Wellington Phoenix - Sydney
Aan de kant van de thuisploeg is Krishna de man in vorm. 6 goals in de laatste 3 wedstrijden. Maakt de keuze voor een goaltje op zijn naam gemakkelijk.
Ook de ontmoetingen tussen beide ploegen zijn doelpuntrijk. 3x over 4.5 goals en 1x over 2.5 in de laatste 4 ontmoetingen.
Krishna to score @ 2.55
Over 2.5 goals @ 1.70
Both teams to score in both halves @ 10.50
Newcastle Jets - CCM
Beide ploegen beleven een moeizaam seizoen en dat gaat ook ten kosten van de discipline van beide ploegen.
Beide zijn niet vies van kaarten pakken, bij de thuisploeg presteerde ze het zelfs om in de laatste 3 wedstrijd maarliefst 2x met tien man te eindigen.
De laatste 4 ontmoetingen werden allemaal door de Jets gewonnen en 3x daarvan wisten beide ploegen te scoren.
Jets to win and btts @ 2.80
Red card given @ 3.80
Over 4.5 cards 1.83
Perth Glory - Adelaide
Perth is de te kloppen ploeg momenteel in Australie en hebben de laatste weken meerdere keren laten zien met tegenslagen om te kunnen gaan.
Aanvaller Keogh is goed voor 4 goals in de laatste vijf wedstrijden. Terwijl aan de andere kant Goodwin in 4 van de laatste 5 wedstrijden het net wist te vinden.
Het verschil in de laatste onderlinge ontmoetingen is nooit heel groot geweest en ook nu verwacht ik geen walkover.
Daar waar de odd momenteel voor Keogh niet heel hoog staat, kies ik voor onderstaande twee bets.
Goodwin to score @ 3.50
Perth Glory -0.25 @ 1.74
Perth Glory - Adelaide
Perth is de te kloppen ploeg momenteel in Australie en hebben de laatste weken meerdere keren laten zien met tegenslagen om te kunnen gaan.
Aanvaller Keogh is goed voor 4 goals in de laatste vijf wedstrijden. Terwijl aan de andere kant Goodwin in 4 van de laatste 5 wedstrijden het net wist te vinden.
Het verschil in de laatste onderlinge ontmoetingen is nooit heel groot geweest en ook nu verwacht ik geen walkover.
Daar waar de odd momenteel voor Keogh niet heel hoog staat, kies ik voor onderstaande twee bets.
Goodwin to score @ 3.50
Perth Glory -0.25 @ 1.74
Kleine toevoeging. Keogh speelt niet aan de kant van de thuisploeg. Santalab is zijn vervanger.
Santalab to score @ 2.70
Ja lekker leagueje man genieten jatochh
Tip voor morgenochtend vroeg bij wellington -melbourne city fc
Richie de laet topscorer van melbourne, officieel één verdediger,
Staat de laatste wedstrijden op het middenveld of soms ergens in de spits.
R DE LAET TO SCORE @ 4,40 UNIBET (small stake)