Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Copa America 2015

Over een kleine week gaat in Chili de 44e editie van de Copa America van start! 10 Zuid-Amerikaanse landen en 2 gastlanden strijden om eeuwige roem. Wie zijn de titelfavorieten wie kunnen wellicht stunten?

Groep A

Chili

Sterspelers:

Alexis Sanchez (Arsenal), Arturo Vidal (Juventus) en Claudio Bravo (FC Barcelona)

Toernooiverwachting:

De Chileense nationale ploeg viert hoogtijdagen en is als gastland een van de outsiders voor toernooiwinst. Chili is de overduidelijke favoriet voor groepswinst, maar het is vooral de vraag of het land aan de torenhoge verwachtingen kan voldoen. We kunnen ons allemaal nog wel herinneren hoe op het WK van vorig jaar de adrenaline uit de Braziliaanse oren spoot. Daarnaast lijkt er in de Copa America een soort vloek te rusten op het organiserende land. Van de afgelopen 6 edities wist alleen Colombia als gastland het toernooi daadwerkelijk te winnen. De andere 5 gastlanden sneuvelden zelfs al voor de halve finales.

Wedtip:

-

Mexico

Sterspelers:

Raul Jimenez (Atletico Madrid) en Rafael Marquez (Hellas Verona)

Toernooiverwachting:

Mexico is een van de twee gastlanden in deze editie van de Copa America. Het land neemt later deze zomer eveneens deel aan de Gold Cup en is daarom met een alternatieve selectie naar Chili afgereisd. De meeste spelers zijn nog actief in eigen land - bekende namen als 'Chicharito' Hernandez en Andres Guardado zijn niet van de partij. Raul Jimenez en voormalig FC Barcelona-verdediger Rafael Marquez zullen dit toernooi dus de Mexicaanse kar moeten trekken. Aangezien zelfs de 2 beste nummers 3 zich plaatsen voor de knock-out fase mag het overleven van de groepsfase geen probleem zijn voor El Tri, maar daarna vrees ik dat het avontuur in de Copa America snel voorbij zal zijn.

Wedtip:

-

Ecuador

Sterspelers:

Enner Valencia (West Ham United), Cristhian Noboa (PAOK) en Jefferson Montero (Swansea City)

Toernooiverwachting:

Ecuador moet het in de Copa America doen zonder haar 2 beste spelers, want zowel Antonio Valencia als Felipe Caicedo kampen met blessureleed. Toch zijn de verwachtingen van het thuisfront onverminderd hoog - groep A is op papier de zwakste groep, dus een plek in de 8e finales is wel het minimale wat we van La Tricolor mogen verwachten. In mijn ogen is Ecuador minimaal gelijkwaardig aan het B-elftal van de Mexicanen.

Wedtips:

Ecuador eindigt in de top 2 van groep A @2.25 (Bwin)

Mexico - Ecuador: Ecuador DNB @2.37 (Betsson)

Bolivia

Sterspelers:

Marcelo Martins Moreno (Chanchung Yatai) en Ronald Raldes (Oriente Petrolero)

Toernooiverwachting:

Bolivia is op voetbalgebied al jarenlang het lachertje van Zuid-Amerika. De nieuwe bondscoach Mauricio Soria hoopt daar uiteraard snel verandering in te kunnen brengen, maar met dit spelersmateriaal valt weinig eer te behalen. Misschien kan El Verde een van haar tegenstanders op een gelijkspelletje houden, maar meer dan dat zit er hoogstwaarschijnlijk niet in.

Wedtip:

-

Groep B

Argentinië

Sterspelers:

Lionel Messi (FC Barcelona), Sergio Agüero (Manchester City), Gonzalo Higuain (Napoli), etc.

Toernooiverwachting:

Argentinië bulkt van de sterren en is vanzelfsprekend een van de topfavorieten voor de titel. La Albiceleste heeft wat recht te zetten, want de laatste editie van de Copa America in 2011 liep uit op een regelrecht fiasco - en dat nota bene als gastland. Met Lionel Messi als absolute vedette hopen de Argentijnen een einde te kunnen maken aan een droogte van 22 jaar zonder Copa America-winst. De bookmakers verwachten dat Argentinië er met de groepswinst van tussen gaat, maar vergeet niet dat het land zich in de laatste 6 edities slechts eenmaal als groepswinnaar wist te kwalificeren voor de knock-out fase. De odds voor de Argentijnen staan mij in elk geval veel te laag.

