Wedden op Jupiler League 2015/16
De Jupiler League voorbeschouwingen werden eerst verzorgd door klijn4 en wesley1240, maar zij kwamen er niet aan toe (Eredivisie voorbeschouwingen hebben natuurlijk prioriteit).
Vanaf eind september heb ik deze taak op me genomen. Er zullen elke speelronde minimaal 3 en maximaal 5 voorbeschouwingen geplaatst worden.
De keuze van de wedstrijden zal vooral gebeuren op basis van de ranglijst. Het spreekt voor zich dat een duel tussen de nummer 6 en 7 voorrang krijgt dan een duel tussen 13 en 14.
Daarnaast heeft Denise me gevraagd af en toe de resultaten bij te houden, dus vandaar deze forumpost.
De quoteringen, die de bookmakers op de wedstrijddag zelf aanbieden, zullen vaak verschillen van de 'getipte' odds. Dit omdat de voorbeschouwingen 48 uur van tevoren geschreven zijn en een kleine markt als de Jupiler League dan net opent. De ene keer zul je hogere odds aantreffen, zoals bij Eindhoven-Den Bosch. De andere keer zijn de quoteringen flink gedropt, zoals bij Den Bosch-MVV.
Rob
Speelronde 8
Zo 27 sep: VVV-Venlo - Helmond Sport 4-1 (0-1)
Tip: Under 3.0 goals @ 1.83 (3/10, MarathonBet)
Tip in paar minuten de mist in gegaan. Van 0-1 in 58e minuut naar 3-1 in 68e.
Zo 27 sep: FC Eindhoven - FC Den Bosch 0-0 (0-0)
Tip: FC Eindhoven -1 AH @ 2.09 (3/10, BetVictor)
Dit was een slechte tip. Den Bosch speelde de hele wedstrijd beter.
Zo 27 sep: Fortuna Sittard - NAC Breda 1-2 (1-2)
Tip: NAC Breda to win @ 1.77 (4/10, MarathonBet)
Zoals verwacht zou de kwaliteit het verschil maken. NAC speelde niet goed, maar Fortuna had helemaal weinig te bieden.
Ma 28 sep: Jong Ajax - FC Oss 0-1 (2-2)
Tip: BTTS & Over 2.5 @ 1.85 (2/10, William Hill)
Jong Ajax was de hele wedstrijd de betere partij, maar kwam door verdedigende fouten 0-2 achter. Na rood voor Oss benutte Jong Ajax wel de kansen.
Speelronde 9
Vr 2 okt: Jong PSV - Achilles 29 1-1 (0-0)
Tip: Over 3.0 goals @ 1.96 (4/10, SBOBET)
Slechte tip, lang getwijfeld wat ik hier zou spelen.
Vr 2 okt: Go Ahead Eagles - Sparta Rotterdam 2-0 (0-0)
Geen tips
Vr 2 okt: NAC Breda - VVV-Venlo 0-1 (0-1)
Tip: VVV-Venlo +1 AH @ 1.75 (4/10, MarathonBet)
Tip nooit in gevaar geweest.
Vr 2 okt: FC Dordrecht - Jong Ajax 0-1 (0-1)
Tip: Jong Ajax +1 AH @ 2.20 (2/10, MarathonBet)
Vroege voorsprong en zelfs de nul gehouden, dat gebeurt Jong Ajax niet vaak.
Vr 2 okt: FC Den Bosch - MVV Maastricht 2-2 (1-2)
Tip: FC Den Bosch +0 AH @ 1.78 (5/10, MarathonBet) [VOID]
Veel geluk: gelijkmaker in blessuretijd. Desondanks had ik meer verwacht van Den Bosch.
Speelronde 10
Geplande voorbeschouwingen
Vr 16 okt: FC Emmen - Go Ahead Eagles
Vr 16 okt: FC Eindhoven - Helmond Sport
Zo 18 okt: MVV Maastricht - FC Volendam
Zo 18 okt: Achilles 29 - NAC Breda
Ma 19 okt: Jong Ajax - Almere City FC
Vanaf eind september heb ik deze taak op me genomen. Er zullen elke speelronde minimaal 3 en maximaal 5 voorbeschouwingen geplaatst worden.
De keuze van de wedstrijden zal vooral gebeuren op basis van de ranglijst. Het spreekt voor zich dat een duel tussen de nummer 6 en 7 voorrang krijgt dan een duel tussen 13 en 14.
Daarnaast heeft Denise me gevraagd af en toe de resultaten bij te houden, dus vandaar deze forumpost.
De quoteringen, die de bookmakers op de wedstrijddag zelf aanbieden, zullen vaak verschillen van de 'getipte' odds. Dit omdat de voorbeschouwingen 48 uur van tevoren geschreven zijn en een kleine markt als de Jupiler League dan net opent. De ene keer zul je hogere odds aantreffen, zoals bij Eindhoven-Den Bosch. De andere keer zijn de quoteringen flink gedropt, zoals bij Den Bosch-MVV.
