Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Oostenrijke Bundesliga 2010/2011

Aangezien er nog geen apart topic is voor de Oostenrijkse Bundesliga 2010/2011 hebben we deze op verzoek van 'juist' alsnog geopend. Plaats hier je tips, wetenswaardigheden, uitslagen, interessante weddenschappen of iets anders wat gerelateerd is aan de Oostenrijkse Bundesliga.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 8-02-2011 11:08 Voetbal
in 8-02-2011 11:08 Voetbal
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
juist:
dank u , zal hier zeker gebruik van maken .hoop met deze dat veel lede mij hier kunnen volgen met mijn tips en uitslagen.
Voor de winterstop heb ik wel mooi geld verdient met de oostenrijkse wedstrijden ,de oostenrijkse competitie is wel een van mijn specialietijd.
dus zeker de moeite om mij hier te volgen ,en welke mijn opbrengsten worden tot het einde van competitie .alleen met oostenrijkse wedstrijden .
dankx

spelling is blijkbaar geen van u specialietijd
0 Vind ik leuk's
juist:
dank u , zal hier zeker gebruik van maken .hoop met deze dat veel lede mij hier kunnen volgen met mijn tips en uitslagen.
Voor de winterstop heb ik wel mooi geld verdient met de oostenrijkse wedstrijden ,de oostenrijkse competitie is wel een van mijn specialietijd.
dus zeker de moeite om mij hier te volgen ,en welke mijn opbrengsten worden tot het einde van competitie .alleen met oostenrijkse wedstrijden.
dankx

Ik zou je willen vragen om een 'juist' gebruik van interpunctie (ook wel leestekens genoemd) te gebruiken tijdens het typen van nieuwe posts. Dus een correct gebruik van Hoofdletters, punten (.) achter een zin of komma's (,) ín een zin.
Meer informatie kan je hier vinden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Interpunctie
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Tipsu it de Oostenrijkse Bundesliga zijn altijd welkom het schijnt wel een lucratieve competitie te zijn.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Waar blijven de tips van de Oostenrijkse Bundesliga experts? :d
0 Vind ik leuk's
Hmm ik had Salzburg.. Je had geluk met die laatste, Red bull was veel beter :p
0 Vind ik leuk's
juist:
mijn specialietijd.

haha ja hier moest ik stiekem toch ook wel om lachen
0 Vind ik leuk's
heb je tips voor vandaag?
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
Ik speel twee keer X:
AUT D1 18:30 Austria Wien Wiener Neustadt X
AUT D1 18:30 Mattersburg Sturm Graz X
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
ben je ook maar? haha
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
heb juist gevolgd en beide in combi gezet en 10 erop gedaan
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.