Zweedse Allsvenskan 2013
Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
in 13-05-2011 21:58 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
6/10 Over2.25 Syrianska FC-VS-Gefle IF @1.95 12Bet
op de wedstrijd van vanavond wed ik niks, heb voor deze week al wel wat gezet:
Norrkoping - AIK over 2,5 @1,80
Malmo - Helsingborg over 2,5 @2,00
Osters - Goteborg over 2,5 @2,10
Djurgarden - Kalmar BTS @1,91
Helsingborg - Atvidabergs 1 @1,50
Mjallby - Halmstad 1 @1,83
Norrkoping - AIK over 2,5 @1,80
Malmo - Helsingborg over 2,5 @2,00
Osters - Goteborg over 2,5 @2,10
Djurgarden - Kalmar BTS @1,91
Helsingborg - Atvidabergs 1 @1,50
Mjallby - Halmstad 1 @1,83
knight876:
Wat is je stake? :d
Wat is je stake? :d
4/10 elke match.
Ik wacht eventjes de definitieve opstellingen voor vanavond af alvorens ik eventueel een bet ga plaatsen. Knight succes met de goals en scorers in ieder geval (y) .
Dank je, ik vind de value bij de over vrij hoog vandaar dat ik die ook heb gepakt.
19.00 uur:
Syrianska-Gefle: BTTS @ 2.00 (WH) 5/10
Syrianska-Gefle: BTTS @ 2.00 (WH) 5/10
Lekker Knight, die 2 scorers van Gefle binnen :d
Zo binnen het kwartier Orlov en Oremo binnen!
Lekker hoor jongens, die over 2.5 komt er ook nog wel! achteraf toch spijt dat ik er niks heb opgezet :P