Wedtip:

-

Uruguay

Sterspelers:

Edinson Cavani (Paris Saint-Germain), Diego Godin (Atletico Madrid) en Jose Maria Gimenez (Atletico Madrid)

Toernooiverwachting:

Uruguay moet het deze zomer stellen zonder sterspeler Luis Suarez, die nog altijd geschorst is vanwege zijn beet in de schouder van de Italiaan Giorgio Chiellini op het WK van vorig jaar. Dat wil echter niet zeggen dat we deze Copa America niets hoeven te verwachten van La Celeste, want met spelers als Edinson Cavani, Diego Godin en Jose Maria Gimenez blijft er nog genoeg kwaliteit over. Argentinië is wellicht een maatje te groot, maar de tweede plaats moet absoluut mogelijk zijn.

Wedtip:

Uruguay in de top 2 @1.65 (Bwin, andere bookmakers zitten véél lager)

Paraguay

Sterspelers:

Roque Santa Cruz (Cruz Azul), Victor Caceres (Flamengo) en Lucas Barrios (Montpellier)

Toernooiverwachting:

De nationale ploeg van Paraguay gaat momenteel door een donker dal. In de Zuid-Amerikaanse WK-kwalificatie voor Brasil 2014 eindigde het land zelfs stijf onderaan. Met de Argentijn Diaz als nieuwe bondscoach hopen Los Guaranies op eerherstel, maar ook hij houdt voornamelijk vast aan de oude rotten. Met deze selectie valt op het eerste oog weinig eer te behalen, al kan Paraguay zich via de 3e plaats wellicht alsnog kwalificeren voor de kwartfinales.

Wedtip:

Paraguay Onder 3,5 punten in de groepsfase @1.94 (Betsson)

Jamaica

Sterspelers:

Adrian Mariappa (Crystal Palace), Wes Morgan (Leicester City)

Toernooiverwachting:

Jamaica is naast Mexico het tweede land dat als buitenstaander een uitnodiging kreeg voor de Copa America. The Reggae Boyz timmeren de laatste jaren behoorlijk aan de weg - de meeste spelers zijn inmiddels actief in de Amerikaanse MLS en diverse Europese competities. Jamaica is fysiek erg sterk, maar zal in tactisch en technisch opzicht waarschijnlijk het onderspit moeten delven. Alleen tegen Paraguay kunnen de eilandbewoners wellicht stunten.

Wedtip:

-

Groep C

Brazilië

Sterspelers:

Neymar (FC Barcelona), Thiago Silva (Paris Saint-Germain) en David Luiz (Paris Saint-Germain)

Toernooiverwachting:

Samen met Argentinië is Brazilië tot topfavoriet voor het winnen van de Copa America gebombardeerd. Op zich wel logisch, want De Goddelijke Kanaries wisten maar liefst 26 van hun laatste 31 interlands te winnen. Toch heerst er nog volop twijfel rondom de geelhemden. Met 8 vriendschappelijke overwinningen op rij heeft bondscoach Dunga het vertrouwen weer wat op weten te krikken, maar met name in aanvallend opzicht is dit misschien wel het meest povere Brazilië van de afgelopen decennia. Naar mijn mening zijn de Brazilianen veel te afhankelijk van de ingevingen van wonderkind Neymar - als je als tegenstander de Barça-spits af weet te stoppen, haal je direct de angel uit de ploeg. Het bereiken van de knock-out fase mag uiteraard geen problemen opleveren, maar ik denk dat De Goddelijke Kanaries uiteindelijk tekort zullen komen voor toernooiwinst.

Colombia

Sterspelers:

James Rodriguez (Real Madrid), Radamel Falcao (Manchester United), Carlos Bacca (Sevilla) en Juan Cuadrado (Chelsea)

Toernooiverwachting:

Colombia is voor mij een van de outsiders voor het winnen van de Copa America, iets wat het land in 2001 ook al eens lukte. Los Cafeteros beschikken momenteel over een gouden generatie, zoals we vorig jaar op het WK ook al konden zien. Bijkomend voordeel is dat diverse bepalende spelers relatief fris aan de aftrap zullen staan. Spelers als Falcao en Cuadrado kwamen de laatste maanden nauwelijks aan bod bij hun clubs, terwijl James Rodriguez een tijdje aan de kant stond vanwege blessureleed. Vergelijk dat eens met spelers als Messi en Neymar, die direct na de Champions League-finale zich moeten haasten om het vliegtuig richting Chili te halen. Dergelijke details zouden wel eens beslissend kunnen zijn. Sowieso zit er in dit Colombia in mijn ogen veel meer voetbal dan in de huidige Braziliaanse ploeg. Het zou mij niets verbazen als Los Cafeteros zich tot groepswinnaar kronen.

