Wedden op het WK 2014 in Brazilië
Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
rexy:
To score most goals:
Immobile @4.90
vs
Suarez @3.40
(same amount @1.68)
Lijkt me een mooie bet.
Weet iemand of het void wordt als Immobile niet in de basis staat?
To score most goals:
Immobile @4.90
vs
Suarez @3.40
(same amount @1.68)
Lijkt me een mooie bet.
Weet iemand of het void wordt als Immobile niet in de basis staat?
Dat verschilt per bookmaker. Unibet voidt inderdaad als een van de spelers niet in de basis staat.
Wayne Rooney onder 1.5 tournament goals: 5/10 @1.42 (Marathonbet)
Frank Lampard over 0.5 tournament goals: 1/10 @7.50 (Marathonbet)
De Engelsen mogen na het afsluitende groepsduel terug naar huis. Hodgson heeft al laten weten zijn elftal flink door elkaar te husselen en vanavond voornamelijk zijn reserves de kans te geven zich even in Brazilië te laten zien. Lampard zal de aanvoerdersband overnemen van Gerrard. De meeste odds voor een doelpunt van zijn voet zo rond de 4.50 - 5.00, dus de odd van Marathonbet biedt prima value.
Rooney scoorde tot dusverre eenmaal, maar zal de wedstrijd tegen Costa Rica hoogstwaarschijnlijk vanaf de bank moeten bekijken en het zou zomaar kunnen dat hij daar de hele avond zitten. De kans dat Rooney dit WK dus niet meer tot scoren komt acht ik dan ook zeer groot - deze odd had in mijn ogen nooit boven de 1.10 uit mogen komen.
Ik had op beide picks wel meer units in willen zetten, maar daar stak Marathonbet een stokje voor.
http://www.dailymail.co.uk/sport/worldcup2014/article-2666254/England-make-nine-changes-Costa-Rica-Luke-Shaw-Ross-Barkley-Jack-Wilshere-Adam-Lallana-handed-starts-Roy-Hodgson.html
http://www.bbc.com/sport/0/football/27967383
"Todo bien , todo bien."
mojos:
Netherlands - Mexico: Mexico DNB @2.55 3/10 Unibet
Sunday, 29 Jun 2014, 18:00
Voor Mexico is dit een soort van "thuis wedstrijd" , daarnaast word de wedstrijd gespeeld om 1 uur lokale tijd en word het behoorlijk warm, Mexico is natuurlijk meer gewend aan die omstandigheden.
Daarnaast heeft Mexico prima gespeeld in de eerste 3 groepswedstrijden.
Nederland heeft alle wedstrijd gewonnen in de groep maar ben absoluut niet onder de indruk van het spel dat ze laten zien. Denk dat het een hele lastige wedstrijd kan gaan worden voor NL.
Early bet, want zou mij niks verbazen als de odds voor Mexico gaan dalen.
Gl.
Netherlands - Mexico: Mexico DNB @2.55 3/10 Unibet
Sunday, 29 Jun 2014, 18:00
Voor Mexico is dit een soort van "thuis wedstrijd" , daarnaast word de wedstrijd gespeeld om 1 uur lokale tijd en word het behoorlijk warm, Mexico is natuurlijk meer gewend aan die omstandigheden.
Daarnaast heeft Mexico prima gespeeld in de eerste 3 groepswedstrijden.
Nederland heeft alle wedstrijd gewonnen in de groep maar ben absoluut niet onder de indruk van het spel dat ze laten zien. Denk dat het een hele lastige wedstrijd kan gaan worden voor NL.
Early bet, want zou mij niks verbazen als de odds voor Mexico gaan dalen.
Gl.
Ik sluit hier bij aan, wel met een andere bet. Een verlenging en penalties zie ik als voordeel voor Mexico. Mede door de omstandigheden en door de combi Nedeland en penalties.
Netherlands - Mexico: Mexico To Qualify (Promotion) @2.6 8/10 Interwetten
hetisboerie:
Robben schiet er 3 in dahaag bets.