Rob
Speelronde 8
Zo 27 sep: VVV-Venlo - Helmond Sport 4-1 (0-1)
Tip: Under 3.0 goals @ 1.83 (3/10, MarathonBet)
Tip in paar minuten de mist in gegaan. Van 0-1 in 58e minuut naar 3-1 in 68e.
Zo 27 sep: FC Eindhoven - FC Den Bosch 0-0 (0-0)
Tip: FC Eindhoven -1 AH @ 2.09 (3/10, BetVictor)
Dit was een slechte tip. Den Bosch speelde de hele wedstrijd beter.
Zo 27 sep: Fortuna Sittard - NAC Breda 1-2 (1-2)
Tip: NAC Breda to win @ 1.77 (4/10, MarathonBet)
Zoals verwacht zou de kwaliteit het verschil maken. NAC speelde niet goed, maar Fortuna had helemaal weinig te bieden.
Ma 28 sep: Jong Ajax - FC Oss 0-1 (2-2)
Tip: BTTS & Over 2.5 @ 1.85 (2/10, William Hill)
Jong Ajax was de hele wedstrijd de betere partij, maar kwam door verdedigende fouten 0-2 achter. Na rood voor Oss benutte Jong Ajax wel de kansen.
Speelronde 9
Vr 2 okt: Jong PSV - Achilles 29 1-1 (0-0)
Tip: Over 3.0 goals @ 1.96 (4/10, SBOBET)
Slechte tip, lang getwijfeld wat ik hier zou spelen.
Vr 2 okt: Go Ahead Eagles - Sparta Rotterdam 2-0 (0-0)
Geen tips
Vr 2 okt: NAC Breda - VVV-Venlo 0-1 (0-1)
Tip: VVV-Venlo +1 AH @ 1.75 (4/10, MarathonBet)
Tip nooit in gevaar geweest.
Vr 2 okt: FC Dordrecht - Jong Ajax 0-1 (0-1)
Tip: Jong Ajax +1 AH @ 2.20 (2/10, MarathonBet)
Vroege voorsprong en zelfs de nul gehouden, dat gebeurt Jong Ajax niet vaak.
Vr 2 okt: FC Den Bosch - MVV Maastricht 2-2 (1-2)
Tip: FC Den Bosch +0 AH @ 1.78 (5/10, MarathonBet) [VOID]
Veel geluk: gelijkmaker in blessuretijd. Desondanks had ik meer verwacht van Den Bosch.
Speelronde 10
Geplande voorbeschouwingen
Vr 16 okt: FC Emmen - Go Ahead Eagles
Vr 16 okt: FC Eindhoven - Helmond Sport
Zo 18 okt: MVV Maastricht - FC Volendam
Zo 18 okt: Achilles 29 - NAC Breda
Ma 19 okt: Jong Ajax - Almere City FC
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Vrijdag: FC Den Bosch – NAC Breda (Klik voor de voorbeschouwing)
Tips: FC Den Bosch +1 AH @ 1.81 (small, Marathonbet) / Under 3.5 goals @ 1.76 (medium, Marathonbet)
Vrijdag: Sparta Rotterdam – Fortuna Sittard (Klik voor de voorbeschouwing)
Tips: Fortuna Sittard under 0.5 goals @ 2.00 (small, Marathonbet)
Vrijdag: FC Eindhoven – VVV-Venlo (Klik voor de voorbeschouwing)
Tips: X @ 3.65 (small, Marathonbet)
Vrijdag: Jong Ajax – Jong PSV (Klik voor de voorbeschouwing)
Tips: X2 @ 1.92 (medium, Marathonbet) / Over 3.0 goals @ 1.91 (small, Unibet)
Vrijdag: Go Ahead Eagles – FC Oss
Tips: FC Oss +1 AH (small, Marathonbet) / Go Ahead Eagles under 2.0 goals @ 2.02 (small, Marathonbet)
Vrijdag: Helmond Sport – Almere City
Tips: Over 3.0 goals @ 1.87 (high, Unibet) / Almere City +0 AH @ 1.98 (small, Unibet)
Vrijdag: RKC Waalwijk – FC Volendam
Tips: FC Volendam under 2.0 goals @ 1.60 (medium, Marathonbet)
Vrijdag: Telstar – FC Dordrecht
Tips: 1 @ 2.00 (small, Tipico) / FC Dordrecht under 1.0 goals @ 2.625 (small, Marathonbet)
Zondag: Achilles 29 – MVV Maastricht (Voorbeschouwing komt vrijdag online)
Tips: FC Den Bosch +1 AH @ 1.81 (small, Marathonbet) / Under 3.5 goals @ 1.76 (medium, Marathonbet)
Vrijdag: Sparta Rotterdam – Fortuna Sittard (Klik voor de voorbeschouwing)
Tips: Fortuna Sittard under 0.5 goals @ 2.00 (small, Marathonbet)
Vrijdag: FC Eindhoven – VVV-Venlo (Klik voor de voorbeschouwing)
Tips: X @ 3.65 (small, Marathonbet)
Vrijdag: Jong Ajax – Jong PSV (Klik voor de voorbeschouwing)
Tips: X2 @ 1.92 (medium, Marathonbet) / Over 3.0 goals @ 1.91 (small, Unibet)
Vrijdag: Go Ahead Eagles – FC Oss
Tips: FC Oss +1 AH (small, Marathonbet) / Go Ahead Eagles under 2.0 goals @ 2.02 (small, Marathonbet)
