EK 2012 in Polen en Oekraine
Hier bespreken we alles (tips, gedachten, blessures, voorspellingen, teamnieuws, etc.) over het UEFA Euro 2012 hoofdtoernooi dat zal plaatsvinden van 8 juni tot en met 1 juli 2012 in Oekraïne en Polen.
Voor U hebben wij een speciale pagina ingericht met allerlei informatie over het EK voetbal: de beste odds, actuele voorbeschouwingen, een spel en het wedstrijd programma. Kortom: er is genoeg te beleven tijdens het EK voetbal!
De deelnemende landen:
Groep A:
Polen
Rusland
Griekenland
Tsjechië
Groep B:
Nederland
Duitsland
Portugal
Denemarken
Groep C:
Spanje
Italië
Kroatië
Ierland
Groep D:
Oekraïne
Engeland
Zweden
Frankrijk
Programma:
vrijdag 8 juni
18:00 Groep A Polen - Griekenland
20:45 Groep A Rusland - Tsjechië
zaterdag 9 juni
18:00 Groep B Nederland - Denemarken
20:45 Groep B Duitsland - Portugal
zondag 10 juni
18:00 Groep C Spanje - Italië
20:45 Groep C Ierland - Kroatië
maandag 11 juni
18:00 Groep D Frankrijk - Engeland
20:45 Groep D Oekraïne - Zweden
dinsdag 12 juni
18:00 Groep A Griekenland - Tsjechië
20:45 Groep A Polen - Rusland
woensdag 13 juni
18:00 Groep B Denemarken - Portugal
20:45 Groep B Nederland - Duitsland
donderdag 14 juni
18:00 Groep C Italië - Kroatië
20:45 Groep C Spanje - Ierland
vrijdag 15 juni
18:00 Groep D Zweden - Engeland
20:45 Groep D Oekraïne - Frankrijk
zaterdag 16 juni
20:45 Groep A Griekenland - Rusland
20:45 Groep A Tsjechië - Polen
zondag 17 juni
20:45 Groep B Portugal - Nederland
20:45 Groep B Denemarken - Duitsland
maandag 18 juni
20:45 Groep C Kroatië - Spanje
20:45 Groep C Italië - Ierland
dinsdag 19 juni
20:45 Groep D Zweden - Frankrijk
20:45 Groep D Engeland - Oekraïne
Onderbouwen heeft toch wel degelijk iets nuttigs toch? Als ik schreeuw dat Athletic Bilbao overmorgen van Barcelona gaat winnen zal je je toch afvragen waarom ik dat speel? Of is blind meespelen iets heel normaals? :)
Als jij dat zou schreeuwen dan mag dat gerust. Want onmogelijk is het niet anders kon je er niet op wedden ;-)
Maar je kunt allerlei onderbouwingen zeggen dat Bilbao zou winnen, en ook voor Barca ;-)
Onderbouwen heeft toch wel degelijk iets nuttigs toch? Als ik schreeuw dat Athletic Bilbao overmorgen van Barcelona gaat winnen zal je je toch afvragen waarom ik dat speel? Of is blind meespelen iets heel normaals? :)
Als die goed is wel ja :d
Voor wie wil: https://on.fb.me/JKIMky
Facebook actie waar je de rust en eindstand moeten voorspellen bij Nederland - Bulgarije van morgen. Beide goed? Win 10 euro op je Bwin account.
Zeker de eerste matchen eindigen meestal op 0-0 of 1-1.
En je hebt altijd tijd genoeg om de volgende match te kiezen en je inzet te verdubbelen.
Dus inderdaad, weer een martingale.
Ik zou het alleen doen als ik over een vrij groot bedrag beschik, zo'n €5000.
Dan begin ik bv. bij €10 of €15 per match.
Als ik win, begin ik terug van begins af aan.
Good/bad?
Zou spelen op een X bij het EK geen goed idee zijn?
Zeker de eerste matchen eindigen meestal op 0-0 of 1-1.