Jij kijkt door een oranje bril. Da's verder prima hoor, maar als je die afzet zul je zien dat de value bij de Mexicanen ligt. Een verlenging en wellicht zelfs een strafschoppenreeks zou me niets verbazen. En die Mexicanen hebben die dekselse Ochoa onder de lat staan...
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Jij kijkt door een oranje bril. Da's verder prima hoor, maar als je die afzet zul je zien dat de value bij de Mexicanen ligt. Een verlenging en wellicht zelfs een strafschoppenreeks zou me niets verbazen. En die Mexicanen hebben die dekselse Ochoa onder de lat staan...
hetisboerie:
Vind jij hem echt zo goed Jeroen? hij keepte natuurlijk niet slecht tegen Brazilië maar hij had ook wel een paar keer geluk dat de bal recht op hem af kwam vond ik. Gister had die weinig te doen en de eerste wedstrijd tegen Kameroen heb ik gemist. Daarvoor heb ik hem eigenlijk nauwelijks zien keepen maar vind hem wel een beetje overrated..
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Ik zit te zoeken naar leuke bets voor vandaag.
Gisteren mooie klapper gemaakt met live betten op Brazilie met total goals over 3.5.
Nu zoek ik leuke bettings voor de 4 wedstrijden van vandaag, wie tips?
Gisteren mooie klapper gemaakt met live betten op Brazilie met total goals over 3.5.
Nu zoek ik leuke bettings voor de 4 wedstrijden van vandaag, wie tips?
dualfoot:
Haha ik ook, dankje voor de tip! Ik zet wel kleinere bedragen in haha.
Zuid-Korea - Algerije hierdoor goed alsmede VS - Portugal.
Voor vanavond weet ik het nog niet met Nederland - Chili. Het is een Gambiaanse scheidsrechter die 53 kaarten in 14 wedstrijden heeft getrokken.
mikedeg:
Thanxs voor de tip...
Vandaag even gebruik van gemaakt!
http://puu.sh/9FzVH/8da2226b6d.png">
http://puu.sh/9FzWP/d266abf25e.png">
onzemichael:
Opvallend is dat de scheidsrechter tijdens de eerste helft vaak de kaarten nog in de kleedkamer heeft laten liggen :P
Heb nu al 4 duels op rij de under kaartpunten goed voor de eerste helft:
http://i58.tinypic.com/icoles.jpg">
Kzal ze eens in een stappenplan gaan gooien:
Nigeria - Bosnie
Under 10.5 kaarten @ 1.65
€ 19,38 x 1.65 = € 31,98
Opvallend is dat de scheidsrechter tijdens de eerste helft vaak de kaarten nog in de kleedkamer heeft laten liggen :P
Heb nu al 4 duels op rij de under kaartpunten goed voor de eerste helft:
http://i58.tinypic.com/icoles.jpg">
Kzal ze eens in een stappenplan gaan gooien:
Nigeria - Bosnie
Under 10.5 kaarten @ 1.65
€ 19,38 x 1.65 = € 31,98
Thanxs voor de tip...
Vandaag even gebruik van gemaakt!
http://puu.sh/9FzVH/8da2226b6d.png">
http://puu.sh/9FzWP/d266abf25e.png">
Haha ik ook, dankje voor de tip! Ik zet wel kleinere bedragen in haha.
Zuid-Korea - Algerije hierdoor goed alsmede VS - Portugal.
Voor vanavond weet ik het nog niet met Nederland - Chili. Het is een Gambiaanse scheidsrechter die 53 kaarten in 14 wedstrijden heeft getrokken.
Ook in de 3e speelronde blijven de kaarten op zak. Alleen Kroatie - Mexico behaalde 2 gele kaarten voor rust. De overige 7 wedstrijden in speelronde 3 werd er maximaal 1 gele kaart getrokken. Morgen en overmorgen staan nog 8 wedstrijden op het programma en hier is een mooie winst te behalen als je ze singles speelt :)
Heb het geprobeerd voor morgen.
4x under 10,5 punten voor odds 1,50-1,60 unibet
4x under 10,5 punten voor odds 1,50-1,60 unibet
welke?
En deze misschien in een Combi gieten?
En deze misschien in een Combi gieten?
Nee, wel ellende dat 3 van de 4 moeten lukken voor profit..