Wedden op de Champions League 2013-2014
Welkom bij het topic voor het wedden op de Champions League 2013/2014! Hier vind je wedtips meningen van anderen, het laatste nieuws en overige informatie rondom een bet.
Aankomende dinsdag beginnen we weer met de voorrondes van de CL 2013-2014! Lees de voorbeschouwingen en kijk of er iets interessants tussen zit.
Dinsdag wedstrijden
15:00 Shakhter Karagandy - Skenderbeu
18:00 Din. Tbilisi - Steaua Bucuresti
18:00 Austria Wien - FH Hafnarfjordur
18:00 Nomme JK Kalju - Viktoria Plzen
19:00 Basel - Maccabi Tel Aviv
19:00 FC Nordsjælland - Zenit Petersburg
20:00 PAOK Thessaloniki FC - Metalist Kharkiv
20:45 psv Eindhoven - Zulte-Waregem
20:45 Dinamo Zagreb - FC Sheriff Tiraspol
21:00 Olympique Lyon - Grasshoppers
Woensdag wedstrijden
19:00 APOEL Nicosia - Maribor
19:00 Molde FK - Legia Warschau
19:30 PFC Ludogorets Razgrad - Partizan Belgrado
20:30 Salzburg - Fenerbahce
20:45 Celtic - Elfsborg
De odds
Shakhter Karagandy-Skenderbeu
€ 1.46 - € 4.75 - € 9.40
Austria Wien-FH Hafnarfjordur
€ 1.29-€ 5.90 - € 14.50
Din. Tbilisi-Steaua Bucuresti
€ 3.25 - € 3.35 - € 2.44
Nomme JK Kalju-Viktoria Plzen
€ 9.60 - € 4.90 - € 1.44
Basel-Maccabi Tel Aviv
€ 1.58 - € 4.20 - € 6.60
FC Nordsjælland-Zenit Petersburg
€ 5.90 - € 3.90 - € 1.70
PAOK Thessaloniki FC-Metalist Kharkiv
€ 3.10 - € 3.40 - € 2.60
psv Eindhoven-Zulte-Waregem € 1.41 - € 5.20 - € 9.80
Dinamo Zagreb-FC Sheriff
€ 1.44 - € 4.75 - € 9.00
Lyon-Grasshoppers
€ 1.40 - € 5.00 - € 11.50
Molde-Legia Warszawa
€ 2.46- € 3.40 - € 3.25
APOEL Nicosia-Maribor
€ 1.75 - € 3.75 - € 5.70
PFC Ludogorets Razgrad-Partizan Belgrad
€ 2.17 - € 3.40 - € 3.90
Salzburg-Fenerbahce
€ 2.52 - € 3.50 - € 3.00
Celtic-Elfsborg
€ 1.55 - € 4.30 - € 7.40
20.45 uur:
Celtic-Barcelona: Celtic+29 balbezit @ 1.86 (Come On) 8/10
Natuurlijk is het gevaarlijk om een balbezit weddenschap tegen Barcelona te plaatsen. Toch zie ik veel value in deze bet. Deze bet is namelijk winnend bij 22% (of meer) balbezit voor Celtic. Het totaal komt dan op 22+29=51% balbezit en daarmee is de bet winnend. Dit seizoen heeft Barcelona deze riante line nog niet 1x in uitwedstrijden weten te verzilveren. Sowieso is het balbezit van Barcelona de afgelopen tijd nieuws geweest aangezien het record van 300+ wedstrijden waarin ze meer balbezit hadden dan de tegenstander verbroken is ( http://www.sport1.nl/nieuws/58467-einde-barca-reeks-van-315-duels-bij-rayo.html ). Marathonbet zit met de line op 35% waarbij boven de 35% een odd van 1.952 geeft en een under 35% een odd van 1.85 geeft.
Top bet rapido!
