Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ontvang geen bonussen meer bij Unibet

Het lijkt erop dat ik ben uitgesloten van bonussen bij Unibet. Hoewel de livechat medewerkers beweren dat er geen sprake is van uitsluiting, heb ik de afgelopen vijf maanden geen enkele bonus ontvangen, terwijl ik voorheen regelmatig bonussen ontving, minstens één keer per week. Na wat onderzoek op Google blijkt dat meerdere mensen last hebben van een soortgelijke bonusban. Is dit een probleem dat jullie herkennen?


Ik vind dit erg slinks van Unibet tbh.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar PC91
Country flagPC91 in 15-04-2024 23:47 Bookmakers
in 15-04-2024 23:47 Bookmakers
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik herken het ook wel, voor dat het legaal werd, was unibet super ook met bonussen

Momenteel is het niks meer, althans voor mij niet, ook weinig tot geen bonus meer hier en komt er wel 1 dan een minimale

Het schijnt dat ze voorop willen lopen als mooiste jongetje van de klas , ik speel er bijna ook niet meer

0 Vind ik leuk's
  • Hooliesee (16-04-2024 09:53) Citatie verwijderen

    Ik herken het ook wel, voor dat het legaal werd, was unibet super ook met bonussen

    Momenteel is het niks meer, althans voor mij niet, ook weinig tot geen bonus meer hier en komt er wel 1 dan een minimale

    Het schijnt dat ze voorop willen lopen als mooiste jongetje van de klas , ik speel er bijna ook niet meer

Erg jammer, ja.. Ik denk dat deze maatregel vooral lucratief is voor henzelf en ik vermoed dat mensen die verslavingsgedrag vertonen juist wél gespekt worden met bonussen en dat de mensen op wie ze weinig kunnen verdienen worden uitgesloten.


Maar dat is mijn hypothese.

1 Vind ik leuk's
  • Hooliesee (16-04-2024 21:22) Citatie verwijderen

    Gewoon bet365 nemen joh, geen gedoe met limieten en ik krijg daar regelmatig speelgeld bonus , ook bv bet winst bij 2 goals voorsprong en gewoon perfecte bookie :)

Ik zit ook bij bet365, hier krijg ik de laatste tijd ook weinig bonussen. Hoe verzilver jij de bonus? Bij de storting?

Bericht gewijzigd door PC91 op wo 17 apr. 2024, 18:38
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.