Wedden op de Europa league 2015/2016
Update maart 2019 door ForumMod:
Het actuele topic voor het wedden op de europa league staat kan je hier vinden: https://www.voetbalwedden.net/forum/voetbal-82/wedden-op-europa-league
===========
Omdat het nieuwe europa league seizoen toch alweer een tijdje bezig is... en om het enigszins overzichtelijk te houden hier op het forum.. een nieuwe topic!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hoe zit het met de player cards in de europa league? Heb bij aantal bookmakers gekeken, maar ik denk dat de player card bets (nog) niet aangeboden worden.
Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 14:45
Slechte ervaringen met kaartenbets in de EL. Vorig jaar had ik dit perfect uitgezocht. Geen enkele speler van een geplaatst team pakte toen een kaart om 'schoon' te beginnen aan de volgende ronde.
EL wordt natuurlijk wat minder serieus genomen, dat zie je aan alles terug. Toch zijn het wel leuke bets om mee te nemen, afhankelijk van de noteringen natuurlijk. Dan maar met iets lagere stakes.
@Visioen Ja klopt, ik kan me herinneren dat de card bets in EL wedstijden vorig jaar niet echt een succes waren. Ik laat ze denk ik links liggen, als ze uberhaupt al aangeboden worden.
Welke spelers staan op scherp en zijn al door? Is maybe toch t proberen waard
Idd, weet iemand het toevalig want ik wil het wel proberen!
zijn ze in de europa league ook geschorst bij een 3e gele kaart?
Valuebetjes voor vanavond (uiteraard low stake): MARATHONBET
Molde @ 8.20
Celtic @ 7
Dinamo Minsk @ 8.8
Besiktas @ 6
Skenderbeu @ 10 (als het verkeerd is -> schuld van Lachen34!!! ;) )
Molde @ 8.20
Celtic @ 7
Dinamo Minsk @ 8.8
Besiktas @ 6
Skenderbeu @ 10 (als het verkeerd is -> schuld van Lachen34!!! ;) )
Fenerbahce - Lokomotiv Moskou
Lokomotiv Moskou +1 asian handicap @ 1.847 (7/10)
Lijkt me hier value te liggen op Lokomotiv, Fenerbahce normaal niet de ploeg die enorm gemakkelijk scoort en met veel goals verschil wedstrijden afsluit.
Lokomotiv Moskou +1 asian handicap @ 1.847 (7/10)
Lijkt me hier value te liggen op Lokomotiv, Fenerbahce normaal niet de ploeg die enorm gemakkelijk scoort en met veel goals verschil wedstrijden afsluit.
was een bericht voor CL, kan het niet verwijderen