Wedtips:

Colombia groepswinnaar @3.00 (BetVictor, Bwin)

Colombia toernooiwinnaar @7.00 (Betsson)

Peru

Sterspelers:

Claudio Pizarro (Bayern München), Paolo Guerrero (Flamengo) en Jefferson Farfan (Schalke 04)

Toernooiverwachting:

Mijn verwachting omtrent Peru is niet bijster hoog. Bondscoach Gareca staat pas sinds kort aan het roer. De Argentijn blijft voornamelijk vertrouwen op de bekende namen. Spelers als Farfan, Guerrero en Pizarro hebben hun sporen in het internationale topvoetbal uiteraard al ruimschoots verdiend, maar met name de beroerde balans in uitwedstrijden tegen Zuid-Amerikaanse tegenstanders baart me zorgen. Van de 35 interlands die de Peruvianen buiten de eigen landsgrenzen tegen Zuid-Amerikaanse tegenstanders sinds 1998 afwerkten, gingen er maar liefst 27 verloren.

Wedtip:

-

Venezuela

Sterspelers:

Fernando Amorebieta (Middlesbrough), Salomon Rondon (Zenit Sint-Petersburg) en Roberto Rosales (Malaga)

Toernooiverwachting:

Honkbal is nog altijd de nationale volkssport in Venezuela, maar het voetbal is aan een flinke inhaalslag bezig. Met name de knappe 4e plaats in de Copa America van 2011 heeft daar behoorlijk aan bijgedragen. Of La Vinotinto dit jaar wederom zo ver kan komen, waag ik echter te betwijfelen. Venezuela heeft de laatste tijd grote moeite met scoren en de defensie is allesbehalve waterdicht.

Wedtip

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 6-06-2015 13:29 Voetbal
in 6-06-2015 13:29 Voetbal
36 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Goede voorbeschouwing!
0 Vind ik leuk's
Ik volg je met Uruguay top 2
Goede voorbeschouwing :)
0 Vind ik leuk's
Mooie voorbeschouwing weer! De Copa America is altijd een leuk toernooi om te volgen. Heb de toernooi bets meegespeeld, benieuwd. (y)
0 Vind ik leuk's
Mooi stukje, leest lekker weg.
0 Vind ik leuk's

https://www.totalsportek.com/football/copa-america-2015-predictions/

Hier een voorspelling waar ik helemaal achter sta, op de bovenste halve finale na

Colombia to reach final @3.00 (unibet)

Colombia vs Uruguay | Colombia @1.45 (unibet)

Bericht gewijzigd door wedden op ma 19 jul. 2021, 10:48
0 Vind ik leuk's

Hier de ploegen met hun sterspelers en jonge sterren om naar uit te kijken en voorspellingen:

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3115059/Copa-America-2015-preview-Brazil-Argentina-favourites-win-South-American-showpiece-Chile.html

Groep A :

Bolivie:Anything other than fourth place in the group would be a surprise.

Chili : As long as Chile can handle the pressure of being hosts, a semi-final place is there for the taking.

Ecuador: Will fight it out with Mexico for the second automatic spot.

Mexico: Interest likely to end at the quarter-final stage

Groep B:

Argentinie: Drawn to face Brazil in the semi-finals, Argentina are worthy favourites this summer

Jamaica : Will surely win over the locals with their Caribbean charm but could be embarrassed on the pitch.

Paraguay : Face a battle to make it into the quarter-finals.

Uruguay : Will give Argentina a run for their money but could see their interest ended by Brazil in the last eight.

Groep C:

Brazilie : A long way from the attacking sides of yesteryear and may fall at the semi-final stage.

Colombia : Finishing second in the group could be a blessing and an appearance in the final would be no surprise.

Peru : Don’t expect a repeat of their feats in 2011 but could qualify from the group.

Venezuela : Crunch game against Peru will decide if they are to stay beyond the opening stage.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 19 jul. 2021, 10:49
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Heb colombia bij eerste 2 vd groep @ 1.20 gespeeld.
0 Vind ik leuk's

De Venezolaanse nieuwslezeressen gooien alles in de strijd om hun favorieten naar grote hoogtes te stuwen.

Ik blijf echter gewoon Colombia aanmoedigen. De slogan 'Colombia es pasión' maken deze dames in elk geval helemaal waar! :p

Bericht gewijzigd door wedden op ma 19 jul. 2021, 10:09
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Op unibet odds topscoorder van Tournooi, kanshebbers van Colombia staan redelijk hoog.
Martinez Jackson 26, Rodriquez 21, Bacca 18 en Falcao op 16. Toch de moeite waard.
0 Vind ik leuk's

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/14/2015

Sweden - Montenegro /soccer, Qualifications to EURO 2016/

Palmeiras - Fluminense /soccer, Brazil, Serie A/

*Fix: Club Nacional - Penarol /soccer, Uruguay

* odd is more than 10!

Bericht gewijzigd door wedden op ma 19 jul. 2021, 10:53
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.