Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WK Kwalificatie 2014 in Brazilie

Pick voor vrijdag in de wedstrijd Colombia - Venezuela (Kwalificatie WK 2014):
Both teams to score: Yes, 3/10 @2.38 (Stan James)
Álvarez, bondscoach van Colombia, is afgestapt van zijn gebruikelijke 4-5-1 systeem en zal behoorlijk aanvallend gaan spelen. Na veelvuldig aandringen van de publieke opinie (onder aanvoering van 'El Pibe' Valderrama) zal hij beginnen met Falcao (25 jaar, Atletico Madrid) en Gutiérrez (26 jaar, Racing Club) in de spits, met Rodríguez (20 jaar, FC Porto) daar vlak achter.
Achterin hebben 'Los Cafeteros' wel wat problemen. Zapata (25 jaar, Villareal) is geblesseerd en de vrouw van Zúñiga (25 jaar, Udinese) is hoogzwanger, waardoor hij vrijaf heeft gekregen. Tegen Argentinië (15/11) zal hij er waarschijnlijk wel weer bij zijn.
De verdediging zal er vrijdag waarschijnlijk als volgt uit zien:
Ospina (23 jaar, Nice); Vallejo (34 jaar, Tolima), Perea (32 jaar, Atletico Madrid), Yepes (35 jaar, AC Milan) en Armero (25 jaar, Udinese).
Een behoorlijk oude verdediging dus. Daar komt nog eens bij dat Perea en Yepes met respectievelijk 3 en 2 basisplaatsen amper in actie komen bij hun clubs. Mario Yepes wordt hier nog altijd op handen gedragen, maar ik vind hem eigenlijk 'over the hill.'
Venezuela is van origine niet echt een aansprekend voetballand, maar heeft de laatste jaren behoorlijk aan de weg getimmerd. Met spitsen als Fedor (26 jaar, Getafe) en Rondón (22 jaar, Malaga) heeft het voldoende aanvallende mogelijkheden. Een doelpunt van Colombiaanse makelij mag gezien de aanvallende intenties geen probleem zijn. De odd die Stan James aanbiedt is in mijn ogen dan ook goed speelbaar.
Edit:
Slecht nieuws voor deze pick: Falcao is geblesseerd geraakt en zal morgen niet meespelen. Hij zal worden vervangen door Martínez (25 jaar, Jaguares). Geen slechte spits, maar natuurlijk wel een klasse minder dan 'El Tigre.' Hopelijk toont hij aan een waardig vervanger te zijn.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 10-11-2011 23:02 Voetbal
in 10-11-2011 23:02 Voetbal
94 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik wacht weer op Klijn ;)
0 Vind ik leuk's
Ik had vanmiddag dit ook al in het topic van Tips van Vandaag gezet, maar dat topic laat geen berichten meer zien?!
Ik wou even mededelen aan iedereen dat ik sinds kort een gratis tipper op blogabet volg, die aardig winstgevend is.
Een profit van +137 en een yield van +27%.
Dat terwijl hij pas sinds september actief is, (wellicht een doorstart van een ander account).
Een nadeel van hem is dat hij geen voorbeschouwing geeft, en enkel tips plaatst.
Voor vanavond tipt hij:
WC Qual. 10/15 20:00 Turkey - Netherlands Netherlands (DNB-FT) 2.15 10/10 Marathonbet
WC Qual. 10/15 20:00 Romania - Estonia Romania (1X2-1HF) 1.60 10/10 Ladbrokes
WC Qual. 10/15 20:15 Denmark - Malta Denmark -1.5 (AH-1HF) 1.89 10/10 Marathonbet
Combo pick Combo pick 1.80 10/10 Coral
WC Qual. 10/15 21:00 Belgium - Wales 1/1 (HT/FT-FT) 1.62 10/10 Coral
Combo pick:
Football - WC Qual. England - Poland England
(1X2-FT) 1.25
Football - WC Qual. Belgium - Wales Belgium
(1X2-FT) 1.22
Football - WC Qual. Romania - Estonia Romania
(1X2-FT) 1.18
Stake: 10/10 Bookmaker: Coral 1.80 Verified odd
0 Vind ik leuk's
http://i44.tinypic.com/2h6ayk9.png">
Ik heb weer een combi WSONN ;p
Alleen net iets te laat, want Rusland is al begonnen, maar de rest is prima speelbaar!
0 Vind ik leuk's
haha top klijn, speel ik mee
0 Vind ik leuk's
de vriendschappelijke interlands komen eraan.
ik zie wel value;
nederland - japan x2 @3.00 ( wordt gespeeld in genk )
en ook wel in nederland-colombia x2 alleen het is nog wachten op de odd.
nederland zal beide wedstrijden niet met het sterkste elftal spelen (waarvan v persie/kuyt/sneijder geblesseerd) en veel nieuwelingen zoals Veltman en propper de kans geven.
Buiten dat is Japan een zeer sterke ploeg met uitblinker Honda uiteraard.
iemand anders tips over deze interland? zelf speel ik zelden de interlands;)
danke
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
in oefenduels veel bts !
0 Vind ik leuk's
thierryz1:

[..]

'In principe laat ik tegen Colombia weer andere mensen spelen', vertelde Van Gaal. 'Al heb ik wél twee afwegingen te maken: wil ik iedereen aan het werk zien óf wil ik mijn spelers twee wedstrijden in drie dagen zien spelen? Dat kan namelijk op het WK óók gebeuren.'
Aldus Louis van Gaal op VI.nl. Denk eerlijk gezegd ook dat hij gewoon een B-elftal gaat neerzetten tegen Colombia, hij onderschat ze enorm wat in mijn ogen een grote fout is. Ik heb de afgelopen El Tiempo een beetje gevolgd en buiten een verkrachting bij Andres Carne de Res (goed restaurant, Sierd zou 'm aanbevelen), is er best wat aandacht voor deze reeks tegen de Lage Landen. Colombia mist wel een paar spelers, waaronder 1e keeper Ospina, maar heeft vooral voorin enorm veel talent staan. Als ons aller Louis besluit om bijv. een Veltman op te stellen zou het me niet verbazen als Colombia er wel 1-2 weet in te schieten. Ik zou je aanraden om het nieuws rond de opstelling van Louis in de gaten te houden, als hij met een B-elftal komt is Colombia +0.5/+1.0 een goede optie, als de odds ook goed zijn.
En nee, ik heb zelf geen interlands gespeeld maar ik hoop nog steeds op een oproep van meneer van Gaal :P
0 Vind ik leuk's
thierryz1:
de vriendschappelijke interlands komen eraan.
ik zie wel value;
nederland - japan x2 @3.00 ( wordt gespeeld in genk )
nederland zal beide wedstrijden niet met het sterkste elftal spelen (waarvan v persie/kuyt/sneijder geblesseerd) en veel nieuwelingen zoals Veltman en propper de kans geven.
Buiten dat is Japan een zeer sterke ploeg met uitblinker Honda uiteraard.
danke

Van Gaal: Cillessen, Blind en De Jong in de basis, Veltman op de bank
13 november 2013 -
Bondscoach Louis van Gaal heeft woensdag zijn selectie al bekendgemaakt voor de interland tegen Japan.
In tegenstelling tot berichten in diverse media begint Joel Veltman op de bank. Jasper Cillessen, Daley Blind en Siem de Jong starten wel in de basis. De Jong begint als centrumspits.
Opstelling Oranje: Cillessen; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Blind; Strootman, Nigel de Jong, Van der Vaart; Robben, Siem de Jong, Lens
mijn tips:
Robben to score
De Jong to score
Lens to score
:D :D :D :D
0 Vind ik leuk's
Op unibet kun je nu ook zetten op goalkeeper 1e WK wedstrijd.
Stekelenburg 1,80
Vorm 3,50
Cillessen 4,50
Krul 5,50
Zoet 15,00
Vermeer 20
Other 25
Naar mijn mening is Krul de grootste kandidaat om op het WK te gaan keepen, dit weekend keepte hij weer een uitstekende wedstrijd in de PL. Stekelenburg heeft last van vele blessures en keept bij Fulham, Newcastle is toch een betere club. Vorm doet het ook goed bij Swansea maar volgens mij maakt Krul een betere kans dan Vorm bij van Gaal. Cilissen doet het leuk de laatste tijd maar heeft nog te weinig ervaring om op een WK te keepen.
5,50 voor Krul lijkt me een prima betje.
Wat denken jullie?
0 Vind ik leuk's
Voor zo'n odd kun je Krul niet laten liggen. Cillessen is ook kanshebber en ik denk dat het tussen een van deze twee gaat. Op beide zit value. Denk dat de Stekelenburg sowieso niet onder de lat zal staan eigenlijk.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.