Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Engelse Premier League 2011-2012

Hier bespreken we alles (tips, transfers, blessures, voorspellingen, clubnieuws etc.) voor de Engelse Premier League 2011-2011.
De competitie opent op 6 augustus (15:00) met de volgende wedstrijden:
Blackburn v Wolverhampton
Fulham v Aston Villa
Liverpool v Sunderland
Man City v Swansea
Newcastle v Arsenal
QPR v Bolton
Stoke v Chelsea
Tottenham v Everton
West Brom v Man Utd
Wigan v Norwich
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 7-07-2011 10:41 Voetbal
in 7-07-2011 10:41 Voetbal
64 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ben ook wel erg benieuwd naar het nieuwe seizoen in de Premier League, volgde het afgelopen jaar ook al wat meer en denk dat ik het dit jaar nog iets beter ga volgen. Zitten vaak wel interessante wedstrijden bij.
Ps. de poll hierover is een beetje raar, wie voor de grootste verrassing zal zorgen. Lijkt me dat geen van allen dan niet echt een optie kan zijn ;)
0 Vind ik leuk's
arjen90:
Ben ook wel erg benieuwd naar het nieuwe seizoen in de Premier League, volgde het afgelopen jaar ook al wat meer en denk dat ik het dit jaar nog iets beter ga volgen. Zitten vaak wel interessante wedstrijden bij.
Ps. de poll hierover is een beetje raar, wie voor de grootste verrassing zal zorgen. Lijkt me dat geen van allen dan niet echt een optie kan zijn ;)

dan vul je geen van allen in.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
maar:
Maar Liverpool is misschien inderdaad ook wel een gokje waard. Zij hoeven geen Europese wedstrijden te spelen, de concurrentie wel. Dat kan best een rol gaan spelen.

Ik denk dat het voor Liverpool zeker een groot voordeel is dat ze geen europese wedstrijden hoeven te spelen en zich volledig kunnen richten op de competitie. Vorig seizoen is het vooral in het begin erg stroef, heel erg stroef. Na de winterstop hebben ze (met Louis Suarez in de gelederen) een aardige serie neergezet waardoor ze uiteindelijk 6e zijn geworden.
Ik denk dat ze met United, City, Arsenal en Chelsea een duidelijke gooi naar de titel gaan doen, mede door het relatief rustige programma zonder Europa Cup duels.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
In de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen Premier League zal Chelsea uit tegen Stoke City spelen. Chelsea heeft een nieuwe trainer maar de rest van het team is vrijwel intact gebleven en in de vriendschappelijk wedstrijden heeft Chelsea erg goed gespeeld. In de 5 vriendschappelijke wedstrijden die gespeeld worden tot nu toe won Chelsea er 5 zonder een tegendoelpunt te incasseren. Voor Stoke begon het seizoen wat eerder omdat zij aan moesten treden in de Europa League kwalificaties. Stoke speelde onder niveau in vriendschappelijke wedstrijden en hebben voor europa league momenteel een voordeel vanwege de 1-0 overwinning op Hadjuk. Van de laatste 8 ontmoetingen wist Stoke 1 punt te halen en de rest werd allemaal gewonnen door Chelsea. Chelsea heeft een hoog moraal en de 1ste ronde winnen betekend veel voor hun.
8/10 op Chelsea voor 1.67 bij Pinnacle.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Zullen de wedstrijden in de Premier League aanstaand weekend wel doorgaan nu er iedere dag onrusten zijn in Engeland?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
London ligt er iig uit, Interland/Friendly ook, ligt eraan hoe snel het over slaat naar andere delen van het land.
0 Vind ik leuk's
-
ik ben benieuwd naar de premier league, ik dacht dat bij liverpool, gerrard en suarez niet mee gaan doen zaterdag. Weet iemand hier meer van ?
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
arjanb:
ik ben benieuwd naar de premier league, ik dacht dat bij liverpool, gerrard en suarez niet mee gaan doen zaterdag. Weet iemand hier meer van ?

