WK Kwalificatie 2014 in Brazilie
Pick voor vrijdag in de wedstrijd Colombia - Venezuela (Kwalificatie WK 2014):
Both teams to score: Yes, 3/10 @2.38 (Stan James)
Álvarez, bondscoach van Colombia, is afgestapt van zijn gebruikelijke 4-5-1 systeem en zal behoorlijk aanvallend gaan spelen. Na veelvuldig aandringen van de publieke opinie (onder aanvoering van 'El Pibe' Valderrama) zal hij beginnen met Falcao (25 jaar, Atletico Madrid) en Gutiérrez (26 jaar, Racing Club) in de spits, met Rodríguez (20 jaar, FC Porto) daar vlak achter.
Achterin hebben 'Los Cafeteros' wel wat problemen. Zapata (25 jaar, Villareal) is geblesseerd en de vrouw van Zúñiga (25 jaar, Udinese) is hoogzwanger, waardoor hij vrijaf heeft gekregen. Tegen Argentinië (15/11) zal hij er waarschijnlijk wel weer bij zijn.
De verdediging zal er vrijdag waarschijnlijk als volgt uit zien:
Ospina (23 jaar, Nice); Vallejo (34 jaar, Tolima), Perea (32 jaar, Atletico Madrid), Yepes (35 jaar, AC Milan) en Armero (25 jaar, Udinese).
Een behoorlijk oude verdediging dus. Daar komt nog eens bij dat Perea en Yepes met respectievelijk 3 en 2 basisplaatsen amper in actie komen bij hun clubs. Mario Yepes wordt hier nog altijd op handen gedragen, maar ik vind hem eigenlijk 'over the hill.'
Venezuela is van origine niet echt een aansprekend voetballand, maar heeft de laatste jaren behoorlijk aan de weg getimmerd. Met spitsen als Fedor (26 jaar, Getafe) en Rondón (22 jaar, Malaga) heeft het voldoende aanvallende mogelijkheden. Een doelpunt van Colombiaanse makelij mag gezien de aanvallende intenties geen probleem zijn. De odd die Stan James aanbiedt is in mijn ogen dan ook goed speelbaar.
Edit:
Slecht nieuws voor deze pick: Falcao is geblesseerd geraakt en zal morgen niet meespelen. Hij zal worden vervangen door Martínez (25 jaar, Jaguares). Geen slechte spits, maar natuurlijk wel een klasse minder dan 'El Tigre.' Hopelijk toont hij aan een waardig vervanger te zijn.
Both teams to score: Yes, 3/10 @2.38 (Stan James)
Álvarez, bondscoach van Colombia, is afgestapt van zijn gebruikelijke 4-5-1 systeem en zal behoorlijk aanvallend gaan spelen. Na veelvuldig aandringen van de publieke opinie (onder aanvoering van 'El Pibe' Valderrama) zal hij beginnen met Falcao (25 jaar, Atletico Madrid) en Gutiérrez (26 jaar, Racing Club) in de spits, met Rodríguez (20 jaar, FC Porto) daar vlak achter.
Achterin hebben 'Los Cafeteros' wel wat problemen. Zapata (25 jaar, Villareal) is geblesseerd en de vrouw van Zúñiga (25 jaar, Udinese) is hoogzwanger, waardoor hij vrijaf heeft gekregen. Tegen Argentinië (15/11) zal hij er waarschijnlijk wel weer bij zijn.
De verdediging zal er vrijdag waarschijnlijk als volgt uit zien:
Ospina (23 jaar, Nice); Vallejo (34 jaar, Tolima), Perea (32 jaar, Atletico Madrid), Yepes (35 jaar, AC Milan) en Armero (25 jaar, Udinese).
Een behoorlijk oude verdediging dus. Daar komt nog eens bij dat Perea en Yepes met respectievelijk 3 en 2 basisplaatsen amper in actie komen bij hun clubs. Mario Yepes wordt hier nog altijd op handen gedragen, maar ik vind hem eigenlijk 'over the hill.'
