Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Italiaanse Serie A 2014-2015

Ook de Italiaanse Serie A maakt zich op voor een nieuw seizoen. Zal Juventus wederom beslag leggen op de Scudetto, of krijgen we een wisseling van de wacht? Wie moeten vrezen voor degradatie?

Juventus
Eindpositie 2013/2014: 1
Opvallende nieuwkomers: Marrone (Sassuolo), Diagne (Lierse)
Seizoensverwachting: Ook dit seizoen is Juventus weer de te kloppen ploeg. Trainer Conte diende echter onlangs zijn ontslag in – kan zijn opvolger de miljoenenploeg net zo goed motiveren als zijn voorganger? En blijft supertalent Pogba de Oude Dame trouw?
Wedtip: -

AS Roma
Eindpositie 2013/2014: 2
Opvallende nieuwkomers: Emanuelson (Fulham), Cole (Chelsea), Keita (Valencia)
Seizoensverwachting: AS Roma heeft dit seizoen voornamelijk ingekocht op ervaring. Dat zal hard nodig zijn, want met de verplichtingen in de Champions League belooft het een lang seizoen te worden voor Totti en co.

Napoli
Eindpositie 2013/2014: 3
Opvallende nieuwkomers: Koulibaly (Racing Genk), Gargano (Parma), Gamberini (Genoa)
Seizoensverwachting: Napoli is samen met AS Roma de meest serieuze gegadigde om Juventus van haar troon te stoten. Als manager Benitez de gevreesde voorhoede Callejon – Higuain – Mertens intact weet te houden verwacht ik dat de Partenopei ook dit seizoen weer in de top 3 zal eindigen.
Wedtip: Napoli eindigt in de top 3 @1.70 (Betsson, Unibet)

Fiorentina
Eindpositie 2013/2014: 4
Opvallende nieuwkomers: Octavio (Botafogo), Marcos Alonso (Sunderland)
Seizoensverwachting: Fiorentina hield zich tot dusverre rustig op de transfermarkt. Dat zou echter wel eens kunnen veranderen zodra Cuadrado wordt verkocht. De Colombiaan kende een uitstekend WK en lijkt onhoudbaar voor La Viola. Een adequate vervanger ligt echter niet zomaar voor het oprapen, dus ik verwacht een moeilijk seizoen voor de ploeg van manager Montella.
Wedtip: Fiorentina eindigt onder Napoli @1.48 (Betsson)

Inter Milan
Eindpositie 2013/2014: 5
Opvallende nieuwkomers: M'Vila (Rubin Kazan), Dodo (AS Roma), Vidic (Manchester United)
Seizoensverwachting: Ik denk dat Inter Milan wederom een moeilijk seizoen tegemoet gaat. De achterhoede en het middenveld zien er goed uit, maar het gebrek aan scorend vermogen zou de Nerazurri wel eens op kunnen breken. De Argentijn Palacio was vorig seizoen weliswaar 17 keer trefzeker, maar is met zijn 32 lentes niet meer de jongste. Als de blauwzwarten deze zomer echter een scorende spits (Rossi? 'Chicharito' Hernandez?) weten aan te trekken zie ik ze stadsgenoot AC Milan wel achter zich houden.
Wedtip: Inter Milan eindigt boven AC Milan @2.00 (Unibet, onder voorbehoud)

Parma
Eindpositie 2013/2014: 6
Opvallende nieuwkomers: Acquah (Hoffenheim), Belfodil (Internazionale), Mesbah (Livorno)
Seizoensverwachting: Parma profiteerde vorig seizoen optimaal van de uitstekende vorm van Cassano. De aanvaller deed er alles aan om met Italië mee naar het WK te mogen, maar werd uiteindelijk door toenmalig bondscoach Prandelli buiten de definitieve selectie gelaten. Kan de inmiddels 32-jarige Cassano dit seizoen opnieuw vlammen? Ik waag het te betwijfelen en denk dat Parma weer terugzakt naar de middenmoot.

Torino
Eindpositie 2013/2014: 7
Opvallende nieuwkomers: Nocerino (AC Milan), Sanchez Mino (Boca Juniors)
Seizoensverwachting: Torino had haar prima eindklassering van vorig jaar voornamelijk te danken aan de scoringsdrift van spits Immobile. Hij is inmiddels echter verkocht aan het Duitse Borussia Dortmund. Mijn verwachting is dat het elftal van trainer Ventura deze jaargang genoegen zal moeten nemen met een plek bovenin het rechterrijtje.

