Wedden op de transfermarkt 2016/2017
Mensen het seizoen zit er overal zo goed als op, dus we kunnen ons klaar maken voor de transfers.
Unibet heeft er al het nodige op staan en ik dacht misschien is het een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen
Om met de eerst te beginnen
Ziyech naar Fenerbahçe Q2.50
http://www.soccernews.nl/news/355138/Ziyech_is_al_in_onderhandeling_met_deze_club,_transfer_wordt_snel_beklonken
Unibet heeft er al het nodige op staan en ik dacht misschien is het een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen
Om met de eerst te beginnen
Ziyech naar Fenerbahçe Q2.50
http://www.soccernews.nl/news/355138/Ziyech_is_al_in_onderhandeling_met_deze_club,_transfer_wordt_snel_beklonken
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik vind de transfer van ibrahimovic wel heel interessant.
Ik denk namelijk dat die niet naar een club wilt gaan waar die geen CL kan pakken.
Volgens mij wilt die hem wel winnen, zlatan hoort ook gewoon een CL op zijn naam te hebben.
Dus ik denk dat die naar een CL club gaat, voordat die naar Malmo gaat.
Bayern maakt natuurlijk kans op CL en Zlatan heeft al keer samengewerkt bij PSG weet even niet of die bij AC samen waren.
Maar ik zie hem ook wel naar Spurs gaan en die odd staat best hoog.
Al staan er wel 2 erg goede spitsen dan voor zijn neus, maar je weet nooit wat er met lewandowski gaat gebeuren van de zomer.
Of zien jullie dit anders?
Ik denk namelijk dat die niet naar een club wilt gaan waar die geen CL kan pakken.
Volgens mij wilt die hem wel winnen, zlatan hoort ook gewoon een CL op zijn naam te hebben.
Bayern maakt natuurlijk kans op CL en Zlatan heeft al keer samengewerkt bij PSG weet even niet of die bij AC samen waren.
Al staan er wel 2 erg goede spitsen dan voor zijn neus, maar je weet nooit wat er met lewandowski gaat gebeuren van de zomer.
Lewandowski schijnt een transfer naar Real Madrid te willen forceren (bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/214846/Real_Madrid_geeft_niet_af_en_wil_transfer_van_100_miljoen_euro_alsnog_realiseren)
amille:
Kans is inderdaad het grootste dat hij gewoon bij juventus blijft. Maar als hij vertrekt zie ik Barca wel als de belangrijkste kanshebber.
tino23:
Juve heeft al gezegd dat Pogba blijft. Hij heeft nog een 3 jarig contract, maar blijft voetbal. Als Barcelona de hoofdprijs geeft dan zie ik hem wel vertrekken.
Juve heeft al gezegd dat Pogba blijft. Hij heeft nog een 3 jarig contract, maar blijft voetbal. Als Barcelona de hoofdprijs geeft dan zie ik hem wel vertrekken.
Kans is inderdaad het grootste dat hij gewoon bij juventus blijft. Maar als hij vertrekt zie ik Barca wel als de belangrijkste kanshebber.
amille:
tino23:
Helemaal mee eens. Ik had vorig seizoen al het idee dat er een mondelinge deal was tussen Juve en Barca. Nu dat Zidane bij Real rond loopt geef ik Real ook wel kans voor Pogba. Maar kans is groot dat het één van die twee teams gaat worden. IN Engeland zie ik hem niet zo snel spelen en in de Franse competitie (PSG) lijkt me nou ook geen uitdaging voor een jonge speler als hem.
guiddo1:
Die mening deel ik dus ook, daarom zie ik Milan niet gebeuren. Wel las ik dat de vrouw van Zlatan graag de voorkeur heeft aan een verhuizing naar de Verenigde Staten boven Manchester. Dat zou voor mij ook goed uitkomen daar ik paar maanden terug al wat centen op wat clubs uit MLS heb gezet. Hij heeft jaren terug wel eens gezegd dat ie daar graag zou willen afsluiten, dat is mij altijd wel blijven hangen.
edit: United nu op 1.08, lijkt zo klaar als een klontje zou je dan zeggen.
Bookies zeggen dat op basis van niks. Alleen media zegt dat maar die zeggen wel meer.
Amerika gaat die ook niet naar toe hij zei laatst nog dat die malmo nog te laag vond en dat die nog te goed vond.
Dan lijkt me raar als die naar Amerika gaat. Ik denk echt dat die de CL wilt winnen en dat Bayern met Ancelotti goede kans maakt!
Amerika gaat die ook niet naar toe hij zei laatst nog dat die malmo nog te laag vond en dat die nog te goed vond.
Dan lijkt me raar als die naar Amerika gaat. Ik denk echt dat die de CL wilt winnen en dat Bayern met Ancelotti goede kans maakt!
Hoe zien jullie de kans dat die teruggaat naar Juve?
guiddo1:
100%
Just bet.
Vincent Janssen naar Spartak Moskou unibet
Just bet.