Venezuela is van origine niet echt een aansprekend voetballand, maar heeft de laatste jaren behoorlijk aan de weg getimmerd. Met spitsen als Fedor (26 jaar, Getafe) en Rondón (22 jaar, Malaga) heeft het voldoende aanvallende mogelijkheden. Een doelpunt van Colombiaanse makelij mag gezien de aanvallende intenties geen probleem zijn. De odd die Stan James aanbiedt is in mijn ogen dan ook goed speelbaar.
Edit:
Slecht nieuws voor deze pick: Falcao is geblesseerd geraakt en zal morgen niet meespelen. Hij zal worden vervangen door Martínez (25 jaar, Jaguares). Geen slechte spits, maar natuurlijk wel een klasse minder dan 'El Tigre.' Hopelijk toont hij aan een waardig vervanger te zijn.
in 10-11-2011 23:02 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
jeroenunibet81:
Ecuador - Spanje: Ecuador, 2/10 @7.00 (Marathonbet)
pfff dat was hun topscorer !http://nl.soccerway.com/players/cristian-rogelio-benitez-betancourt/285/
Ibarra (Vitesse) is 1van hun spitsen.
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
pfff dat was hun topscorer !http://nl.soccerway.com/players/cristian-rogelio-benitez-betancourt/285/
jeroenunibet81:
(...)
(...)
Was inderdaad geen misselijke speler. Mocht slechts 27 jaar worden. Het leven is niet altijd eerlijk. Juist omdat de huidige nationale ploeg zo vaak met hem samen heeft gespeeld verwacht ik een Ecuador vol passie en strijd.
Van de huidige ploeg ben ik wel gecharmeerd van Caicedo. Beest van een spits, en in de nationale ploeg altijd een van de uitblinkers.
"Todo bien , todo bien."
Voor wie goesting heeft,invullen naar eigen denken ;-)
16:30 Rusland - Luxemburg
17:00 Kazachstan - Faeröer Eilanden
18:00 Tsjechië - Armenië
19:00 Macedonië - Wales 1X
19:00 Noorwegen - Cyprus
20:00 Malta - Denemarken
20:00 Oekraïne - San Marino
20:00 Roemenië - Hongarije
20:00 Turkije - Andorra
20:10 Letland - Litouwen
20:15 Bosnië en Herzegovina - Slowakije
20:15 Georgië - Frankrijk
20:30 Estland - Nederland
20:30 Finland - Spanje
20:30 Slovenië - Albanië
20:30 Zwitserland - IJsland
20:45 Duitsland - Oostenrijk
20:45 Ierland - Zweden
20:45 Italië - Bulgarije onder 2.5 Milan spits Mario Balotelli, Southampton spits Pablo Daniel Osvaldo en middenvelder Riccardo Montolivo geschorst. Juventus stopper Andrea Barzagli gekwetst.
20:45 Liechtenstein - Griekenland
20:45 Noord-Ierland - Portugal
20:45 Polen - Montenegro
20:45 Servië - Kroatië
21:00 Engeland - Moldavië
21:00 Schotland - België
16:30 Rusland - Luxemburg
17:00 Kazachstan - Faeröer Eilanden
18:00 Tsjechië - Armenië
19:00 Macedonië - Wales 1X
19:00 Noorwegen - Cyprus
20:00 Malta - Denemarken
20:00 Oekraïne - San Marino
20:00 Roemenië - Hongarije
20:00 Turkije - Andorra
20:10 Letland - Litouwen
20:15 Bosnië en Herzegovina - Slowakije
20:15 Georgië - Frankrijk
20:30 Estland - Nederland
20:30 Finland - Spanje
20:30 Slovenië - Albanië
20:30 Zwitserland - IJsland
20:45 Duitsland - Oostenrijk
20:45 Ierland - Zweden
20:45 Italië - Bulgarije onder 2.5 Milan spits Mario Balotelli, Southampton spits Pablo Daniel Osvaldo en middenvelder Riccardo Montolivo geschorst. Juventus stopper Andrea Barzagli gekwetst.
20:45 Liechtenstein - Griekenland
20:45 Noord-Ierland - Portugal
20:45 Polen - Montenegro
20:45 Servië - Kroatië
21:00 Engeland - Moldavië
21:00 Schotland - België
Kunnen we ook ergens inzetten op het feit dat Nederland het WK niet gaat halen? Ik heb er een hard hoofd in en wil best 1/10 ergens inzetten...
