Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ditachi:
Kijk onder statsbet en dan first goal by away team - none @ 6,00 ;)

Ik zie hem er niet meer tussen staan .Ze hebben hem wss eraf gehaald?
Unibet mollen :-@
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
bemelheerm:
Het is gevaarlijk om te surebetten, kans is groot dat deze bet ongeldig zal verklaard worden

Onzin, zijn 2 verschillende bookies.
0 Vind ik leuk's
boempatat:
ditachi:
Kijk onder statsbet en dan first goal by away team - none @ 6,00 ;)

Ik zie hem er niet meer tussen staan .Ze hebben hem wss eraf gehaald?
Unibet mollen :-@

Ik nog wel voor 5.00:

russia - korea -> stat bets -> time of first goal scored by the away team -> no goals scored (onderste optie)

mokum001:
bemelheerm:
Het is gevaarlijk om te surebetten, kans is groot dat deze bet ongeldig zal verklaard worden

Dat maakt toch niet uit?

Als unibet void krijg je daar je inzet terug (10 euro in dit geval), maar stel dat Korea toch niet scoort... dan verlies je bij bwin met de inzet van 40 en heb je dus 40 euro verlies. Of zie ik iets over het hoofd?
0 Vind ik leuk's
@Rexy : ook gevonden Z-Korea scoort geen dlpt @5 UB
en bij bwin heb ik Z-Korea scoort 1 x @2.4 :p (h)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
@Rexy : ook gevonden Z-Korea scoort geen dlpt @5 UB
en bij bwin heb ik Z-Korea scoort 1 x @2.4 :p (h)

Wat als ze na afloop je bet voiden ? En Korea scoort niet. Dan heb je een probleem.
Ik geloof dat ze de odds verward hebben met Rusland, dus home moest away, en away moest home zijn.

Ik denk toch dat ze dit gaan voiden, of wachten na afloop als Korea scoort verlies je hem als ze geen doelpunt scoren void.
0 Vind ik leuk's

mokum001:
bemelheerm:

Dat maakt toch niet uit?

Als unibet void krijg je daar je inzet terug (10 euro in dit geval), maar stel dat Korea toch niet scoort... dan verlies je bij bwin met de inzet van 40 en heb je dus 40 euro verlies. Of zie ik iets over het hoofd?

Waarom zou unibet deze voiden, is toch geen enkele reden toe.
0 Vind ik leuk's
Ze kunnen voiden voor 'obvious mistake' volgens mij. Hoop het niet, behalve als Korea scoort natuurlijk :p
0 Vind ik leuk's
Maar over 0,5 away team staat op unibet @1,52 dan kun je dat toch surebetten met no first goal z-korea @4,5 bij unibet?
0 Vind ik leuk's
Waarom beseffen mensen niet dat Unibet dit zo maar kan voiden en dat je verder helemaal niks kan inbrengen ?
Wat als je nu over 0,5 doet voor bv 100 euro en 20 euro bv no 1st goal @5 en unibet komt met 'your bet is void because of a mistake sorry' onzin wat dan ?
0 Vind ik leuk's
Volgens mij is die quote al gecorrigeerd.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.