AC Milan
Eindpositie 2013/2014: 8
Opvallende nieuwkomers: Alex (PSG), Menez (PSG), Rami (Valencia)
Seizoensverwachting: AC Milan is een slangenkuil – daar kan Clarence Seedorf over meepraten. Ik ben benieuwd hoelang 'Pipo' Inzaghi het er vol zal houden. Qua spelersmateriaal kan de ploeg me ook niet bekoren – enfant terrible Balotelli is nota bene de beste speler. Ik verwacht wederom een tegenvallend seizoen voor de Rossoneri.
Wedtip: Speelt AC Milan in het seizoen 2015/2016 in de groepsfase van de Champions League met Inzaghi als manager? Nee @1.42 (Bwin)

Lazio
Eindpositie 2013/2014: 9
Opvallende nieuwkomers: Parolo (Parma), Rozzi (Real Madrid)
Seizoensverwachting: Lazio heeft dit jaar de WK-topscorer aller tijden tot haar beschikking. Kan Miroslav Klose, die onlangs 36 kaarsjes op zijn verjaardagstaart mocht uitblazen, zijn werkgever aan een goede eindklassering helpen? Persoonlijk lijkt me een plek in de middenmoot het hoogst haalbare, maar ik laat me graag verrassen.

Hellas Verona
Eindpositie 2013/2014: 10
Opvallende nieuwkomers: Chanturia (CFR Cluj), Christodoulopoulos (Bologna)
Seizoensverwachting: Net als Lazio teerde ook Hellas Verona afgelopen seizoen op de uitstekende vorm van een oude strijder. De inmiddels 37-jarige Luca Toni schoot zijn club met maar liefst 20 treffers hoogstpersoonlijk naar het linkerrijtje. Kan hij dat huzarenstukje dit seizoen herhalen?

Atalanta
Eindpositie 2013/2014: 11
Opvallende nieuwkomers: Benalouane (Parma)
Seizoensverwachting: Bij Atalanta draait alles nog steeds om de Argentijnse aanvaller Denis. Buiten hem heeft de ploeg uit Bergamo echter bar weinig te bieden. Rechterrijtje.

Sampdoria
Eindpositie 2013/2014: 12
Opvallende nieuwkomers: Beltrame (Juventus)
Seizoensverwachting: Sampdoria deed tot dusverre weinig spannends op de transfermarkt, maar zag wel Argentinië-sluitpost Romero terugkeren na een verhuurperiode bij het Franse Monaco. Met spelers als Okaka en Mustafi in de gelederen moet een plek in het linkerrijtje dit seizoen mogelijk zijn.

Udinese
Eindpositie 2013/2014: 13
Opvallende nieuwkomers: Torje (Espanyol), Armero (Napoli)
Seizoensverwachting: Udinese zal het dit seizoen voor het eerst zonder haar onlangs gepensioneerde goaltjesdief Di Natale moeten stellen. Het is aan de Colombiaan Muriel om hem te doen vergeten.

Genoa
Eindpositie 2013/2014: 14
Opvallende nieuwkomers: Matri (AC Milan), Perotti (Sevilla)
Seizoensverwachting: Met slechts 41 goals was Genoa afgelopen seizoen een van de minst scorende teams van de Serie A. Met het aantrekken van Matri hopen de roodblauwen dat probleem verholpen te hebben. Toch schat ik stadsgenoot Sampdoria net wat hoger in.
Wedtip: Genoa eindigt onder Sampdoria @1.72 (Unibet, Betsson)

Cagliari
Eindpositie 2013/2014: 15
Opvallende nieuwkomers: Cragno (Brescia), Caio (Flamengo)
Seizoensverwachting: Cagliari zal ook dit seizoen weer moeten strijden tegen degradatie. De WK-gangers Ibarbo (Colombia) en Pinilla (Chili) zullen hierin een sleutelrol spelen.

Chievo
Eindpositie 2013/2014: 16
Opvallende nieuwkomers: Birsa (AC Milan)
Seizoensverwachting: 'De vliegende Ezels' gaan een loodzwaar seizoen tegemoet. Vorig seizoen wist de club uit Verona zichzelf net op tijd veilig te spelen. De blauwgelen zullen de doelpunten van Paloschi ook dit seizoen weer hard nodig hebben. Ik verwacht dat Chievo ook dit seizoen weer op het nippertje boven de degradatiestreep zal eindigen.

Sassuolo
Eindpositie 2013/2014: 17
Opvallende nieuwkomers: Pelusso (Juventus), Cannavaro (Napoli)
Seizoensverwachting: Sassuolo was vorig seizoen degradatiekandidaat numero uno, maar wist als promovendus toch op het nippertje het vege lijf te redden. Ondanks dat de club ook dit seizoen weer kan beschikken over goaltjesdief Berardi verwacht ik dat het beruchte 'second season syndrome' haar intrede zal doen. Degradatie.
Wedtip: Sassuolo degradeert @2.30 (Bwin)

Palermo
Eindpositie 2013/2014: -
Opvallende nieuwkomers: Chochev (CSKA Moskou)
Seizoensverwachting: Palermo werd vorig seizoen op overtuigende wijze kampioen in de Serie B en maakt dus na een seizoen alweer haar rentree op het hoogste niveau. Met spelers als Baretto, Maresca en Hernandez in de gelederen mag lijfsbehoud geen probleem zijn.

