Wedden op de transfermarkt 2016/2017
Mensen het seizoen zit er overal zo goed als op, dus we kunnen ons klaar maken voor de transfers.
Unibet heeft er al het nodige op staan en ik dacht misschien is het een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen
Om met de eerst te beginnen
Ziyech naar Fenerbahçe Q2.50
http://www.soccernews.nl/news/355138/Ziyech_is_al_in_onderhandeling_met_deze_club,_transfer_wordt_snel_beklonken
Unibet heeft er al het nodige op staan en ik dacht misschien is het een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen
Om met de eerst te beginnen
Ziyech naar Fenerbahçe Q2.50
http://www.soccernews.nl/news/355138/Ziyech_is_al_in_onderhandeling_met_deze_club,_transfer_wordt_snel_beklonken
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Weet iemand al iets meer over de transfer van Mahrez naar Arsenal? Staat nog minimaal op 1.80 bij unibet en denk zelf wel dat deze transfer doorgaat.
Helaas, Yedder waarschijnljik naar Sevilla...Die stond voor odd 9
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/buitenlands/26317645/___Mahrez_kan_salaris_verdubbelen___.html
odds bij unibet zeggen inmiddels dat hij bij leicester blijft (1,33) en niet naar Arsenal gaat (2,00 als ie dat wel doet).
odds bij unibet zeggen inmiddels dat hij bij leicester blijft (1,33) en niet naar Arsenal gaat (2,00 als ie dat wel doet).
Ik zie value op Balotelli
Unibet:
Besiktas 1,9
Any chinese club 4
Ajax 6,00
Any MLS club 9
West ham 13
Betfirst:
Inter milaan 3,25
Ajax 4,5
West ham 5
Sampdoria 7,5
Besiktas 13
Any mls club 26
Betsson:
Liverpool 5
Ik zie hem zeker wel vertrekken bij liverpool maar niet naar Inter en al helemaal niet naar Ajax gaan, maar eerder naar Besiktas (13), Any chinese club (4), Any MLS club (26).
Unibet:
Besiktas 1,9
Any chinese club 4
Ajax 6,00
Any MLS club 9
West ham 13
Betfirst:
Inter milaan 3,25
Ajax 4,5
West ham 5
Sampdoria 7,5
Besiktas 13
Any mls club 26
Betsson:
Liverpool 5
Ik zie hem zeker wel vertrekken bij liverpool maar niet naar Inter en al helemaal niet naar Ajax gaan, maar eerder naar Besiktas (13), Any chinese club (4), Any MLS club (26).
Yedder dus naar Sevilla..had ik op odd 9, liever Arsenal gehad, maar toch winst ;)
rijkworden:
Ik zie hem zeker wel vertrekken bij liverpool maar niet naar Inter en al helemaal niet naar ajax gaan, maar eerder naar Besiktas (13), Any chinese club (4), Any MLS club (26).
Ik zie hem zeker wel vertrekken bij liverpool maar niet naar Inter en al helemaal niet naar ajax gaan, maar eerder naar Besiktas (13), Any chinese club (4), Any MLS club (26).
Hij gaat ook niet naar Besiktas
Draxler aangekondigd ontevreden te zijn en absoluut weg te willen bij Wolfsburg...
Wenger is een groot bewonderaar van hem en ook Juventus schijnt interesse te hebben. Draxler zelf heeft de voorkeur voor de Premier League.
Draxler Arsenal 4.50, Juventus is helaas niet te spelen...
Het kan best zijn dat Wenger wederom achter het net vist, niet genoeg wil uitgeven of wat dan ook, maar voor 4.50 vind ik de odd wel waard.
Wenger is een groot bewonderaar van hem en ook Juventus schijnt interesse te hebben. Draxler zelf heeft de voorkeur voor de Premier League.
Draxler Arsenal 4.50, Juventus is helaas niet te spelen...
Het kan best zijn dat Wenger wederom achter het net vist, niet genoeg wil uitgeven of wat dan ook, maar voor 4.50 vind ik de odd wel waard.
Tamelijk stil hier, ondanks de naderende transferdeadline. Op Unibet worden nog een zevental weddenschappen aangeboden.
http://i66.tinypic.com/289cv9d.png">
De bookmakers verwachten echter dat deze spelers allen bij de huidige club blijven en bieden daardoor odds aan tussen de 1.01 en 1.08. Behoorlijk laag dus. Dat zorgt daardoor voor hogere odds voor een vertrek naar een andere club.
Voorbeeld: James Rodriguez naar Chelsea @ 5.00
James Rodriguez naar Juventus @ 5.00
Persoonlijk zit ik niet dicht genoeg op het vuur om met belangrijke info te komen over deze spelers behalve de gebruikelijke geruchtencircuit op het internet. Wellicht weet iemand iets over een naderende transfer van een van de bovenstaande spelers? Misschien zit er wat value op een transfer van een van deze spelers.
http://i66.tinypic.com/289cv9d.png">
De bookmakers verwachten echter dat deze spelers allen bij de huidige club blijven en bieden daardoor odds aan tussen de 1.01 en 1.08. Behoorlijk laag dus. Dat zorgt daardoor voor hogere odds voor een vertrek naar een andere club.
Voorbeeld: James Rodriguez naar Chelsea @ 5.00
James Rodriguez naar Juventus @ 5.00
Persoonlijk zit ik niet dicht genoeg op het vuur om met belangrijke info te komen over deze spelers behalve de gebruikelijke geruchtencircuit op het internet. Wellicht weet iemand iets over een naderende transfer van een van de bovenstaande spelers? Misschien zit er wat value op een transfer van een van deze spelers.
You only sing when you're winning!
Inmiddels zijn er al ontwikkelingen rondom Moussa Sissoko. SkySports meldt dat Sissok het trainingskamp heeft verlaten om de transfer naar Tottenham af te ronden. Inmiddels heeft Unibet een langer verblijf bij Newcastle United op 2.25 gezet. Een transfer naar de Spurs staat nu op 1.65!
You only sing when you're winning!
Sissoko naar spurs bij Betsson op 2.15
edit: zojuist aangepast naar 1.6...
edit: zojuist aangepast naar 1.6...