Vrijdag: Helmond Sport – Almere City
Tips: Over 3.0 goals @ 1.87 (high, Unibet) / Almere City +0 AH @ 1.98 (small, Unibet)
Vrijdag: RKC Waalwijk – FC Volendam
Tips: FC Volendam under 2.0 goals @ 1.60 (medium, Marathonbet)
Vrijdag: Telstar – FC Dordrecht
Tips: 1 @ 2.00 (small, Tipico) / FC Dordrecht under 1.0 goals @ 2.625 (small, Marathonbet)
Zondag: Achilles 29 – MVV Maastricht (Voorbeschouwing komt vrijdag online)
Voor de matchfixers onder ons... op betfair is er veel ingezet op een zege van Telstar vanavond. Elke markt heeft maar max 3K matched maar bij Achillis - Telstar is al 54K gematched.
Dus doe er je voordeel mee ;-) :p
onzemichael:
Voor de matchfixers onder ons... op betfair is er veel ingezet op een zege van Telstar vanavond. Elke markt heeft maar max 3K matched maar bij Achillis - Telstar is al 54K gematched.
1-3 FT :d
Uiteindelijk 118K van de 130K inzet gematched op zege Telstar op Betfair. Tijd voor een onderzoekje lijkt me :p
Prima tipje man. Thanks (y)
NBA / CS:GO
onzemichael:
Uiteindelijk 118K van de 130K inzet gematched op zege Telstar op Betfair. Tijd voor een onderzoekje lijkt me :p
onzemichael:
Ben hier nu ook even naar aan het kijken. Vanavond is er veel gematched bij Jong Ajax - Emmen. Meer dan 30k terwijl de anderen allemaal onder de 5k zitten. Ik zie alleen niet welk deel van die 30k op welke uitkomst staat. Hoe zie ik dit?
Daarvan staat 28k op jong Ajax. Dit hoeft alleen totaal niet te betekenen dat dit matchfixing is. 30k is vrij normaal op betfair en het kan andere redenen hebben waarom er meer op staat dan andere wedstrijden in de jupiler leauge. Denk aan blessures, value en motivatie. Ik ben ook van mening dat Achillis - Telstar ook niet gematchfixed was. Succes !
michiel015:
Daarvan staat 28k op jong Ajax. Dit hoeft alleen totaal niet te betekenen dat dit matchfixing is. 30k is vrij normaal op betfair en het kan andere redenen hebben waarom er meer op staat dan andere wedstrijden in de jupiler leauge. Denk aan blessures, value en motivatie. Ik ben ook van mening dat Achillis - Telstar ook niet gematchfixed was. Succes !
Dat snap ik.. maar het is zeker interessant om in de gaten te houden. Kun je me vertellen hoe je aan die 28k komt? Ik zie het nergens staan..
Je ten eerste een actief account hebben op betfair. Dan moet je naar de exchange pagina gaan, en dan op het grafiek icoontje links naast de club klikken.
zolekalseenmandje:
Dat snap ik.. maar het is zeker interessant om in de gaten te houden. Kun je me vertellen hoe je aan die 28k komt? Ik zie het nergens staan..
michiel015:
https://www.betfair.com/exchange/football/marketactivity?id=1.123942633&selectionId=4184832
Een aantal flinke bedragen zijn er ingezet weer, variërend van 1000 euro tot 2500 euro per keer (zie de staven).
Total matched on this event:€33,704
Betting summary - Volume:€28,809
Last price matched: 2.12
Vorige week begon het ook met 30K op de match Achilles - Telstar. Uiteindelijk opgelopen naar 118.000 euro matched. Er kan natuurlijk afgesproken zijn dat Emmen dit duel moet verliezen.
Bedankt voor de tip en houd hem in de gaten ;)
Hmm interessant wel. Misschien ben ik te goedgelovig, maar ik kan me toch niet voorstellen dat Emmen expres dit duel gaat verliezen. Ze staan gelijk in punten met nummer 5 Go Ahead en de grens tussen 5e en 6e plek is groot met het oog op de nacompetitie. De nummer 5 stroomt pas in de tweede ronde in en ontloopt de eredivisieploegen. Terwijl de nummer 6 al in de eerste ronde aan de bak moet.