Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Europa League 2011/2012

Hier bespreken we alles (tips, transfers, blessures, poule indelingen, voorspellingen, clubnieuws etc.) voor de Europa League 2011-2012.
Voor informatie over de Champions League ga naar:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-op-champions-league-2011-2012-677/
Het programma voor de Europa League volgt zo snel mogelijk.
De finale van de UEFA Europa League 2012 zal gespeeld worden in het Stadionul National te Boekarest (Roemenie) op 9 Mei 2012.
The winners will play against the winners of the 2012 UEFA Champions League Final in the 2012 UEFA Super Cup.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 11-07-2011 14:04 Voetbal
in 11-07-2011 14:04 Voetbal
58 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
tips voor donderdag ?
0 Vind ik leuk's
Ik ga eens even kijken. Een hoop.
Shaktar K - St Patricks 1 2.10 stanjames.com 5/10
Suduva - Elfsborg 2 1.65 bet365 8/10
Met Skopje - Lok. Sofia 1 2.10 Unibet 8/10
Deze speel ik voor vandaag. Meerdere tips bij mijn profiel.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Westerlo speelt op TPS zonder zijn spitsen. Liggen allemaal in de lappenmand en oude getrouwe joris Vanhout word in de spits gedropt. Tevens heeft de club al laten weten dat die voorronde in de Euro League op de tweede plaats komt en de compititie voorrang heeft. Men ziet op tegen de kosten die de verplaatsingen kunnen meebrengen naar verre en onbekende tegenstanders. Dus even voorzichtig zijn om Westerlo op winst te zetten.
Edit: aangepast door vw-crew. Interpunctie aangepast [spatie na een punt achter een zin]
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Westerlo speelt op TPS zonder zijn spitsen. Liggen allemaal in de lappenmand en oude getrouwe joris Vanhout word in de spits gedropt. Tevens heeft de club al laten weten dat die voorronde in de Euro League op de tweede plaats komt en de compititie voorrang heeft. Men ziet op tegen de kosten die de verplaatsingen kunnen meebrengen naar verre en onbekende tegenstanders. Dus even voorzichtig zijn om Westerlo op winst te zetten.
Edit: aangepast door vw-crew. Interpunctie aangepast [spatie na een punt achter een zin]

Speel winst TPS. Zijn thuis sterk. speel die op 6/10. Zie mijn tips.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
iemand al tips i.v.m dat de quotes gaan zakken?
0 Vind ik leuk's
ik zit te denken aan:
Lazio - Vaslui 1 @ 1,42
Kopenhagen - Vorskla 1 @ 1,67
Waar speelt Vorskla en is het iets? Vind Kopenhagen thuis wel sterk!
PSG - Salzburg 1 @ 1,33
Club Brugge - Maribor 1 @ 1,50
PSV - Legia 1 @ 1,37
0 Vind ik leuk's
Ik zal waarschijnlijk gaan voor deze:
PAOK Thessaloniki - Tottenham I X2 1,40
AZ - Malmö FF 1 1,32
PSV - Legia Warschau 1 1,37
Combi @ 2,53 op Unibet
Verder vind ik Tottenham toch genoeg kwaliteit hebben om een gelijkspel te behalen.
Psv is gebrand op eerherstel na vvv en is thuis sterk. AZ 17 competitiewedstrijden al ongeslagen. Malmo speelt lange ballen en achterin staat het goed bij AZ.
Kwam er net achter dat Vorskla in Oekraine speelt en dat vind ik altijd wel pittige tegenstanders.
Maribor bleef knap overeind in Glasgow tegen de Rangers (1-1 uit en thuis 2-1 winst). Dus die wordt het ook niet.
Vaslui was tegenstander van Twente voor CL, creerde paar kansjes uit en thuis waren ze redelijk sterk. Won afgelopen 2 uitduels in de competitie en schakelde Sparta praag de vorige ronde uit.
0 Vind ik leuk's
Dit lijkt me een leuke combi:
PAOK Saloniki - Tottenham Hotspur
1 2 Special (inzet wordt geretourneerd als in reguliere speeltijd gelijk wordt gespeeld)
Verwijderen
Tip: Tottenham Hotspur
1.72

AZ - Malmö FF
Hoeveel doelpunten maakt team 1?
Verwijderen
Tip: Meer dan 1,5
1.38

Fulham FC - FC Twente
1 2 special (bij een thuiszege in reguliere speeltijd inzet terug)
Verwijderen
Tip: X
1.80
Steaua Boekarest - FC Schalke 04
1 2 Special (inzet wordt geretourneerd als in reguliere speeltijd gelijk wordt gespeeld)
Verwijderen
Tip: FC Schalke 04
1.55

6.62
Totale quotes
Inzet per weddenschap
66.22 EUR
Potentiële speelwinsten
0 Vind ik leuk's
IK zie dat je bij unibet ook kan inzetten op wie de groep door gaat komen.... het is meestal niet hoog wat je krijgt maar als je er een combi van maakt kan het toch een leuk bedrag worden.
Wat vinden jullie ervan, meestal zijn het toch altijd de zelfde die zo een grope doorkomen dus lijkt me niet zo moeilijk ??
0 Vind ik leuk's
Mijn combo's voor vandaag, iets meer dan normaal maar omdat ik gisteren hele lekkere combo heb gemaakt vandaag iets meer combo's. Had gisteren namelijk Villareal - Bayern Munchen 2 (Bayern) en >2.5 goal by Lille - CSKA Totaal 7.83. Dus dat was lekker cashen.
Vandaag speel ik de volgende combo's:
1. Dinamo Kiev - Stoke City (1 X 2) Stoke City
SK Slovan Bratislava - Athletic Bilbao (1 X 2) SK Slovan Bratislava
Totaal 14.63 (Dit is een gokje maar Bilbao is allerminst goed begonnen aan het seizoen en daarnaast Stoke speelt momenteel erg goed voetbal.
2. FC Zurich - Sporting Lissabon (1 X 2) Sporting Lissabon
Steaua Boekarest - FC Schalke 04 (1 X 2) FC Schalke 04
Totaal 5.48 (Lijkt me duidelijk ik verwacht wel dat beide gaan winnen)
3. Shamrock Rovers - Rubin Kazan (1 X 2) Rubin Kazan
PAOK Saloniki - Tottenham Hotspur (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 2,5
Totaal: 3.19 (Ik verwacht zeker wel dat Rubin Kazan gaat winnen en verwacht bij Spurt/Twente wel veel doelpunten)
4. FC Kopenhagen - Vorskla Poltava (1 X 2) FC Kopenhagen
AZ - Malmö FF (1 X 2) AZ
Totaal: 2.10 (Lijkt me beide wel een zekerheidje)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.