En je hebt altijd tijd genoeg om de volgende match te kiezen en je inzet te verdubbelen.
Dus inderdaad, weer een martingale.
Ik zou het alleen doen als ik over een vrij groot bedrag beschik, zo'n €5000.
Dan begin ik bv. bij €10 of €15 per match.
Als ik win, begin ik terug van begins af aan.
Good/bad?
waarom alleen als je een groot bedrag hebt dan?
als je de eerste 2 rondes iedere wedstrijd op een gelijkspel zet dan gaat het erom of het gemiddeld genomen rendabel is, en een gelijkspel is inderdaad wel iets om in de gaten te houden maar dat is met alles wel
wat vinden jullie van deze weddenschap nadal wint Roland Garros en duitsland wint het ek ik zet er 30 eur op en kan 205 euro winnen
doen of niet doen is op unibet
goede quotering maar persoonlijk zou ik het niet doen ( ga niet voor de Duitsers juichen ) (n)
Ligt er natuurlijk ook aan hoe groot je bankroll is. Hoeveel is die 30 euro in verhouding tot je totale bankroll? Vandaar dat ik liever in units praat, dat is wat overzichtelijker. Daarnaast ben ik zelf geen voorstander van combos, dus zelf zou ik deze weddenschap sowieso niet snel afsluiten.
Verder vind ik dat je sentimenten bij het wedden links moet kunnen laten liggen. Zelf zette ik als PSV-supporter afgelopen seizoen geregeld in op een tegendoelpunt, simpelweg omdat de Eindhovense verdediging zo lek als een mandje was. Als je dat niet kunt of wilt kun je inderdaad beter niet inzetten.
Ben het met je eens dat het verstandig is rationeel in te zetten , zonder sentimenten ( op tilt slaan ligt om de hoek dan ) anders win je volgens mij nooit . , maar met een Ek /WK met Nederland erin kan ik persoonlijk niet naar een wedstrijd van Duitsland kijken en hopen dat ze de finale halen / winnen, dus daarom zou ik er nooit op inzetten , als dat geen probleem is voor degene die wilt inzetten , dan zou ik zeggen , als je het ken veroorloven waarom niet maar er zijn betere ( minder risico ) bets volgens mij .
wat vinden jullie van deze weddenschap nadal wint Roland Garros en duitsland wint het ek ik zet er 30 eur op en kan 205 euro winnen
doen of niet doen is op unibet
goede quotering maar persoonlijk zou ik het niet doen ( ga niet voor de Duitsers juichen ) (n)
Ligt er natuurlijk ook aan hoe groot je bankroll is. Hoeveel is die 30 euro in verhouding tot je totale bankroll? Vandaar dat ik liever in units praat, dat is wat overzichtelijker. Daarnaast ben ik zelf geen voorstander van combos, dus zelf zou ik deze weddenschap sowieso niet snel afsluiten.
Verder vind ik dat je sentimenten bij het wedden links moet kunnen laten liggen. Zelf zette ik als PSV-supporter afgelopen seizoen geregeld in op een tegendoelpunt, simpelweg omdat de Eindhovense verdediging zo lek als een mandje was. Als je dat niet kunt of wilt kun je inderdaad beter niet inzetten.
Ben het met je eens dat het verstandig is rationeel in te zetten , zonder sentimenten ( op tilt slaan ligt om de hoek dan ) anders win je volgens mij nooit . , maar met een Ek /WK met Nederland erin kan ik persoonlijk niet naar een wedstrijd van Duitsland kijken en hopen dat ze de finale halen / winnen, dus daarom zou ik er nooit op inzetten , als dat geen probleem is voor degene die wilt inzetten , dan zou ik zeggen , als je het ken veroorloven waarom niet maar er zijn betere ( minder risico ) bets volgens mij .
ok, duidelijk
ik krijg nog geld van Bwin vanwege de vorige keer, heb ook mn GB moeten geven, hoelang duurt dat?
stuur mij even pm. waar dat van was.
gr