Wedden op Belgische beker toernooi 2019-2020
Er was nog geen topic die speciaal was ingericht op het Belgische beker toernooi, vandaar dat ik die maar gestart ben. Hieronder wat wedtips die ik uit de voorbeschouwingen heb geplukt.
Standard Liege - Royal Antwerp: Minder dan 2,5 doelpunten
De thuisploeg lijkt vermoeid en staat aan de aftrap met drie gelijke spelen op een rij. De bezoekers zitten in de winning mood. Er wordt gesproken van 11.000 bezoekers waardoor minder dan de helft van het stadion gevuld zal zijn. Kunnen zij zorgen voor het typische kolkende Sclessin? Het zal nodig zijn want sinds de terugkeer van Antwerp naar het hoogste niveau haalde ze er vier op negen. Ik verwacht een typische bekerpartij met veel duels en weinig doelpunten. Minder dan 2,5 doelpunten @ 2.12 (Unibet, low)
Union St.Gilloise - Kortrijk: Kortrijk wint
Als Kortrijk motivatie zoekt dan denk het best nog eens aan play-off 2 van vorig seizoen. Toen verloor het twee keer tegen Union. Union laat de laatste weken wel steken vallen in eigen huis. Kortrijk zal vertrouwen halen uit de recente twee gelijke spelen op Anderlecht en Mechelen. Ik verwacht een reactie van Kortrijk na de tegenvallende resultaten in de competitie. De kwaliteiten liggen ook hoger dan bij Union. Daar zijn de ‘goudhaantjes’ van de vorige seizoenen vervangen door iets minder goede spelers, of spelers die zich nog moeten ontwikkelen. Kortrijk wint @ 2.70 (Unibet, medium)
Anderlecht - Club Bruges: Meer dan 2,5 doelpunten
Op papier heeft de thuisploeg niks te verliezen en maakt het weinig kans tegen de huidige leider. Maar een bekerpartij blijft altijd iets speciaals. Het valt wel af te wachten hoe de jonkies van Anderlecht gaan reageren op de wedstrijd die moet gewonnen worden. En of Kompany en Nacer Chadli bij hen wederoptreden het tempo gaan kunnen volgen. Van de laatste vijf onderlinge partijen won Club er vier en was er één gelijkspel. Ik verwacht wel wat doelpunten in deze wedstrijd. Meer dan 2,5 doelpunten @ 1.75 (Bwin, medium)