Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zweedse Allsvenskan 2013

Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 13-05-2011 21:58 Voetbal
in 13-05-2011 21:58 Voetbal
326 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
rapido768:
Over 2.5 al voor rust binnen. Hopelijk hebben veel mensen kunnen profiteren van deze bet (y).

Yes! Speelde m braaf mee, dankje wel!
0 Vind ik leuk's
rapido768:
Over 2.5 al voor rust binnen. Hopelijk hebben veel mensen kunnen profiteren van deze bet (y).

Ja altijd lekker die snelle Over 2,5 doelpunten :P
0 Vind ik leuk's
thomfr12:
Hammarby - Landskrona 1 @1.73 (Y)
Hammarby - Landskrona Under 2.5 @1.80 (Y)

1-0 :)
0 Vind ik leuk's
Lekker thomfr12!
Wat doen jullie eigenlijk met uitbetalen? 1x per maand of na iedere winst?
0 Vind ik leuk's
Woensdag alweer de volgende wedstrijden:
22/05/13
19 : 00 Gefle IF - IFK Göteborg
Spelers om in de gaten te houden:
Gefle
Faltsetas MID vorig seizoen 29-3 Huidige 9-2
Oremo SP vorig 21-1 huidige 8-3
Orlov SP vorig 29-9 huidig 7-2
Göteborg
H. Stiller SP V 27-7 H 9-1
Hysen SP V 30-6 H 9-5
Larsson SP V 2-0 H 9-2
Haglund MID V 24-0 H 9-3
Let op dit zijn puur de cijfers, er komt meer bij kijken voordat ik een bet plaats.
19 : 05 AIK - Djurgårdens IF
AIK
Igboananike V 0-0 H 9-4
Goitom V 9-1 H 7-2
Borges V 29-8 H 8-2
Djurgårdens
Fejzullahu SP V 13-7 H 7-1
Jawo SP V 0-0 H 6-2
Johansson MID V 0-0 H 9-1
Solignac SP V 0-0 H 6-1
Let op dit zijn puur de cijfers, er komt meer bij kijken voordat ik een bet plaats.
GS zijn echter nog niet beschikbaar, ik hoop dat ze er morgen wel staan.
Voorlopig ROI van 136.6% (ook al vermeld in Noorse topic), hoop dat ik dit door kan zetten.
0 Vind ik leuk's
motherflocker:
Lekker thomfr12!

Ik probeer me bankroll te laten groeien , en wanneer het nodig is , stort ik terug naar mn bank ;)
knight876:
22/05/13
GS nog niet beschikbaar, ik hoop dat ze er morgen wel staan.
Voorlopig ROI van 136.6% (ook al vermeld in Noorse topic), hoop dat ik dit door kan zetten.

Gefle - Goteborg over 2.5 @2.20 is wel een mooie!
AIK - Djurgarden weet ik nog niet zo goed.. djurgarden scoort moeilijk in uitwedstrijden
Mooie ROI knight, blijf zo doorgaan ;)
0 Vind ik leuk's
motherflocker:
Lekker thomfr12!

Ik heb alleen in het begin uitbetaald, om mijn start geld terug te krijgen.
Daarna ben ik alleen maar bezig geweest met mijn BR opbouwen, tevens heb ik hierdoor mijn unitsize telkens kunnen verhogen.
0 Vind ik leuk's
thomfr12:
knight876:
22/05/13
GS nog niet beschikbaar, ik hoop dat ze er morgen wel staan.

Gefle - Goteborg over 2.5 @2.20 is wel een mooie!
AIK - Djurgarden weet ik nog niet zo goed.. djurgarden scoort moeilijk in uitwedstrijden
Mooie ROI knight, blijf zo doorgaan ;)

Dank je!
Wat betreft je bet, die over lijkt wel aardig wat value, gevaar zit hem een beetje in Gotenborg als zij 2-0 voorstaan houden ze wss de boel dicht, maar ben het met je eens dat de odd wat hoog lijkt. Heb me er nog niet echt in verdiept.
0 Vind ik leuk's
rapido768:
Is ook lastig te bepalen bij deze wedstrijd aangezien er zoveel spelers kunnen scoren bij Helsingborg. Een normale bet op goals is m.i. de beste keuze voor deze wedstrijd.

Die gasten die nu hebben gescoord staan wel op mijn lijstje dus zijn geen vreemden.
Bij Helsingborg heb je idd wel een aantal potentiele GS, maar de truuk is om te bepalen waar de value ligt, helaas had ik daar ff geen tijd meer voor ;)
0 Vind ik leuk's
Morgen 19.00 uur:
AIK-Djurgardens: over 2.5 goals @ 1.99 (Marathonbet) 5/10
AIK-Djurgardens: AIK over 1.5 goals @ 1.78 (Marathonbet) 5/10
Derby in Stockholm morgenavond. Waar AIK de laatste seizoenen bekend stond om de stabiele verdediging gaat het dit seizoen compleet de andere kant op. In de eerste 9 wedstrijden kregen ze al 13 goals tegen. Djurgardens heeft sinds vorige week een nieuwe coach, de Noor Hogmo, en lijkt wat op te krabbelen na de dramatische start. Fejzullahu keerde afgelopen weekend terug in de basis en wist meteen te scoren. Een erg belangrijke speler die het aanvallende spel van Djurgardens ongetwijfeld een boost gaat geven. Verdedigend is het nog steeds behelpen bij Djurgardens. Djurgardens speelt zondag de bekerfinale tegen Goteborg maar het lijkt me niet aannemelijk dat ze nu spelers gaan sparen of met de rem erop gaan spelen. Ten eerste is dit de derby van Stockholm, ten tweede ze hebben een nieuwe coach waarvoor ze zich willen bewijzen en ten derde het ligt niet in het aard van het team (veel werklust). Twee teams die aanvallend beter dan verdedigend zijn, goals is mijn bet hier. GL!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.