Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Engelse Premier League 2011-2012

Hier bespreken we alles (tips, transfers, blessures, voorspellingen, clubnieuws etc.) voor de Engelse Premier League 2011-2011.
De competitie opent op 6 augustus (15:00) met de volgende wedstrijden:
Blackburn v Wolverhampton
Fulham v Aston Villa
Liverpool v Sunderland
Man City v Swansea
Newcastle v Arsenal
QPR v Bolton
Stoke v Chelsea
Tottenham v Everton
West Brom v Man Utd
Wigan v Norwich
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 7-07-2011 10:41 Voetbal
in 7-07-2011 10:41 Voetbal
64 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Na de hoogstandjes van Gareth Bale en Luca Modric van gisteravond weet ik het voor 13% zeker: Tottenham wordt kampioen van Engeland ... !
Premier League 2011/2012
Welk team zal er winnen?
Tottenham 15.00 @ Unibet
€6,67Een bepaald bedrag erop om er € 100 een hoger bedrag van te maken.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Nou nou niet te overhaast MAAR, tegenstander is en was 3 x niks he
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
suprer:
Daarom weet ik het ook slechts voor 13% zeker.
0 Vind ik leuk's
Ik probeer eens een JeroenUnibet81-achtige tip ...
Vanmiddag 16u: Stoke - Sunderland
Na anderhalf jaar (!) blessureleed maakte de 24-jarige Fraizer Campbell afgelopen woensdag zijn rentree in de Premier League tegen Norwich City, hij was daarin supergretig en met een goal en een assist doorslaggevend voor Sunderland. Daarvóór, in de FA Cup match tegen Middlesbrough, maakte hij ook al Sunderlands enige goal. De Engelse pers is lovend en aan zelfvertrouwen zal het hem waarschijnlijk ook niet schelen. Sinds de komst van manager O'Neill draait Sunderland bovendien ook erg goed, ik denk om al deze redenen dat een odd van 3.60 voor een goal van Campbell nogal aan de gunstige kant van de weddenschap staat, hoewel Stoke uit natuurlijk voor iedere club een lastige pot blijft.
Fraizer Campbell scoren, ja voor 3.60 @ Unibet
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag nog wel een leuke gevonden:
Arsenal - Blackburn Blackburn + 2 @ 1.95
Arsenal mist vandaag Willshere, Diaby, Gibbs en Andre Santos. In 2012 hebben ze nog niet gewonnen, 3 verlies partijen en 1 gelijkspel. Beide overwinningen die thuis werden behaald waren met 1:0. Blackburn heeft punten hard nodig in de onderste regione van de PL. Blackburn mist vandaag Yakubu Aiyekbeni. Ook belangrijk om te weten is dat Blackburn 1 van de slechste verdedigingen heeft maar ook nog wel eens een doelpunt scoort. Vorige keer werd het 0:0 en met een +2 voorsprong zie ik het blackburn niet uit handen geven.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Dat lijkt me wel een goede ja. Persoonlijk heb ik ingezet op Arsenal - Blackburn both to score @ 2.00. Beide verdedigingen zijn vrij brak. van Persie weet het net altijd wel te vinden en Blackburn kwam niet tot scoren tegen Newcastle, wat een klein wonder genoemd mag worden gezien het feit dat ze daar zeker genoeg kansen voor hadden. Normaal gesproken scoort Blackburn vaak wel één of twee goals, maar de verdediging is wel zo dat het het werk wat de aanval verricht weer ongedaan weet te maken. Arsenal kreeg ook al veel te veel doelpunten tegen voor een top zes team dit seizoen (al 33).
0 Vind ik leuk's
maar:
Ik probeer eens een JeroenUnibet81-achtige tip ...
Vanmiddag 16u: Stoke - Sunderland
Na anderhalf jaar (!) blessureleed maakte de 24-jarige Fraizer Campbell afgelopen woensdag zijn rentree in de Premier League tegen Norwich City, hij was daarin supergretig en met een goal en een assist doorslaggevend voor Sunderland. Daarvóór, in de FA Cup match tegen Middlesbrough, maakte hij ook al Sunderlands enige goal. De Engelse pers is lovend en aan zelfvertrouwen zal het hem waarschijnlijk ook niet schelen. Sinds de komst van manager O'Neill draait Sunderland bovendien ook erg goed, ik denk om al deze redenen dat een odd van 3.60 voor een goal van Campbell nogal aan de gunstige kant van de weddenschap staat, hoewel Stoke uit natuurlijk voor iedere club een lastige pot blijft.
Fraizer Campbell scoren, ja voor 3.60 @ Unibet
- void -
Omdat O'Neill het onverantwoord vond om Campbell voor een derde keer in zes dagen te laten spelen na zo'n lange afwezigheid, bleef hij de hele wedstrijd op de bank zitten... maar anders, jongen.
0 Vind ik leuk's
Prima speelronde, met als hoogtepunt toch wel Chelsea - Manchester United. Manchester teruggekomen van een 3-0 achterstand... dan heb je wel kwaliteit.
Morgen Liverpool - Tottenham op het programma, ben ik ook erg benieuwd naar!
0 Vind ik leuk's
maar:
suprer:
Daarom weet ik het ook slechts voor 13% zeker.

Ja scherp blijven Suprer. Maar nog nooit iets onzinnigs zien zeggen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.