Empoli
Opvallende nieuwkomers: Sepe (Napoli), Aguirre (Udinese)
Seizoensverwachting: Empoli werd vorig seizoen 2e in de Serie B en dus keert de club uit Toscane na een afwezigheid van 5 jaar terug op het hoogste niveau. Zal het elftal van manager Sarri het hoofd boven water weten te houden? Ik denk van niet.
Wedtip: Empoli degradeert @1.75 (Unibet)

Cesena
Opvallende nieuwkomers: Nica (Atalanta), Leali (Juventus)
Seizoensverwachting: Cesena wist vorig seizoen in de Serie B via de play-offs als 3e en laatste club promotie af te dwingen. De promovendus zal alle zeilen bij moeten zetten om het degradatiespook buiten de deur te houden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-07-2014 12:27 Voetbal
in 16-07-2014 12:27 Voetbal
27 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
joostvwillegen:
Nee, Betfred geeft je het gewoon terug als de speler niet start;

'- If the match is abandoned stakes are refunded unless your chosen player has scored.
- Player must take part at some point during the 90 minutes otherwise stakes are refunded.'

Lijkt me een mooie deal dus! De kans trouwens dat Djordjevic in de spits start acht ik zeer groot.

Wel opletten hiermee, Joost. Als hij niet start, maar hij valt in de 85ste minuut in, geldt de weddenschap wel en krijg je je geld dus niet terug...
0 Vind ik leuk's
De Serie A moet verboden worden, paar dagen terug Empoli - Torino gekeken: het scheelde niet veel of ik had van ellende mijn polen doorgesneden...slechtste wedstrijd die ik ooit heb gezien.
0 Vind ik leuk's
badbeatbadr:
De Serie A moet verboden worden, paar dagen terug Empoli - Torino gekeken: het scheelde niet veel of ik had van ellende mijn polen doorgesneden...slechtste wedstrijd die ik ooit heb gezien.

Bedankt voor de toegevoegde waarde aan dit topic..
0 Vind ik leuk's
http://imaginary.blogabet.com/
brian045:
badbeatbadr:

Anytimen Briano Boy, anytime!! (h)
0 Vind ik leuk's
brian045:
badbeatbadr:

Hij moet toch aan z'n twintig comments komen voor hij een topic kan maken ;)

OT: Mooie tip Brian, volg je op Blogabet nu en kopieer al je betjes.
0 Vind ik leuk's
erikb1990:
brian045:
badbeatbadr:

Anytime Erik, anytime.....voor jongens als jij en Brian doe ik het allemaal!
0 Vind ik leuk's
erikb1990:
brian045:
badbeatbadr:

Jij snapt em!
0 Vind ik leuk's

Palermo-Torino: Palermo heel moeilijk te ontwrichten ploeg thuis.FT 2-2

Chievo-Cagliari: X2:Chievo is save en zal weinig motivatie hebben daardoor.Terwijl Cagliari moet en onder hun nieuwe coach gaven ze weinig weg tegen Fiorentina.Ze hebben goeie middenvelders en aanvallers zoals:Ekdal,Joao Pedro,Dossu,Mpoku(ex Standard)en Farias die het verschil kunnen maken.FT1-0

Sassuola -Roma Sassuola+0.75 en under geven er een paar bloggers aan.FT0-3

Empoli-Napoli de meesten zien Napoli winnen/Napoli -0.5 AH FT(morgen)

Sampdoria-Verona: Sampdoria -0.75 AH.blogger matrix denkt dat Verona gaat roteren en Sampdoria heeft pntn nodig voor de 5e plaats veilig te stellen. FT 1-1

AC Milan-Genoa: Genoa +0.50.2 bevriende clubs.AC Milan speelt voor niks meer en Inzaghi kreeg er van langs na de verloren match tegen Udinese.Genoa is taktisch beter dan Milan op het ogenblik. FT 1-3

Lazio-Parma: lijkt verdeelt te zijn ,de ene zegt Lazio -1.75 ,de andere Parma +1.75.Ik denk dat matrix zou kunnen gelijk hebbenmet Lazio -1.75,Parma speelt te veel wedstrijden met dezelfde 11 FT 4-0

Juventus-Fiorentina:Juve wins -0.75.Fiorentina's spelers zijn mentaal moe,verloren hun laatste 3 serie A wedstrijden en kregen 7 tegendlptn en maakten er maar 1. FT 3-2

Bericht gewijzigd door wedden op wo 10 mrt. 2021, 08:56
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
had er een paar uitgepikt, tnx!
alles goed behalve cagliari helaas.
0 Vind ik leuk's
nectom:
had er een paar uitgepikt, tnx!
alles goed behalve cagliari helaas.

Ja en ik had die juist wel genomen :(
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.