Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2017-2018

Next Arsenal manager: Ernesto Valverde @21.00 (Netbet, Betrally, Comeon, 10Bet, 1/10)

Het contract van huidig Athletic Bilbao-trainer Ernesto Valverde loopt na dit seizoen af. De coach staat in de nadrukkelijke belangstelling van zowel FC Barcelona als Arsenal, maar de Engelsen lijken een stuk slagvaardiger te handelen. Marca wist namelijk te melden dat Arsenal deze week voor de tweede keer bij Valverde aan de telefoon hing en zij zullen het ongetwijfeld niet alleen over het weer hebben gehad. Het is uiteraard een long shot, maar alles boven een odd van 10.00 is in mijn ogen prima value.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 30-05-2017 07:11 Voetbal
in 30-05-2017 07:11 Voetbal
133 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lacazette naar Arsenal. Helaas is de odd te laag.
0 Vind ik leuk's
@1.33 nu niet alleen goed begin, ook goed middenstuk.
0 Vind ik leuk's
Bafetimbi Gomis van Swansea naar Galatasaray voor ongeveer 2.5 miljoen.

Volgens mij te betten op Skybet alleen kunnen wij NL'ers daar niet betten helaas. Belgen wel ?
0 Vind ik leuk's
Ik denk ook dat Rooney nog minimaal 1 seizoen blijft. Hij kan heel belangrijk zijn voor het toch wel jonge team van United, dat naar alle waarschijnlijkheid toch redelijk lang op meerdere fronten actief zal zijn (CL, competitie en bekercompetities). Lijkt me dus nog altijd een prima speler voor dit team, alhoewel hij wel een van de echte grootverdieners is. Ik ben benieuwd wat hij gaat doen..
0 Vind ik leuk's
paolo91mm:
Ik denk ook dat Rooney nog minimaal 1 seizoen blijft. Hij kan heel belangrijk zijn voor het toch wel jonge team van United, dat naar alle waarschijnlijkheid toch redelijk lang op meerdere fronten actief zal zijn (CL, competitie en bekercompetities). Lijkt me dus nog altijd een prima speler voor dit team, alhoewel hij wel een van de echte grootverdieners is. Ik ben benieuwd wat hij gaat doen..

Ik denk ook dat hij nog een seizoen blijft. Hij krijgt 350k per week...Geen enkel ander team wil dat betalen en in China zijn nu de regels voor transfers aangescherpt, waardoor hoge transfersommen moeten worden verdubbeld. Zodoende is ook Rooney te duur voor China lijkt mij...
0 Vind ik leuk's
kevinkruijer:
paolo91mm:

Ik denk ook dat hij nog een seizoen blijft. Hij krijgt 350k per week...Geen enkel ander team wil dat betalen en in China zijn nu de regels voor transfers aangescherpt, waardoor hoge transfersommen moeten worden verdubbeld. Zodoende is ook Rooney te duur voor China lijkt mij...

Rooney heeft geen hoge transfersom lijkt me?
0 Vind ik leuk's
.
Barca heeft een teleurstellend seizoen gehad, geen kampioen en redelijk vroeg uitgeschakeld in de CL. Dus ik verwacht dat ze wel een grote aankoop gaan doen. Enige topaankoop wat ik mij kan voorstellen is die van Verratti en die heeft zelf al aangegeven alleen naar Barcelona te willen gaan. Juventus heeft bovendien al gezegd niet voor hem te gaan, prijskaartje te duur. Bovendien is Verratti de enige vervanger voor iniesta, dus dan zal kwestie van tijd zijn.

Lacazette lees je veel voer Arsenal. Via oddschecker staat ie op 1.20/1.40, dus grote kans dat ze al redelijk ver met hem zijn. Vraagprijs van 60 miljoen moet geen probleem zijn voor Arsenal.

Zlatan zie ik zelf niet bij United blijven tenzij ie heel snel fit gaat worden. Ik denk dat ie richting MLS gaat en misschien over een half jaartje weer terug komt naar Europa ofzo.

Aguero, geen idee.
0 Vind ik leuk's

Mbappe Monaco

1.95 Unibet
high stake

#BerzerkBet

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.