Ik wilde 100 euro erop zetten, maar max was maar 73 euro @ 1,80 odd. Daarna is de bet volgens mij weggehaald helaas :)
Goal match bet: Barcelona vs Dortmund: Dortmund to win @1,95 bij Titanbet
Vond dit wel een leuke odd. Denk dat Celtic vol op de counter gaat spelen vanavond en van vorige ontmoetingen weten we nog dat Barcelona het lastig heeft tegen deze ploeg. Ik zie Dortmund eigenlijk een vrij eenvoudige overwinning boeken op Marseille met de nodige doelpunten. Een aardige odd wat zeker niet gek is.
Kat in het bakkie. Dortmund legt er 3 in tegenover 1 van Barca. Bet won!
Toch weer eens kijken of ik de draad op kan pakken.
Morgen zie ik wat interessants bij Juve - Gala.
Volgens mij speelt Sneider niet mee, maar alsnog vind ik de een odd van +- 11 te hoog voor een club als Galatasaray.
Ik pak 'n DNB op Galatasaray @ 9.10 stakes 2/10
20.45 uur:
Matic (Benfica) to receive a card @ 2.75 (Unibet) 3/10
Verwacht een pittig duel vanavond in Parijs. Dit seizoen staat de teller alweer op 3 kaarten in 514 minuten (Portugese competitie) voor Matic. Scheidsrechter vanavond is Rizzoli die het geven een kaart niet schuwt. Vorig seizoen gaf hij gemiddeld een kaart of 6 in de Europese competities (CL en EL). GL!
Real Madrid - FC Kopenhagen (handicap 0:1) : Real Madrid - @1,20
ADO Den Haag - Vitesse Arnhem : Vitesse Arnhem - @1,80
Manchester City - Bayern Munchen : BTS? JA - @1,55
@3,35
Naar mijn idee best safe en goed te spelen op 6/10 a 7/10.
Als Arjen Robben vanavond tegen Viktoria Plzen een doelpunt maakt, dan heeft hij zes Champions League-wedstrijden op rij gescoord. Dat zou een evenaring van het record zijn.
In de vijf voorgaande Champions League-wedstrijden, een serie die vorig seizoen in de halve finale tegen Barcelona begon, scoorde Robben telkens. Robben was trefzeker in beide wedstrijden namens Bayern. In de finale maakte hij vervolgens de winnende.
Dit seizoen ging Robben door met waar hij gebleven was: in beide groepswedstrijden tegen CSKA Moskou en Manchester City scoorde hij.
Het record staat dus op zes wedstrijden en is in handen van Marouane Chamakh (Bordeaux en Arsenal), Burak Yilmaz (Galatasaray) en Cristiano Ronaldo (Real Madrid).
Robben to score @ 1,90 (Unibet)
Robben op jacht naar record
Als Arjen Robben vanavond tegen Viktoria Plzen een doelpunt maakt, dan heeft hij zes Champions League-wedstrijden op rij gescoord. Dat zou een evenaring van het record zijn.
In de vijf voorgaande Champions League-wedstrijden, een serie die vorig seizoen in de halve finale tegen Barcelona begon, scoorde Robben telkens. Robben was trefzeker in beide wedstrijden namens Bayern. In de finale maakte hij vervolgens de winnende.
Dit seizoen ging Robben door met waar hij gebleven was: in beide groepswedstrijden tegen CSKA Moskou en Manchester City scoorde hij.
Het record staat dus op zes wedstrijden en is in handen van Marouane Chamakh (Bordeaux en Arsenal), Burak Yilmaz (Galatasaray) en Cristiano Ronaldo (Real Madrid).
Robben to score @ 1,90 (Unibet)
Tsja hij de penalty kunnen nemen achteraf... Verder had Robben 4 of 5 grote kansen om een goal te scoren... Helaass
Atletico Madrid kan met 12 punten de groepswinst in groep G niet meer ontgaan. Zenit staat met 5 punten op de 2e plaats, maar voelt de hete adem van FC Porto (4 punten) in de nek. Deze wedstrijd is dus een must-win voor de Russen, tegen de Spanjaarden die niet per se hoeven en met een beetje mazzel enkele steunpilaren rust geven. De odds voor een thuisoverwinning zijn al aan het zakken en ik verwacht dat die trend zich nog wel even door zal zetten.