** is meer een vergoeding voor het feit we écht niet naar Brazilië gaan **
** is meer een vergoeding voor het feit we écht niet naar Brazilië gaan **
Hakuna Matatttta.
Morgen 11/10 terug de draad oppakken ?
Wales -Macedonië
wales missen een hele boel spelers wo :Gareth Bale, Joe Allen, Joe Ledley, Danny Gabbidon, Sam Ricketts, Ben Davies, Jack Collison and Adam Matthews out met kwetsuren,Andrew Crofts geschorst.lees:
http://www.walesonline.co.uk/sport/football/football-news/who-left-play-wales-chris-6151522
Blijven over: Bellamy, Myhill and Vaughn van de Premiership en de rest komt uit de Championship,league 1 of jong reserve spelers van Cardiff en Swansea.
Denemarken -Italië (italie reeds gekwalificeerd)
selectie Azzurri:
http://forzaitalianfootball.com/2013/10/rossi-back-in-italy-squad-for-denmark-and-armenia-world-cup-qualifiers/
Estland- Turkije@1.4 moet te doen zijn toch?
Wales -Macedonië
wales missen een hele boel spelers wo :Gareth Bale, Joe Allen, Joe Ledley, Danny Gabbidon, Sam Ricketts, Ben Davies, Jack Collison and Adam Matthews out met kwetsuren,Andrew Crofts geschorst.lees:
http://www.walesonline.co.uk/sport/football/football-news/who-left-play-wales-chris-6151522
Blijven over: Bellamy, Myhill and Vaughn van de Premiership en de rest komt uit de Championship,league 1 of jong reserve spelers van Cardiff en Swansea.
Denemarken -Italië (italie reeds gekwalificeerd)
selectie Azzurri:
http://forzaitalianfootball.com/2013/10/rossi-back-in-italy-squad-for-denmark-and-armenia-world-cup-qualifiers/
boempatat:
Turkije lijkt me ook haalbaar Boem ! Estland speelt nergens meer voor en die Turken gaan echt alles geven. Thuis 3 - 0 gewonnen, wel tegen 10 man. Ik heb er vertrouwen in.
Kroatië - Belgie
-Correct score: 1 - 2
-Belgie moet gelijk spelen, Kroatie moet winnen.
=> Kroatie gaat de eerste helft druk zetten en een goal scoren, waardoor Belgie terug gaat drukken om gelijk te maken. Daarna nog een goal van de belgen?
Ecuador - Uruguay
- Fulltime Result: 2
Faroe Islands - Kazakhstan
-Fulltime Result: 1
Stake: EUR 5,00
Max payout: EUR 712,66
Haalbaar :)?
-Correct score: 1 - 2
-Belgie moet gelijk spelen, Kroatie moet winnen.
=> Kroatie gaat de eerste helft druk zetten en een goal scoren, waardoor Belgie terug gaat drukken om gelijk te maken. Daarna nog een goal van de belgen?
Ecuador - Uruguay
- Fulltime Result: 2
Faroe Islands - Kazakhstan
-Fulltime Result: 1
artour:
Nee.
De 'makkelijkste' van de drie lijkt me nog Ecuador-Uruguay, misschien 50% kans dat je die wint. Al zegt de odd (3.40) al genoeg over de winstkansen van Uruguay. Ik denk eerder gelijk, Ecuador zal vooral niet willen verliezen en speelt op bijna 3000 meter hoogte, winst voor Uruguay zal dus lastig zijn. Maar goed, het is mogelijk en dan heb je 1 van de 3 in je combi goed. Op naar Faroer. Dat Faroer van Kazakhstan wint lijkt me nergens op gebaseerd. Faroer verloor de afgelopen 13 wedstrijden op rij en speelt net als Kazakhstan nergens meer voor. Kazakhstan lijkt me in het voordeel, de bookmakers denken dat ook (Faroer @3.4 - Kazakhstan @1.95) maar deze wedstrijd kan best alle kanten op en is dus een hele wilde gok. De kans dat je Ecuador - Uruguay en Faroer - Kazakhstan allebei goed hebt is klein, maar het kan. Maar dan heb je Kroatie - Belgie nog. Belgie heeft genoeg aan een punt, Kroatie moet winnen. Ook dit kan weer alle kanten op (en als Belgie verliest is er nog niks aan de hand, dan mogen ze het thuis tegen Wales af maken). Winst Belgie is natuurlijk best mogelijk, maar de kans dat je daarbij dan ook nog de uitslag goed (1-2 @10.50) hebt is een heel stuk kleiner.
