Spaanse Primera Division 2011-2012
Hier bespreken we alles (tips, transfers, blessures, voorspellingen, clubnieuws etc.) voor de Spaanse Primera Division 2011-2012.
De competitie opent op zondag 21 augustus (16:00) met de volgende wedstrijden:
Real Sociedad v Atletico Madrid
Real Madrid v Athletic de Bilbao
Malaga CF v FC Barcelona
Villarreal v Sporting de Gijón
Real Betis Sevilla v Sevilla FC
Osasuna v Valencia
Racing Santander v Getafe CF
Espanyol v Granada CF
Levante UD v Real Zaragoza
Rayo Vallecano v Real Mallorca
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Pick voor vandaag in de wedstrijd Atletico Madrid - Betis Sevilla:
Falcao scores & Atletico to win, 3/10 @2.65 (Tipico)
Atletico Madrid is een typisch thuisteam: 18 van de 19 punten werden in eigen huis behaald. Falcao sukkelde een tijdje met een blessure, maar is nu weer helemaal terug. El Tigre wist in 12 competitiewedstrijden 9 keer te scoren, waarvan 7 in eigen huis.
Betis is buiten Sevilla niet bijster sterk (6 nederlagen in 8 uitwedstrijden). Daarnaast kent manager Mel centraal achterin wat problemen. Mario (v, 8/0) komt dit kalenderjaar sowieso niet meer in actie, terwijl Ustariz (v, 6/0) in het bekerduel met Córdoba een blessure opliep en een twijfelgeval is.
Falcao scores & Atletico to win, 3/10 @2.65 (Tipico)
Atletico Madrid is een typisch thuisteam: 18 van de 19 punten werden in eigen huis behaald. Falcao sukkelde een tijdje met een blessure, maar is nu weer helemaal terug. El Tigre wist in 12 competitiewedstrijden 9 keer te scoren, waarvan 7 in eigen huis.
Betis is buiten Sevilla niet bijster sterk (6 nederlagen in 8 uitwedstrijden). Daarnaast kent manager Mel centraal achterin wat problemen. Mario (v, 8/0) komt dit kalenderjaar sowieso niet meer in actie, terwijl Ustariz (v, 6/0) in het bekerduel met Córdoba een blessure opliep en een twijfelgeval is.
"Todo bien , todo bien."
Betis Sevilla is ook bizar bezig eerste 4 competitiewedstrijden werden gewonnen daarna 1 punt uit 10 wedstrijden. En de laatste 2 gewonnen van Valencia thuis en uit bij Atletico. Atletico ook bizar 18 van de 19 punten thuis.
Toto Sigarenboer
Atletico is een ploeg waar je echt nooit op moet wedden, totaal onvoorspelbaar
Winnen is voor Winnaars
Betje tegen de beste voetballer ter wereld...! Osasuna - FC Barcelona:
Messi to score: No 6/10 @2.95 (Expekt)
Wellicht krijg ik er spijt van, maar ik zie hier toch wel mogelijkheden. 'La Pulga' mag zich met recht de beste voetballer ter wereld noemen, maar het leeuwendeel van zijn competitiedoelpunten (19 van de 23) maakte hij in het eigen Camp Nou. In slechts 2 van de 10 uitwedstrijden stond zijn naam op het scorebord (1 goal tegen Athletic Bilbao en een hattrick tegen Malaga).
Osasuna is met name in eigen huis een stugge tegenstander. In 11 thuiswedstrijden kreeg het slechts 9 tegentreffers te verwerken (0.81 per duel). Daarnaast ligt het veld in Pamplona er volgens Marca belabberd bij, wat in het nadeel van de aanvallende ploeg zou moeten werken. Nadeel is de afwezigheid van Satrústegui (v, 9/0) bij de Basken.
http://www.marca.com/2012/02/10/futbol/equipos/osasuna/1328871625.html
Ik speel 'm vrij fors vanwege de value.
Messi to score: No 6/10 @2.95 (Expekt)
Wellicht krijg ik er spijt van, maar ik zie hier toch wel mogelijkheden. 'La Pulga' mag zich met recht de beste voetballer ter wereld noemen, maar het leeuwendeel van zijn competitiedoelpunten (19 van de 23) maakte hij in het eigen Camp Nou. In slechts 2 van de 10 uitwedstrijden stond zijn naam op het scorebord (1 goal tegen Athletic Bilbao en een hattrick tegen Malaga).
Osasuna is met name in eigen huis een stugge tegenstander. In 11 thuiswedstrijden kreeg het slechts 9 tegentreffers te verwerken (0.81 per duel). Daarnaast ligt het veld in Pamplona er volgens Marca belabberd bij, wat in het nadeel van de aanvallende ploeg zou moeten werken. Nadeel is de afwezigheid van Satrústegui (v, 9/0) bij de Basken.
http://www.marca.com/2012/02/10/futbol/equipos/osasuna/1328871625.html
Ik speel 'm vrij fors vanwege de value.
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Messi to score: No 6/10 @2.95 (Expekt) Ik speel 'm vrij fors vanwege de value.
Messi to score: No 6/10 @2.95 (Expekt) Ik speel 'm vrij fors vanwege de value.
Oei, dit is een leuke! Thanx!
Hakuna Matatttta.
http://i39.tinypic.com/zwj2o5.jpg">
Malaga, Barca en Real winnen.
Espanyol en Levante 2 ploegen die te afwisseld spelen. 2 Weken terug ging Espanyol verrassend met 0-2 onderuit tegen laagvlieger Zaragoza en Levante verloor thuis met 3-5 van Vallecano. Misschien deze wedstrijd overslaan.
Malaga, Barca en Real winnen.
Espanyol en Levante 2 ploegen die te afwisseld spelen. 2 Weken terug ging Espanyol verrassend met 0-2 onderuit tegen laagvlieger Zaragoza en Levante verloor thuis met 3-5 van Vallecano. Misschien deze wedstrijd overslaan.
Last minute betje:
Sevilla - Zaragoza: Luna to score, 1/10 @12.50 (Unibet)
Valuebetje. Verdediger Luna start bij de thuisploeg op het middenveld op de plek van Rakitic. Zaragoza begint met een aanvallende opstelling, dus er zouden wel eens aardig wat doelpunten kunnen vallen. Odd had rond de 5.00 moeten staan.
Valuebetje. Verdediger Luna start bij de thuisploeg op het middenveld op de plek van Rakitic. Zaragoza begint met een aanvallende opstelling, dus er zouden wel eens aardig wat doelpunten kunnen vallen. Odd had rond de 5.00 moeten staan.
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Last minute betje:
Last minute betje:
Heb ik snel nog ook ff meegepakt :d
Hij heeft wel een assist telt die ook hehe, nog 40 minuten. Ik help het jullie hopen. Zou wel een kicke betje zijn
-
Was gewoon pure value, zeker omdat hij 99% van de tijd linksbuiten speelde. Had in de tweede helft moeten scoren, maar besloot af te leggen op Negredo (die er veel slechter voorstond).
"Todo bien , todo bien."