Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zweedse Allsvenskan 2013

Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 13-05-2011 21:58 Voetbal
in 13-05-2011 21:58 Voetbal
326 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
19.00 uur:
Kamara (Orebro) to score @ 2.65 (Betsson) 3/10
Even kort. Zoals gezegd verwacht ik veel van Orebro dit seizoen. Vandaag dus tegen Varbergs, een niet al te best uitteam dat bovendien 2 basisspelers moet missen vanavond. Kamara is momenteel de topscorer bij Orebro met 3 goals in 3 wedstrijden (hij scoorde in elke wedstrijd). Vorig seizoen heeft hij al aangetoond makkelijk te kunnen scoren. In de Allsvenskan maakte hij toen 4 goals in 570 minuten (gem. 1 goal per 143 minuten). Orebro was toen een van de zwakste teams dus dat maakt zijn prestatie nog wat indrukwekkender. GL!
0 Vind ik leuk's
Toch GoalScorers gevonden, UB had nog niks, volgende keer beter kijken (h)
Voorlopig 2-0 alleen nog geen Kamara, herinner hem ook nog van vorig jaar. Hopen dat hij er nog 1 in prikt.
0 Vind ik leuk's
Helaas geen Kamara maar de AH -1 wel binnen :). Betsson heeft inderdaad vaak to score bets voor de Superettan. Andere bookies ken ik overigens niet.
0 Vind ik leuk's
Geen Allvenskan, maar wel zweedse beker.
Osters - Goteborg over 2.5 @2.15 1-4 (Y)
Djurgarden - Orgryte 1 @1.57 1-0 (Y)
0 Vind ik leuk's
Netjes thom, gefeliciteerd (y)
Even kort.
19.00 uur:
Hammarby-Assyriska: over 2.5 goals @ 2.10 (12bet, BetVictor) 5/10
Hammarby mist vandaag de centrale verdedigers Von Schleebrugge (eerste keus) en James (tweede keus). Von Schleebrugge raakte in de eerste wedstrijd van het seizoen geblesseerd en werd in de resterende wedstrijden vervangen door James. James is vandaag geschorst dus de verdediging van Hammarby zal verzwakt zijn. Wat betreft Kennedy (jawel, oud-speler van Twente en Ajax) is er goed nieuws, hij is weer opgenomen in de wedstrijdselectie. Of hij zal starten is overigens nog maar de vraag. Assyriska kent geen nieuwe 'missings' ten opzichte van de wedstrijden die eerder dit seizoen werden gespeeld.
Toegegeven, het is en blijft riskant om op een 'over' te spelen in een thuiswedstrijd van Hammarby. Toch zie ik vanavond, onder andere door het ontbreken van Von Schleebrugge/James, goede kansen voor die 'over'. Assyriska is namelijk een ploeg die redelijk makkelijk scoort. Voorin hebben ze met onder andere Youssef en Aganovic (beiden hebben Allsvenskan ervaring) prima spelers voor de Superettan. Hammarby heeft ook de nodige ervaring voorin lopen met o.a. Sundin (ex-Helsingborg).
Qua weer is het een ideaal voetbalweertje in Stockholm, 15 graden en zonnig. GL!
0 Vind ik leuk's
Eigenlijk de titel van dit topic aanpassen naar Zweeds voetbal (h)
Bedankt voor je tip hij staat weer!
0 Vind ik leuk's
Succes!
Schokkend bericht uit de Allsvenskan:
AIK-doelman Ivan Turina is donderdag dood aangetroffen in zijn appartement • De Zweedse politie bevestigde de dood van de 32-jarige Kroaat • Er zijn geen aanwijzingen van een misdrijf • Turina, die kampte met hart- en vaatziekten, is waarschijnlijk in zijn slaap overleden •
0 Vind ik leuk's
Bedankt rapido!
speel jou tip mee :)
triest nieuws van die AIK doelman :S
0 Vind ik leuk's
Morgen 19.00 uur:
Malmo-Norrkoping: over 2.5 goals @ 2.00 (Marathonbet) 5/10
Rantie (Malmo) to score @ 3.00 (Unibet, Betsson) 3/10
Thorvaldsson (Norrkoping) to score @ 6.25 (Unibet) 1/10
Main bet is doelpunten hier. Malmo is ook dit seizoen weer een van de voornaamste titelkandidaten in de Allsvenskan. Norrkoping is behoorlijk wisselvallig begonnen maar overall gezien hebben zij ook een prima team (ik verwacht ze zeker bij de beste 8 dit jaar).
Malmo speelde dit seizoen 3 thuiswedstrijden waarvan het er 2 won (2-0 tegen Osters en 1-0 tegen Kalmar) en 1 gelijkspeelde (1-1 tegen Halmstad). Drie wedstrijden waarin geen enkele keer een 'over' werd behaald maar dit keer verwacht ik meer doelpunten. Ze spelen namelijk tegen Norrkoping en dat is een team dat regelmatig betrokken is bij doelpuntrijke wedstrijden. In de 3 uitwedstrijden dit seizoen werd 2x een 'over' behaald, namelijk bij Mjallby (1-2) en bij Syrianska (3-1). Uit tegen BP verloor Norrkoping met 1-0.
Qua selectie kent Malmo eigenlijk nauwelijks problemen. Ze missen nog wel verdediger Johansson (178 minuten) maar door de terugkeer van o.a. Jansson is het nog maar de vraag of hij überhaupt in de basis zou staan. Norrkoping mist middenvelder Fransson (472 minuten) en middenvelder/gelegenheidsback Frempong (182 minuten). Geen 'missings' die doelpunten in de weg zouden moeten staan.
Malmo gaat voor eigen publiek ten aanval trekken. Norrkoping zal in eerste instantie proberen om Malmo tegen te houden maar is daar defensief gewoon te zwak voor. Ik verwacht een meer open wedstrijd waarin ook Norrkoping kansen gaat krijgen. Kijk niet verbaasd op wanneer Norrkoping weet te scoren morgenavond. Rantie is een spits die zijn eigen kansen kan creëeren. Dat toonde hij al tegen Halmstad en Goteborg dit jaar. Ondanks zijn geringe lengte is hij lastig van de bal te krijgen en kan dat combineren met genoeg snelheid. Met 3 goals in 304 minuten (gem. 1 per 101 minuten) draait hij een prima gemiddelde tot dusverre. Odd voor Thorvaldsson ligt m.i. gewoon te hoog vandaar 1 unit op hem.
Weersvoorspelling is goed voor morgen, zonnig en 15 graden. GL!
0 Vind ik leuk's
Bedankt weer, ik heb Thorvaldson 2/10 genomen, hij is bij UB wel een stuk hoger dan bij de rest. Zeker value dus.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.