Liverpool have lost another senior player for the start of the new Premier League season after scans revealed Glen Johnson suffered a hamstring strain against Valencia on Saturday.
The England defender pulled up seven minutes into the Anfield friendly and, with Fabio Capello watching from the stands, was not considered for Wednesday's international with Holland at Wembley. A scan on Sunday confirmed Johnson had suffered a hamstring strain and he is expected to be out for up to a fortnight, keeping him out of Saturday's opener at home to Sunderland and possibly the trip to Arsenal next weekend.
Kenny Dalglish will now be without three senior players against Sunderland with Johnson joining Steven Gerrard and Martin Skrtel on the sidelines. Liverpool's captain is currently recovering from an infection related to the groin operation he underwent in March while Skrtel has a calf problem, although the Slovakian defender has stepped up his rehabilitation in recent days.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik sla bijna de hele eerste ronde over.. Ik speel alleen Arsenal met 1 goal handicap deze ronde, voor 3.65 @ unibet
Newcastle heeft een erg onrustige zomer gehad met veel interne ruzies door openlijke twitterkrtiek op de leiding van Joey Barton en Jose Enrique, en tegen deze odds lijkt me winst voor het aanvallend spelende Arsenal met minimaal 2 doelpunten verschil wel een gokje waard.
Arsenal speelt zonder Nasri en Fabregas, die waarschijnlijk deze maand nog zullen vertrekken. Ook Abou Diaby doet niet mee vanwege een enkelblessure. Mogelijke opstelling: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Djourou, Gibbs, Walcott, Song, Ramsey, Arshavin, Van Persie, Gervinho.
Newcastle mist Ben Arfa, die Nigels de Jongs aanslag van vorig seizoen (gebroken kuit- en scheenbeen) wel weer te boven is gekomen maar inmiddels een enkelblessure heeft opgelopen. Aanvallende middenvelder Kevin Nolan (vorig seizoen 30 wedstrijden gespeeld, 12 doelpunten gescoord) is verkocht aan WestHam, linksback Jose Enrique (vorige seizoen 36 wedstrijden gespeeld, 0 doeplunten gescoord) is verkocht aan Liverpool. Cheick Tioté doet waarschijnlijk wel mee, maar is door problemen met zijn visum wel pas een week in Engeland en heeft dus een deel van de voorbereiding gemist. Mogelijke opstelling: Harper, Simpson, Steven Taylor, Coloccini, Ryan Taylor, Barton, Tioté, Cabaye, Gutierrez, Ba, Ameobi.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
maar:
Ik sla bijna de hele eerste ronde over.. Ik speel alleen Arsenal met 1 goal handicap deze ronde, voor 3.65 @ unibet
Newcastle heeft een erg onrustige zomer gehad met veel interne ruzies door openlijke twitterkrtiek op de leiding van Joey Barton en Jose Enrique, en tegen deze odds lijkt me winst voor het aanvallend spelende Arsenal met minimaal 2 doelpunten verschil wel een gokje waard.
Arsenal speelt zonder Nasri en Fabregas, die waarschijnlijk deze maand nog zullen vertrekken. Ook Abou Diaby doet niet mee vanwege een enkelblessure. Mogelijke opstelling: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Djourou, Gibbs, Walcott, Song, Ramsey, Arshavin, Van Persie, Gervinho.
Newcastle mist Ben Arfa, die Nigels de Jongs aanslag van vorig seizoen (gebroken kuit- en scheenbeen) wel weer te boven is gekomen maar inmiddels een enkelblessure heeft opgelopen. Aanvallende middenvelder Kevin Nolan (vorig seizoen 30 wedstrijden gespeeld, 12 doelpunten gescoord) is verkocht aan WestHam, linksback Jose Enrique (vorige seizoen 36 wedstrijden gespeeld, 0 doeplunten gescoord) is verkocht aan Liverpool. Cheick Tioté doet waarschijnlijk wel mee, maar is door problemen met zijn visum wel pas een week in Engeland en heeft dus een deel van de voorbereiding gemist. Mogelijke opstelling: Harper, Simpson, Steven Taylor, Coloccini, Ryan Taylor, Barton, Tioté, Cabaye, Gutierrez, Ba, Ameobi.

Volgens mij gaat er aardig wat sharp money naar Newcastle. Odds movement @ Pinnacle Sports 4.43 naar 3.69. FCP heeft net ook Newcastle getipt en hij is een goede tipper, ROI 110%.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.