Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Als ik jullie een tip mag geven;
Deze tip is alleen te gebruiken voor mensen die (heel) veel geld durven in te zetten.
Ik gok als volgt:
Ik heb vorig jaar 500 euro, op unibet gestort.
Elk weekend zoek ik 2 wedstrijden uit op een verschillende dag met een dubbele kans, van @1.10 tot @1.15
van bijvoorbeeld realmadrid Ajax, barcelona , man city.
Ik zet dan 500 euro op 1 wedstrijd,
En als ik deze gewonnen heb op de andere wedstrijd.
Zo pak ik elk weekend rond de 100 euro.
Ik speel nu sinds half april en heb ondertussen mijn geld eruit.
tot nu toe heb ik nog nooit verloren.
Misschien een tip voor mensen met geld over...
0 Vind ik leuk's
klaasjan20:
Als ik jullie een tip mag geven;
Deze tip is alleen te gebruiken voor mensen die (heel) veel geld durven in te zetten.
Ik gok als volgt:
Ik heb vorig jaar 500 euro, op unibet gestort.
Elk weekend zoek ik 2 wedstrijden uit op een verschillende dag met een dubbele kans, van @1.10 tot @1.15
van bijvoorbeeld realmadrid ajax, barcelona , man city.
Ik zet dan 500 euro op 1 wedstrijd,
En als ik deze gewonnen heb op de andere wedstrijd.
Zo pak ik elk weekend rond de 100 euro.
Ik speel nu sinds half april en heb ondertussen mijn geld eruit.
tot nu toe heb ik nog nooit verloren.
Misschien een tip voor mensen met geld over...

Dus jij wilt meerdere malen het risico lopen om bijvoorbeeld met 500 @ 1.10 , 50 euro winst te maken? mocht het fout gaan moet je nog 10x dit doen om weer gelijk te staan, lijkt me niet een winstgevende manier van wedden. Ook wint geen van bovengenoemde al hun wedstrijden in het seizoen en zijn er zat topclubs die doorgaans een steekje laten vallen.
0 Vind ik leuk's
Ik heb 3 bets lopen op Ned.-Arg.:
1)0-1/0-2/0-3 @3.75 bwin 1/10
2)1 goal with a overhead bicycle kick @51 UB/NG 1/10
Voor degene die niet weten wat een bicycle kick is:
http://www.youtube.com/watch?v=BQbNneMKzsU
3)over 10.5 kaartpunten voor de uitploeg(Arg.)@1.92 NG/UB 5/10
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Graag had ik even laten weten in naam van alle Belgen dat wij vanavond als 1 blok achter Argentinië staan!!!
EVIVA ARGENTINAAAAAAAAAAAAAAA

Het geluk van tegen Mexico en van tegen Costa Rica is opgebruikt

Cheeers
0 Vind ik leuk's
Wat als je inzet op de topscorer van het WK en er eindigen twee spelers met evenveel goals?
0 Vind ik leuk's
watteyne:
Wat als je inzet op de topscorer van het WK en er eindigen twee spelers met evenveel goals?

Dan kijken ze naar het aantal minuten per speler, de speler met de minste minuten wordt dan topscorer.
Dat was 4 jaar geleden ook het geval en toen werd Muller het voor Villa, Sneijder en Forlan.
Ze hadden toen allemaal 5 keer goals alleen Muller deed het in 473 minuten, Villa in 635 minuten, Sneijder in 652 minuten en Forlan in 654 minuten.
0 Vind ik leuk's
Goed zijn is niet genoeg, je moet goed genoeg zijn
Ben je dat 100% zeker. Omdat er bij bwin staat dat de dead heat rule geld en dat betekent dat je Winst = (inzet / aantal winnende prognoses) * winkans - inzet
0 Vind ik leuk's
het aantal assists gaat voor, daarna tellen pas de speelminuten http://www.fifa.com/worldcup/awards/golden-boot/index.html
0 Vind ik leuk's
markhave:
Best Goalkeeper wk2014: Manuel Neuer 2/10 @7 (Betsson)

Ik denk dat deze odd rond de 4/5 zou moeten staan samen met casillas, nu zijn casillas,courtois en buffon de favoriet met een odd van @6. Denk dat de odd van Neuer zo hoog staat vanwege die dramatische uitschakeling van Bayern waar Neuer er een paar om de oren kreeg.

Denk dat Duitsland topfavoriet is samen met toch wel Spanje en Neuer speelt daarin gewoon een grote rol, Doordat ik Duitsland ver zie komen zal dit ook in het voordeel van Neuer zijn. Want als je voortijdig uitgeschakeld word, Wat ik met België en Italië (Courtois en Buffon) wel zie gebeuren heb je toch minder kans om de prijs te winnen. Ik geef Duitsland iig meer kans dan België en Italië.

Netjes! Feli
0 Vind ik leuk's
raateland:
markhave:
Best Goalkeeper wk2014: Manuel Neuer 2/10 @7 (Betsson)

Ik denk dat deze odd rond de 4/5 zou moeten staan samen met casillas, nu zijn casillas,courtois en buffon de favoriet met een odd van @6. Denk dat de odd van Neuer zo hoog staat vanwege die dramatische uitschakeling van Bayern waar Neuer er een paar om de oren kreeg.

Denk dat Duitsland topfavoriet is samen met toch wel Spanje en Neuer speelt daarin gewoon een grote rol, Doordat ik Duitsland ver zie komen zal dit ook in het voordeel van Neuer zijn. Want als je voortijdig uitgeschakeld word, Wat ik met België en Italië (Courtois en Buffon) wel zie gebeuren heb je toch minder kans om de prijs te winnen. Ik geef Duitsland iig meer kans dan België en Italië.

Netjes! Feli

Dankjewel!

Keepte werkelijk waar ook een fantastisch toernooi! Wat een topper.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.