Europa League 2011/2012
Hier bespreken we alles (tips, transfers, blessures, poule indelingen, voorspellingen, clubnieuws etc.) voor de Europa League 2011-2012.
Voor informatie over de Champions League ga naar:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-op-champions-league-2011-2012-677/
Het programma voor de Europa League volgt zo snel mogelijk.
De finale van de UEFA Europa League 2012 zal gespeeld worden in het Stadionul National te Boekarest (Roemenie) op 9 Mei 2012.
The winners will play against the winners of the 2012 UEFA Champions League Final in the 2012 UEFA Super Cup.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Leuke funbet op Unibet:
[quote]19:00
Nederlands succes op 16 februari 2012 - Ajax, AZ Alkmaar, FC Twente & PSV Eindhoven winnen allemaal de eerste wedstrijd
Zal het gebeuren?
Ja @ 60,00
Helaas zie ik dit niet gebeuren :)
[quote]19:00
Nederlands succes op 16 februari 2012 - Ajax, AZ Alkmaar, FC Twente & PSV Eindhoven winnen allemaal de eerste wedstrijd
Zal het gebeuren?
Ja @ 60,00
Helaas zie ik dit niet gebeuren :)
Inderdaad wel leuk funbetje ja, kan je hem ook nemen minus ajax voor mindere qoute?
-
nottripping:
Inderdaad wel leuk funbetje ja, kan je hem ook nemen minus ajax voor mindere qoute?
En zonder Ajax genomen? Knap werk dat de andere 3 ploegen winsten te winnen! Goed voor het Nederlands voetbal :)
Ik had helaas pech dat Braga dinsdag niet wist te winnen :-(
http://i39.tinypic.com/xlhwmp.jpg">
nottripping:
Pfff nee niet gespeeld hahahaha (n)
-
Het is wel goed om te zien dat er 3 van de 4 ploegen goed presteren in Europa. Zullen we dan echt met 3 teams vertegenwoordigd zijn bij de laatste 16 in de europa league (er vanuit gaande dat Ajax het niet gaat redden), zou goed zijn voor het NL voetbal en zal de nodige punten opleveren.
Hakuna Matatttta.
Twente en PSV gaan dat wel redden. AZ weet ik niet hoor. Anderlecht kan thuis ineens over AZ gaan heenlopen
-
AZ is zeker nog een twijfelgevalletje ...maar Twente en PSV moeten hun tegenstanders natuurlijk niet onderschatten. Als AZ een goaltje pakt in de 1e helft dan gaan ze zeker door want dan moet Anderlecht vol op de aanval spelen en AZ is een gevaarlijke counterploeg!
Ik gooi er alvast eentje tegenaan. Zekerheidje jongens hahaha :d
CF Valencia - Stoke City
Handicap 0:1
Tip: CF Valencia 2.20
Club Brugge - Hannover 96
Tip: Club Brugge 5.00
Anderlecht - AZ
Tip: Anderlecht 3.50
38.50 Totale quotes
CF Valencia - Stoke City
Tip: CF Valencia 2.20
Club Brugge - Hannover 96
Tip: Club Brugge 5.00
Anderlecht - AZ
Tip: Anderlecht 3.50
38.50 Totale quotes
-
Anderlecht naar volgende ronde @ 3.00
Paok Saloniki naar volgende ronde @ 2.2
Atletic Bilbao naar volgende ronde @ 1.55
Worth a shot dacht ik zo!
Paok Saloniki naar volgende ronde @ 2.2
Atletic Bilbao naar volgende ronde @ 1.55
Almost Home
nicktuuk:
Anderlecht naar volgende ronde @ 3.00
AZ laat het in Europese uitwedstrijden vaak liggen inderdaad, dit seizoen zelfs nog tegen vrij zwakke tegenstanders als Aalesund (thuis 6-0) en Malmö (thuis 4-1). Dat ze in de heenwedstrijd geen afstand hebben genomen van Anderlecht kan ze dus wel eens gaan opbreken. Anderlecht naar volgende ronde @ 3.00
http://i40.tinypic.com/k2l383.jpg">
Hier missen trouwens nog drie uitduels in de Champions League van het seizoen 2009/'10 tegen Olympiakos Piraeus (verloren), Standard Luik (gelijk) en Arsenal (verloren).
Never bet the Devil your head ...