Kortom: al die onzekerheidjes bij elkaar zorgen dat dit een bijna onhaalbare combi is. Zeg nooit nooit, maar je moet wel erg veel geluk hebben om dit allemaal juist te voorspellen. Maar goed, je bent blijkbaar redelijk zeker van je zaak. Dan zou ik er voor kiezen om deze drie wedstrijden los te spelen. Zet op elke wedstrijd een tientje. Heb je 1 van de 3 juist, dan heb je je inleg al ruim terug. Bij 2 van de 3 heb je mooie winst en als je ze alledrie goed hebt kun je dit weekend lekker op stap.
massie1980:
Nee.
De 'makkelijkste' van de drie lijkt me nog Ecuador-Uruguay, misschien 50% kans dat je die wint. Al zegt de odd (3.40) al genoeg over de winstkansen van Uruguay. Ik denk eerder gelijk, Ecuador zal vooral niet willen verliezen en speelt op bijna 3000 meter hoogte, winst voor Uruguay zal dus lastig zijn. Maar goed, het is mogelijk en dan heb je 1 van de 3 in je combi goed. Op naar Faroer. Dat Faroer van Kazakhstan wint lijkt me nergens op gebaseerd. Faroer verloor de afgelopen 13 wedstrijden op rij en speelt net als Kazakhstan nergens meer voor. Kazakhstan lijkt me in het voordeel, de bookmakers denken dat ook (Faroer @3.4 - Kazakhstan @1.95) maar deze wedstrijd kan best alle kanten op en is dus een hele wilde gok. De kans dat je Ecuador - Uruguay en Faroer - Kazakhstan allebei goed hebt is klein, maar het kan. Maar dan heb je Kroatie - Belgie nog. Belgie heeft genoeg aan een punt, Kroatie moet winnen. Ook dit kan weer alle kanten op (en als Belgie verliest is er nog niks aan de hand, dan mogen ze het thuis tegen Wales af maken). Winst Belgie is natuurlijk best mogelijk, maar de kans dat je daarbij dan ook nog de uitslag goed (1-2 @10.50) hebt is een heel stuk kleiner.
Kortom: al die onzekerheidjes bij elkaar zorgen dat dit een bijna onhaalbare combi is. Zeg nooit nooit, maar je moet wel erg veel geluk hebben om dit allemaal juist te voorspellen. Maar goed, je bent blijkbaar redelijk zeker van je zaak. Dan zou ik er voor kiezen om deze drie wedstrijden los te spelen. Zet op elke wedstrijd een tientje. Heb je 1 van de 3 juist, dan heb je je inleg al ruim terug. Bij 2 van de 3 heb je mooie winst en als je ze alledrie goed hebt kun je dit weekend lekker op stap.
artour:
Nee.
Ik heb nog een straffere gezien:
http://rushd.blogabet.com/
Belgie en Uruguay Hcp -1: odd van 31.27 :p
artour:
Kansloos ben je nooit, natuurlijk. Maar zoals de hoge odd al doet vermoeden is de kans dat je 'm wint natuurlijk ontzettend klein. Maar goed, de bal is rond! :p
Inzetten op een correcte score is natuurlijk altijd lastig en is in mijn ogen dan ook zeker geen combomateriaal. Al kan ik me wel vinden in je onderbouwing. Waarom zet je niet in op Kroatië / Belgie HT/FT (@45, Tipico, Nordicbet)?
Van de wedstrijd Faroer-eilanden - Kazachstan heb ik geen kaas gegeten. Weet jij iets wat ik niet weet wat betreft dit duel? Zo ja, post het hier! Zo nee, dan raad ik je aan er vanaf te blijven! ;)
Ecuador - Uruguay is een gevaarlijke. Uruguay is goed bezig, maar zoals Massi al opmerkte is Ecuador op eigen veld ijzersterk.
Wat je ook moge spelen, succes met je bets! :)
"Todo bien , todo bien."