Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Belgische Jupiler Pro League 2011-2012

Hier bespreken we alles (tips, transfers, blessures, voorspellingen, clubnieuws etc.) voor de Belgische Jupiler Pro League 2011-2012.
De competitie opent op zaterdag vrijdag 29 juli met de volgende wedstrijden:
29/07/2011 19:30 Oud-Heverlee Leuven - RSC Anderlecht
30/07/2011 17:00 RAEC Mons - Standard Liège
30/07/2011 19:00 KRC Genk - Germinal Beerschot
30/07/2011 19:00 KAA Gent - Cercle Brugge
30/07/2011 19:00 Sporting Lokeren - SV Zulte-Waregem
30/07/2011 19:00 KV Kortrijk - Lierse SK
30/07/2011 19:00 KV Mechelen - Sint-Truidense VV
31/07/2011 19:00 Club Brugge KV - KVC Westerlo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 7-07-2011 11:50 Voetbal
in 7-07-2011 11:50 Voetbal
44 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Speelronde 26 alweer in Belgie:
http://i41.tinypic.com/w2ndpk.jpg">
Club Brugge, Anderlecht en Luik doordeweeks Europees gespeeld. Brugge en Anderlecht gemakkelijke winst??
0 Vind ik leuk's
Zondag natuurlijk Zulte Waregem - Std Luik (y)
0 Vind ik leuk's
Misschien zit er in Lokeren - AA Gent & Bergen - RC Genk value (h)
2 sterke thuisploegen , tegen 2 ploegen die op dit moment toch zwak voor de dag komen :d !
Leuk dat dit topic opnieuw nieuw leven wordt ingeblazen :d !!
0 Vind ik leuk's
http://i41.tinypic.com/v3hc1x.jpg">
Belgen, kom maar weer met tips (y)
0 Vind ik leuk's
Westerlo & Lierse zouden wel eens kunnen gaan stunten denk ik .. Westerlo wil & moet nog , terwijl er voor KV Mechelen niets meer op het spel staat (PO II)
Anderlecht speelt donderdag voor de europa league waarin het alles zal moeten geven tegen AZ om door te stoten .. Hier zal veel energie in gestoken worden & dit kan zich resulteren in een X of 1 .. Lierse is de laatste weken zeker niet slecht bezig .. Het is altijd moeilijk op het Lisp voor een topclub ..
Voorts verwacht ik voor Standard een eenvoudige zeg (Handicap 0:1 is ook een optie)
RC Genk - Club Brugge BTS ? Club Brugge draait de laatste weken terug goed (ivm vroeger toch ;-)) terwijl Genk een crisis kon vermijden door de lastige trip naar Bergen winnend af te sluiten ..
0 Vind ik leuk's
(y) voor Westerlo
(y) voor Cercle Brugge (goede odd ervoor: Cercle = spelen voor PO1, Zulte is safe en speelt sowieso PO2
(y) voor Standard, leuke banker voor de combispelers
0 Vind ik leuk's
twouter:
(y) voor Westerlo
(y) voor Cercle Brugge (goede odd ervoor: Cercle = spelen voor PO1, Zulte is safe en speelt sowieso PO2
(y) voor Standard, leuke banker voor de combispelers

(y) voor Wouter :d
0 Vind ik leuk's
Als Sint-Truiden wint op Standard: 'nou, dan eet ik mijn hoed op' (meeste mensen begrijpen deze wel) :-)
0 Vind ik leuk's
Zou standard zelfs op handicap durven zetten. Verdediging van Stvv is in uitwedstrijden echt heel zwak
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
stravados:
Zou standard zelfs op handicap durven zetten. Verdediging van Stvv is in uitwedstrijden echt heel zwak

Ja dat wel, maar altijd risky na Europees voetbal he (denk maar aan de 4-2 op Zulte)...
Hoe loopt het binnen Westerlo, stravados, nog altijd serieuze crisis of begint de ploeg weer wat vorm te krijgen?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.