Champions League 2012-2013
Donderdag is er weer geloot voor een nieuw Champions League avontuur. Hieronder de groepsindelingen:
Groep A:
- FC Porto
- Dynamo Kiev
- Paris Saint-Germain
- Dinamo Zagreb
Groep B
- Montpellier
- Arsenal
- Schalke 04
- Olympiakos Pireaus
Groep C:
- Malaga
- AC Milan
- Anderlecht
- Zenit St.Petersburg-
GROEP D :
- Ajax
- Real Madrid
- Manchester City
- Borussia Dortmund
Groep E
-Nordsjaelland
- Juventus
- Chelsea
- Shachtar Donjetsk
Groep F:
- Bate Borisov
- Bayern München
- Valencia
- OSC Lille
Groep G:
- FC Barcelona
- Benfica
- Spartak Moskou
- Celtic
Groep H:
- Manchester United
- Sporting Braga
- CFR Cluj
- Galatasaray
Dinsdag 18 en woensdag 19 september zullen de eerste wedstrijden gespeeld worden. Zodra de eerste wedstrijden bekend zijn, zullen deze geplaatst worden.
Groep A:
- FC Porto
- Dynamo Kiev
- Paris Saint-Germain
- Dinamo Zagreb
Groep B
- Montpellier
- Arsenal
- Schalke 04
- Olympiakos Pireaus
Groep C:
- Malaga
- AC Milan
- Anderlecht
- Zenit St.Petersburg-
GROEP D :
- Ajax
- Real Madrid
- Manchester City
- Borussia Dortmund
Groep E
-Nordsjaelland
- Juventus
- Chelsea
- Shachtar Donjetsk
Groep F:
- Bate Borisov
- Bayern München
- Valencia
- OSC Lille
Groep G:
- FC Barcelona
- Benfica
- Spartak Moskou
- Celtic
Groep H:
- Manchester United
- Sporting Braga
- CFR Cluj
- Galatasaray
Dinsdag 18 en woensdag 19 september zullen de eerste wedstrijden gespeeld worden. Zodra de eerste wedstrijden bekend zijn, zullen deze geplaatst worden.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
hypnotist86:
Juist mooie statistieken gevonden voor het aantal corners bij Valencia - Bate.
Valencia en Bate hebben het minste corners van alle ploegen in de CL gehad, respectievelijk 9 en 2 verdeeld over hun 3 matchen. Gemiddeld samen dus nog geen 4 corners per match. Daarom lijkt het mij interessant om op het aantal corners te betten hier. Heb zelf op under 11 corners gespeeld @1,82 bij Bet365.
Juist mooie statistieken gevonden voor het aantal corners bij Valencia - Bate.
Valencia en Bate hebben het minste corners van alle ploegen in de CL gehad, respectievelijk 9 en 2 verdeeld over hun 3 matchen. Gemiddeld samen dus nog geen 4 corners per match. Daarom lijkt het mij interessant om op het aantal corners te betten hier. Heb zelf op under 11 corners gespeeld @1,82 bij Bet365.
Heb hem ook meegespeeld. Zie er bij rust goed uit: 3 corners in totaal...Nog ff afwachten dus (y)
Alle bets met no-starters worden de quotes naar 1.00 gezet.
Anders zou iedereen inzetten op spelers die niet gaan scoren,omdat ze op de bank beginnen.
Als een speler start en na 10 seconden geblesseerd wordt gewisseld, dan is je bet wel geldig.
Anders zou iedereen inzetten op spelers die niet gaan scoren,omdat ze op de bank beginnen.
Als een speler start en na 10 seconden geblesseerd wordt gewisseld, dan is je bet wel geldig.
Over / Onder combo:
Benfica - Spartak Moscow Over 1.5 (Y)
Celtic - Barcelona Over 2.5 (Y)
CFR - Galatasaray Over 1.5 (Y)
Brag - Man Utd Over 2.5 (Y)
Chelsea - Shaktar Over 1.5 (Y)
Valencia - Bate Over 1.5 (Y)
Odd 5.83
Inzet 20
Ongeveer 120 euro. Dus winst.
Die van 30 euro op wisselspelers heb ik inderdaad teruggekregen.
De rest van de combo's wel fout. Althans, volgens mij heeft celtic maar 2x gewisseld helaas.
