Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de WK kwalificatie 2014

Omdat ik ook geregeld langer termijn combi"s maak met een looptijd van 1 jaar tot 1,5 jaar heb ik eens gekeken naar eventuele kansen voor de landen :)
FIFA World Cup 2014 - Europese zone: Groep A
Which team will win?
Kroatië 2,80
Met in de poule Servie en Belgie en de Schotten als de favorieten mag ik er toch vanuit gaan dat Kroatie dit moet kunnen winnen, we hebben ze gezien op het EK waar ze Spanje er gewoon uit konden knallen maar het geluk was aan de zijnde bij de Spanjaarden die wedstrijd.
Belgie heeft op papier ook wel leuke spelers en zeker gezien de laatste 12 jaar hebben ze voor Belgische begrippen een aardige ploeg. Voor de Belgen hoop ik dat ze het WK halen maar ik acht Kroatie toch net mentaal iets sterker. (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag comeyer in 13-07-2012 12:26 Voetbal
in 13-07-2012 12:26 Voetbal
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je heb hier toch een ziek liquiditeitsnadeel man?
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

comeyer:
Omdat ik ook geregeld langer termijn combi"s maak met een looptijd van 1 jaar tot 1,5 jaar heb ik eens gekeken naar eventuele kansen voor de landen :)
FIFA World Cup 2014 - Europese zone: Groep A
Which team will win?
Kroatië 2,80
Met in de poule Servie en Belgie en de Schotten als de favorieten mag ik er toch vanuit gaan dat Kroatie dit moet kunnen winnen, we hebben ze gezien op het EK waar ze Spanje er gewoon uit konden knallen maar het geluk was aan de zijnde bij de Spanjaarden die wedstrijd.
Belgie heeft op papier ook wel leuke spelers en zeker gezien de laatste 12 jaar hebben ze voor Belgische begrippen een aardige ploeg. Voor de Belgen hoop ik dat ze het WK halen maar ik acht Kroatie toch net mentaal iets sterker. (y)

Beter het geld tot december 2013 op je bankrekening zetten, dan krijg je er ook 2,25% rente over. Raak je het iig niet onnodig kwijt (Y)
0 Vind ik leuk's
comeyer Topic starter Geplaatst 14 jul. 2012 om 09:30
Ik vind die odd in ieder geval wel vrij aantrekkelijk, dat sommigen steeds maar geld willen rondspelen is hun eigen keuze. En dat ik Kroatie als favoriet beschouw is mijn mening die zeer logisch is. :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.