Wedden op EK 2016 kwalificatie
Fernando Torres to play at least 1 minute for Spain in EC 2016 Qualification: No, 3/10 @4.20 (Unibet)
Spanje kende een dramatisch WK en staat voor een nieuw tijdperk. Bondscoach Del Bosque, die te horen heeft gekregen dat hij mag blijven zitten, heeft al aangekondigd enkele harde beslissingen te gaan nemen. De verwachting is dat o.a. Fernando Torres zijn langste tijd in het shirt van La Roja heeft gehad. Op het WK kwam de 30-jarige aanvaller niet verder dan 2 invalbeurten. Criticasters van Del Bosque stelden dat Torres enkel uit loyaliteit mee naar Brazilië mocht.
In tegenstelling tot zijn maatje David Villa heeft Torres zijn interlandcarrière officieel nog geen gedag gezegd, maar de kans dat hij ooit nog opgeroepen zal worden is erg klein. Het is nu tijd voor de toekomst, voor spelers als Alvaro Morata en Jese Rodriguez.
Je moet voor deze pick overigens wel geduld hebben, want de laatste speelronde van de EK-kwalificatie staat gepland voor 11-13 oktober 2015.
https://www.football-espana.net/2014/06/20/spains-forward-thinking-in-question
ik zit op Iceland +1.5 asian handicap @ 1.46. Ijsland speelt met dezelfde opstelling als tegen NL. Ze willen graag eerste worden in de poule voor een gunstige loting en de druk ligt hier bij Turkije. Ze hebben wel het thuusvoordeel maar ik zie ze niet met 2 goals of meer winnen. Ijsland toch een goede EK Reeks neergezet. Misschien leuk om te combineren met over 1.5 goals home team België. Totale odd 2.01. Alle Belgische toppers spelen (o.a. Hazard, De Bruyne, Lukaku)
Binnen! Late goals van Belgie maar uiteindelijk 3 stuks.
@ twijntje netjes je combi met leuke odd ook !
ik zit op Iceland +1.5 asian handicap @ 1.46. Ijsland speelt met dezelfde opstelling als tegen NL. Ze willen graag eerste worden in de poule voor een gunstige loting en de druk ligt hier bij Turkije. Ze hebben wel het thuusvoordeel maar ik zie ze niet met 2 goals of meer winnen. Ijsland toch een goede EK Reeks neergezet. Misschien leuk om te combineren met over 1.5 goals home team België. Totale odd 2.01. Alle Belgische toppers spelen (o.a. Hazard, De Bruyne, Lukaku)
Binnen! Late goals van Belgie maar uiteindelijk 3 stuks.
@ twijntje netjes je combi met leuke odd ook !
Thanks timbarrett ;-)
Combi geslaagd. Gefeliciteerd voor wie heeft meegespeeld :)
Helaas low-stake, maar dank je wel (y)
(y) (y)
UEFA EURO 2016 - Sweden Individual Player Markets - Number of goals scored in the tournament/league by Zlatan Ibrahimovic: 2 or more @ 1.9
Ik vind dit zelf toch wel een leuk betje, een van de laatste kansen voor Zlatan om te kunnen schitteren op een groot toernooi. Daarnaast speelt Zweden tegen Ierland, Italië en België. Ik denk dat ze in deze poule 2e of 3e gaan worden, waarbij België groepswinst gaat pakken. Tegen Ierland zie ik hem wel kunnen scoren, daarnaast is het mogelijk dat hij een goaltje meepakt tegen de overige 2 landen. Natuurlijk neemt hij ook de penalties bij Zweden dus die mogelijkheid bestaat ook nog.
Ben je het hier niet mee eens kun je ook nog zelfs 0 goals @ 3.25 of Exactly 1 @ 3.75 spelen.
Noord Ierland - team in bottom place
hongarije - team in bottom place
Ierland - team in bottom place
Slowakije - team in bottom place
Albanie - team in bottom place
Tjechië - team in bottom place
@57,84
Of zouden jullie andere teams aanbevelen die laatste in poule worden?
Wat vinden jullie van de combo:
Albanie - team in bottom place
Slowakije - team in bottom place
Noord Ierland - team in bottom place
Tjechië - team in bottom place
Ierland - team in bottom place
Hongarije - team in bottom place
@57,84
Of zouden jullie andere teams aanbevelen die laatste in poule worden?
Heb het even in poulevolgorde gezet, was voor mijn eigen overzichtje makkelijker.
Zelf zou ik dit spelen (all team in bottom place):
Albanie
Rusland
Noord-Ierland
Turkije
Ierland
Hongarije
Met andere woorden, ik heb Rusland ipv Slowakije gedaan en Turkije ipv Tjechie. Zie beide teams winnen van de teams dat jij voorstelde, met de andere landen in die poules 2 a 3 wedstrijden winnen. Eventueel op doelsaldo bij gelijkspel.
@132,2
Dan moet er wel 1 goed zijn haha.
Ik doe denk ik ook:
France - group winner
England - group winner
Germany - group winner
Spain - group winner
Belgium - group winner
Portugal - group winner
@21,53
Of italie voor belgie en dan krijg je @30,99
Wat vinden jullie hiervan? of zouden jullie hele andere teams als winnaar zien van de groep..
ik denk dat ik ze beide speel.
Dan moet er wel 1 goed zijn haha.
Ik doe denk ik ook:
France - group winner
England - group winner
Germany - group winner
Spain - group winner
Belgium - group winner
Portugal - group winner
@21,53
Of italie voor belgie en dan krijg je @30,99
Wat vinden jullie hiervan? of zouden jullie hele andere teams als winnaar zien van de groep..
Ik denk inderdaad dat je er niet gek aan doet om op beide te spelen.
Als poulewinnaars zou ik gaan voor:
Frankrijk
Engeland
Duitsland
Kroatie of Spanje
Belgie
Oostenrijk
Ik weet Kroatie - Spanje totaal niet, zou allebei te kanten op kunnen gaan. Oostenrijk (met Alaba), gaat winnen van Ronaldo's boys ;)
Group A: Switzerland (1-2)
Group C: Germany (winner)
Group E: Belgium (1-2)
Group F: Austria (1-2)
@ 4.27
Eventueel kun je Belgium (winner) spelen i.p.v. (1-2) dan wordt de combo 6.89, maar vind zelf hier te veel risico in liggen met Italië en Zweden als outsiders erbij :). Weet niet hoe België gaat presteren op hun eerste EK sinds 2000? :P
Daarnaast een tijdje geleden ook de volgende bet gezet:
France, Spain and Germany to win their first matches (Tegen Roemenië, Oekraïne en Tsjechie) @ 3.14. Is nu iets gedaald volgens mij.
Tot slot speel ik UEFA EURO 2016 Golden Boot winner: Antoine Griezmann @ 12. Zie Frankrijk erg ver komen en Griezmann is gewoon een super speler, die erg belangrijk kan gaan zijn voor Frankrijk. In 2012 is deze award nog gegaan naar Fernando Torres met 3 goals (evenveel als Gomez, maar minder minuten gespeeld).
Oh en zoals eerder vermeld: UEFA EURO 2016 - Sweden Individual Player Markets - Number of goals scored in the tournament/league by Zlatan Ibrahimovic: 2 or more @ 1.9