Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Azië Cup 2015 in Australië

Hallo, gisteren is de Azië Cup begonnen die gehouden wordt in Australië. Datzelfde land opende tegen Kuwait met een simpele 4-1 overwinning. Vandaag zijn er ook weer wedstrijden gespeeld ( Oezbekistan 1-0 Noord-Korea, Zuid-Korea 1-0 Oma en Saudi-Arabie 0-1 China ) Ik wilde dit topic eerder openen maar dat kon toen niet helaas want ik was druk bezig, vandaar dat ik het nu doe ook al is het een beetje laat. Voor elke wedstrijd zal ik een dag van te voren een tip plaatsen in de hoop dat het goed komt.

Ik wil beginnen met een aantal toernooi bets.

1. Jordanië eindigt eerste of tweede in de groep D @ 2.05

Jordanië is geen geweldige ploeg ten opzichte van Japan, Australië of Zuid-Korea maar heeft zeker een grote kans om als 2de achter Japan door te gaan. De vorige Azie Cup ging het in de kwartfinale slechts na penalty's onderuit tegen de later kampioen, Japan. Sindsdien zijn ze gegroeid met als hoogte punt de play-offs tegen Uruguay voor het WK. Ondanks dat die kansloos verloren werd zie ik niet in waarom ze nu geen tweede zouden kunnen worden, aangezien Irak van een ander kaliber is. De opening wedstrijd zal het belangrijkst zijn tegen Irak, wie die wint wordt hoogst waarschijnlijk 2de, verwachtend dat Palestina weinig zal kunnen uitrichten tussen geen van de 3 uit deze groep.

2. Iran groepswinnaar @ 1,75

Hier valt weinig voor te zeggen. Een onverwacht hoge quote gezien de tegenstanders in deze groep. Geen van hen heeft echt indruk op mij weten te maken, daar waar Iran afgelopen jaar nog als een van de afgevaardigde Aziatische landen op het WK aanwezig was en het al jaren hoort bij de elite ploegen van Azië, samen met Japan, Zuid-Korea en Australië. Iran zal ongetwijfeld eerste eindigen in deze groep omdat het simpelweg meer kwaliteit heeft dan Qatar, VAE of Bahrain.

3. Team topscorer Tim Cahill @ 2,20

Nog altijd de grote man bij Australië, al jaren. Een prima WK gespeeld als je het mij vraagt en hij staat al op een goal na zijn eerste tegen Kuwait. Ik heb weinig vertrouwen erin dat er andere spelers zullen zijn die meer goals gaan maken dan Cahill, want hij steekt met kop en schouders boven de rest uit, kan afmaken en kan geweldig koppen. Daar komt bij dat hij het aanspeel punt is.

4. Japan wint het toernooi @ 3,00

Zoals je aan mijn naam kunt zien zal het je niet verbazen dat ik voor deze bet kies en wellicht is het een beetje door een brilletje kijken, maar zoals men weet heeft Japan genoeg kwaliteit in huis om dit toernooi te winnen. Het enige wat ze tegen zit is het feit dat Australië een thuisvoordeel heeft als het zover komt dat de twee ploegen tegen elkaar komen. Het kan wellicht op een herhaling komen van de finale in 2011 toen Japan in de verlening met 1-0 de titel binnen sleepte. Ten opzicht van Australië heeft Japan meer kwaliteit omdat het spelers als Honda, Kagawa, Inui, Kiyotake, Yoshida en Okazaki heeft rondlopen. Spelers die voor clubs als Milaan en Dortmund uitkomen. Met een aantal die wekelijks Bundesliga spelen. Ik verwacht, mits een gunstige loting ( geen Z-Korea of Australie loten in de kwart/halve finale ) dat de weg naar de finale een simpele zal worden.

Dit zijn mijn voorspellingen, speel mee of niet, ook is Australie op winst @ 3,50 een goede bet dat gewoon kan gebeuren. Als thuisland zijn de kansen groot voor ze.

Later op de dag zal ik de twee wedstrijden van morgen, VAE - Qatar en Iran-Bahrain , beschouwen en tippen .

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kakitani
Country flagkakitani in 10-01-2015 11:27 Voetbal
in 10-01-2015 11:27 Voetbal
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat zijn de verwachtingen van de komende groepwedstrijden?

Ik zie China winnen, de rest is lastig te beoordelen denk ik.
0 Vind ik leuk's
Japan wel erg zwak deze ochtend.
Gaan het toernooi wel winnen denk ik, toch?
0 Vind ik leuk's
dylanw7:
Wat zijn de verwachtingen van de komende groepwedstrijden?

Ik zie China winnen, de rest is lastig te beoordelen denk ik.
Australië overtuigt wel meer dan Zuid-Korea. Die willen daarnaast in eigen land nog wel een stapje extra zetten voor een goed resultaat. Die zie ik daarom wel winnen.

Oman vs. Kuwait is lastig. Allebei uitgeschakeld, dat zijn lastige wedstrijden om te voorspellen. Geven ze nog één keer alles voor de eer? Of laten ze hem lopen? Kans op een gelijkspel is er daarom wel, maar Oman won onlangs nog met 5-0 van Kuwait. Ik ga er niets op inzetten, maar zou 1 of X @1.30 zeggen.
0 Vind ik leuk's
Sorry dat ik de afgelopen dagen geen wedstrijden heb kunnen analyseren, ben zeer druk geweest met werk etc.

Voor de wedstrijden van morgen heb ik de volgende bets:

1. China - Noord-Korea
Total goals away team under 0,5 @ 1,98

Noord-Korea was dit toernooi erg matig en hebben ook maar weinig goals gemaakt en kansen gecreëerd over het algemeen. Ik zie in deze bet veel value omdat China achterin goed staat en Noord-Korea simpelweg aanvallende kwaliteiten tekort komt. Ze moeten het hebben van dode spelsituaties willen ze een goal maken, ook zie ik China winnen voor de odd van @1,80 maar ga toch voor deze omdat ik hier meer in zie.

2. Oezbekistan - Saudi-Arabië
Oezbekistan DNB @ 1,80

Dit zal een spannende wedstrijd gaan worden omdat deze twee ploegen aan elkaar gewaagd zijn, het valt dus heel moeilijk in te schatten wat er gaat gebeuren. Van de 8 keer dat deze teams tegen elkaar speelde wist Oezbekistan slechts twee keer te winnen en werd het een keer een gelijkspel. Dus als je naar het verleden kijkt zou je voor Saudi-Arabië kunnen gaan. Echter denk ik niet dat dit zal gaan gebeuren want Oezbekistan heeft meer indruk op mij gemaakt tot zover. Ze waren de betere tegen China en verdiende op z'n minst een puntje en tegen Noord-Korea had het met minimaal 3 goals verschil moeten winnen. Saudi-Arabië was dramatisch tegen China en wist belachelijk weinig te creëren, maar tegen Noord-Korea liep het wel weer. Een gelijkspel zal niet genoeg zijn voor Oezbekistan en die zullen dus vanaf minuut een gaan aanvallen en vol voor de winst gaan. Ik verwacht dat S-A zich gaat ingraven als het ware en elke bal naar voren jaagt in de hoop op een uitbraak. Daarom voor de DNB en ik zie hier weinig goals vallen omdat het zo'n aanval versus verdediging pot gaat worden. De een wil wel, de ander blijft achterin en spelen op de counter. Een 0-0,1-0 of 1-1 is voor mij de meest verwachte uitslag.

Laat me weer weten als je mee speelt !

0 Vind ik leuk's
kakitani:

1. China - Noord-Korea
Total goals away team under 0,5 @ 1,98

2. Oezbekistan - Saudi-Arabië
Oezbekistan DNB @ 1,80






Ik speel mee, alleen wel op winst China ipv Noord Korea Under 0.5
0 Vind ik leuk's
Ik speel ook op winst voor China. Die andere wedstrijd durf ik niet op te wedden, geen idee welke kant dat op gaat.
0 Vind ik leuk's
@kakitani waar blijven je meesterlijke tips? (a)
0 Vind ik leuk's
De eerste kwartfinales staan voor morgen op het programma. De verassing van het toernooi China tegen gastland Australie en Zuid-Korea - Oezbekistan. Laten we beginnen !

1. China - Australië
Total goals by home team over 0,5 @ 2,00

China is tot nu toe toch echt de verassing van het toernooi. Het lijkt alsof de Chinezen en een nieuwe weg hebben ingeslagen en nu toch echt wat wille betekenen in het voetbal om te beginnen met Azië. Het zette gemakkelijk Saudi-Arabië opzij waar het met meer dan 1-0 had kunnen winnen, tegen Oezbekistan werd ook knap gewonnen en ook Noord-Korea ging gemakkelijk over de knie. Ze zijn geen enkel moment in de problemen geweest dit toernooi en dat is een hele prestatie als je ziet waar het vandaan komt. Australië werd tweede in de poule na simpele overwinningen tegen Kuwait en Oman, maar zodra het een grote naam als Zuid-Korea tegen kwam ging het al snel fout, dan zie je de echte zwakte van Australië. Het lijkt heel mooi, maar een volwassen, ervaren ploeg als Zuid-Korea wist Australië al gemakkelijk te stoppen. Ik verwacht hier ook gewoon minstens een goal van China, gezien de afgelopen wedstrijd en omdat de defensie van Down under niet de sterkste linie is, de quote van @2,00 is dan ook belachelijk hoog. Ook zie ik een stunt van China zeker gebeuren en is de quote van @6,50 zeker weten het gokje waard.

2. Zuid-Korea - Oezbekistan
Home team to win without conceiding a goal @ 2,50

Zuid-Korea is zoals bijna elke Azië Cup een van de kanshebbers en dit jaar lijkt het ook weer ver te gaan komen. Het leek niet overtuigend maar in de groepsfase werd elke wedstrijd volwassen en zakelijk gewonnen met 1-0,1-0 en je raadt het al 1-0! Maar wel van Australië dat eigenlijk de eerste krachtmeting bleek en werd er met een prima overwinning de groepsfase afgesloten. Oezbekistan ging door vanwege een makkelijke poule en niet vanwege de kwaliteit, tegen Noord-Korea was het magertjes 1-0 en China was te sterk. De enige wedstrijd waar het uitstekend speelde was tegen Saudi-Arabië ( 3-1 ). Op basis van gebrek aan scoringsvermogen ten opzichte van de ijzersterke verdediging van Z-Korea ga ik voor winst zonder tegengoal !
0 Vind ik leuk's
Mooie picks, ik doe mee met allebei!
0 Vind ik leuk's
Ik speel ze ook mee!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.