Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbalwedden & app: verbeteringen en wensen topic!

Na de update in november, verdient ook het overvolle topic 'Verbeteringen & Updates: Voetbalwedden & app' een schone lei! Een website is immers altijd in ontwikkeling en wij doen daar graag aan mee. In oktober/november hebben jullie de laatste versie van onze website getest en ons voorzien van de nodige feedback. Dit werkte erg goed!


Heb jij nog meer goede ideeën, wensen of suggesties om de website of applicatie te verbeteren? Schroom niet om deze met ons te delen, want alleen op deze manier krijgen Voetbalwedden.net op het hoogste niveau!


Uiteraard mag je jouw wensen droppen in dit topic, maar ook via PM zijn we prima te bereiken (bijvoorbeeld via het chatmenu rechts in beeld).



5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 20-01-2020 15:16 Algemeen
in 20-01-2020 15:16 Algemeen
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Mooie App, chat laad echter niet

2 Vind ik leuk's
Op ma. jan.. 2020, 16:30 schreef tomba:

Mooie App, chat laad echter niet

Pakken we direct op. Time being kun je de website ook via de browser bereiken :-)

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Op iPhone doen hyperlinks het niet en valt tekst bij voorbeschouwingen weg

3 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Op ma. jan.. 2020, 16:56 schreef vw-support:
Op ma. jan.. 2020, 16:30 schreef tomba:

Mooie App, chat laad echter niet

Pakken we direct op. Time being kun je de website ook via de browser bereiken :-)

De chat werkt weer in de app.

4 Vind ik leuk's

De voetbalwedden app werkt hier nu ook weer super snel. In vergelijking tot de app van 2014, loopt de nieuwste versie super gesmeerd.

Bericht gewijzigd door wedden op wo 5 feb. 2020, 16:03
1 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Goed om te horen! We zijn dagelijks bezig om de app zo goed mogelijk te laten functioneren. Mochten jullie tips of opmerkingen hebben, kom maar door!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Voor de voorbeschouwingen zou ik het volgende graag zien toegevoegd worden.

  • Is het mogelijk om bij het overzicht van alle voorbeschouwingen te vermelden wie de voorbeschouwing gemaakt heeft en wat de yield + aantal tips is van deze persoon? Nu moet je steeds eerst op de voorbeschouwing klikken vooraleer je dit ziet.
  • Kan er bij de yield een onderscheid gemaakt worden tussen de bets low, medium en high? Zo kunnen mensen beslissen om bv enkel maar de high bets mee te spelen als de persoon verlieslatend is op de low bets.
2 Vind ik leuk's

Wanneer wordt er eindelijk eens naar de achievements gekeken? Ik vraag er al 3/4 maanden naar

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.
Op vr. feb.. 2020, 17:19 schreef z3xtr4:

Wanneer wordt er eindelijk eens naar de achievements gekeken? Ik vraag er al 3/4 maanden naar

Ik dacht dat ik de enige was. Ben al een maand bezig om 3 achievements en de punten terug te krijgen.

Ik had 30 wedstrijden op rij goed voorspeld en ook de achievements gekregen.

Blijkbaar door een update bij VW zomaar ineens weg en ook de 850 punten.


1 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik had 30 op rij juist voorspeld in in november waren ineens alle gerelateerde achievements+punten bij mij weggenomen...

Vind het behoorlijk irritant, ik stond eindelijk in de top-5 meeste achievement punten ;(

1 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.