Benfica - Spartak Moscow Over 1.5 (Y)
Celtic - Barcelona Over 2.5 (Y)
CFR - Galatasaray Over 1.5 (Y)
Brag - Man Utd Over 2.5 (Y)
Chelsea - Shaktar Over 1.5 (Y)
Valencia - Bate Over 1.5 (Y)
Odd 5.83
Inzet 20
Ongeveer 120 euro. Dus winst.
Die van 30 euro op wisselspelers heb ik inderdaad teruggekregen.
De rest van de combo's wel fout. Althans, volgens mij heeft celtic maar 2x gewisseld helaas.
Barcelona 1.30
Shakhtar Donetsk 1.24
Galatasaray 1.98
Arsenal 1.20
Fc Porto 1.08
Real madrid 2.05
Schalke 04 1.38
odd 11.70
inzet 10
Ik kom nog maar net kijken in het wedden op voetbalwedstrijden dus wil ik graag jullie mening hierover horen. Ikzelf twijfel nog over galatasaray en real madrid.
Shakhtar Donetsk 1.24
Galatasaray 1.98
Arsenal 1.20
Fc Porto 1.08
Real madrid 2.05
Schalke 04 1.38
odd 11.70
inzet 10
Ik kom nog maar net kijken in het wedden op voetbalwedstrijden dus wil ik graag jullie mening hierover horen. Ikzelf twijfel nog over galatasaray en real madrid.
vinzafca:
Barcelona 1.30
Shakhtar Donetsk 1.24
Galatasaray 1.98
Arsenal 1.20
Fc Porto 1.08
Real madrid 2.05
Schalke 04 1.38
odd 11.70
inzet 15
Barcelona 1.30
Shakhtar Donetsk 1.24
Galatasaray 1.98
Arsenal 1.20
Fc Porto 1.08
Real madrid 2.05
Schalke 04 1.38
odd 11.70
inzet 15
Ziet er goed uit! shakhtar,arsenal,fc porto,barca,schalke lijken me wel 'zekerheidjes'.
Manu komt met een B-team dus galatasaray zal wel winnen. Real madrid heeft meer kwaliteit dan City dus zie Real wel winnen.
Mwa ManUtd moet je nu niet onderschatten, die spelers zijn alsnog beter dan de eerste speler van Gala + erg gemotiveerd want die willen nu wat laten zien op het hoogste podium.
Wel Gala thuis wat altijd een heksenketel word genoemd, ik denk dat het een gelijkspelletje word.
Wel Gala thuis wat altijd een heksenketel word genoemd, ik denk dat het een gelijkspelletje word.
Misschien morgen wel wat waard om in te zetten op een X bij Ajax - Dortmund:
[quote] De Boer wil niets weten van salonremise: 'we gaan voor overwintering in CL'
Frank de Boer beseft dat er tijdens de wedstrijd tegen Borussia Dortmund een moment kan komen dat beide ploegen genoegen nemen met een gelijkspel. Hij benadrukte dinsdag na de training echter dat Ajax op voorhand geen genoegen neemt met een gelijkspel. "We gaan voor de zege”, verklaarde hij op de persconferentie. "Want we willen ook graag overwinteren in de Champions League. Dat wordt moeilijk, maar we gaan er nog wel voor.”
"Maar als je heel eerlijk bent, zou het al geweldig zijn als we ons via een derde plaats in de poule voor de volgende ronde van de europa league plaatsen. Ik vind dat zeker ook een heel mooi toernooi. Kijk maar naar de tegenstanders. Ik zou geen spelers sparen voor dat toernooi. Goed getrainde voetballers moeten om de drie dagen in actie kunnen komen. Maar dat is mijn mening.” Daarin verschilt de Ajax coach dus van zijn collega's bij PSV en FC Twente.
Het is ook De Boer opgevallen dat zijn ploeg dit seizoen het beste spel voor de Champions League bewaart. „We hebben drie keer goed gespeeld”, doelde hij op de dubbele ontmoeting met Manchester City en uitwedstrijd bij Borussia Dortmund. „Alleen tegen Real Madrid was het niet goed. Als je heel eerlijk bent, dan zou het al een goede prestatie zijn als we derde worden in een poule met kampioen van Spanje, Engeland en Duitsland. Maar nogmaals, we gaan voor meer.”
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/29650_De%20Boer%20wil%20niets%20weten%20van%20salonremise%3A%20%27we%20gaan%20voor%20overwintering%20in%20CL%27.php
Wanneer Real wint bij City heeft Ajax aan een punt genoeg om te overwinteren in de EL en is Dortmund door naar de volgende ronde CL :)
[quote] De Boer wil niets weten van salonremise: 'we gaan voor overwintering in CL'
Frank de Boer beseft dat er tijdens de wedstrijd tegen Borussia Dortmund een moment kan komen dat beide ploegen genoegen nemen met een gelijkspel. Hij benadrukte dinsdag na de training echter dat Ajax op voorhand geen genoegen neemt met een gelijkspel. "We gaan voor de zege”, verklaarde hij op de persconferentie. "Want we willen ook graag overwinteren in de Champions League. Dat wordt moeilijk, maar we gaan er nog wel voor.”
"Maar als je heel eerlijk bent, zou het al geweldig zijn als we ons via een derde plaats in de poule voor de volgende ronde van de europa league plaatsen. Ik vind dat zeker ook een heel mooi toernooi. Kijk maar naar de tegenstanders. Ik zou geen spelers sparen voor dat toernooi. Goed getrainde voetballers moeten om de drie dagen in actie kunnen komen. Maar dat is mijn mening.” Daarin verschilt de Ajax coach dus van zijn collega's bij PSV en FC Twente.
Het is ook De Boer opgevallen dat zijn ploeg dit seizoen het beste spel voor de Champions League bewaart. „We hebben drie keer goed gespeeld”, doelde hij op de dubbele ontmoeting met Manchester City en uitwedstrijd bij Borussia Dortmund. „Alleen tegen Real Madrid was het niet goed. Als je heel eerlijk bent, dan zou het al een goede prestatie zijn als we derde worden in een poule met kampioen van Spanje, Engeland en Duitsland. Maar nogmaals, we gaan voor meer.”
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/29650_De%20Boer%20wil%20niets%20weten%20van%20salonremise%3A%20%27we%20gaan%20voor%20overwintering%20in%20CL%27.php
Wanneer Real wint bij City heeft Ajax aan een punt genoeg om te overwinteren in de EL en is Dortmund door naar de volgende ronde CL :)
Ja, daarom lastig te spelen op Dortmund. Dortmund heeft eigenlijk veel meer kwaliteit en willen natuurlijk eerste worden zonder afhankelijk te zijn van het resultaat van City en Madrid. Ik twijfel daarom tussen:
Dortmund to win with more then 2.5 goals scored. @2.45
Over 3.5 goals @2.25
Lewandowski to score @2.05
Over 3.5 goals @2.25
sundayem:
Ja, daarom lastig te spelen op Dortmund. Dortmund heeft eigenlijk veel meer kwaliteit en willen natuurlijk eerste worden zonder afhankelijk te zijn van het resultaat van City en Madrid. Ik twijfel daarom tussen:
Over 3.5 goals @2.25
Ik betwijfel het of er veel goals gaan vallen in dit duel, tot nu toe heeft Ajax elke wedstrijd over 2,5 gescoord in de CL(behalve de uitwedstrijd tegen Dortmund)Ja, daarom lastig te spelen op Dortmund. Dortmund heeft eigenlijk veel meer kwaliteit en willen natuurlijk eerste worden zonder afhankelijk te zijn van het resultaat van City en Madrid. Ik twijfel daarom tussen:
Over 3.5 goals @2.25
Kan zomaar weer een 0-1 worden(Ajax wil geen goal tegen en Dortmund gaat het rustig aan doen aangezien ze aan een punt genoeg hebben.
Winnen is voor Winnaars
Lewandowski to score @2.05 Ik betwijfel het of er veel goals gaan vallen in dit duel, tot nu toe heeft Ajax elke wedstrijd over 2,5 gescoord in de CL(behalve de uitwedstrijd tegen Dortmund)
Kan zomaar weer een 0-1 worden(Ajax wil geen goal tegen en Dortmund gaat het rustig aan doen aangezien ze aan een punt genoeg hebben.
Daarom mss Ht 0-0 ;-)
onder 0.5@3.5
onder 1.5@1.5
Daarom mss Ht 0-0 ;-)
onder 0.5@3.5
onder 1.5@1.5
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet