Wedden op de Champions League 2015-2016
dinsdag 21 juli 20u45
» Soccer » Europe » Champions League » Crusaders (Nir) - Skenderbeu (Alb) 1@3.10 bwin, 1X@1.57 Tipico/1.55 UB/NG
http://www.oddsportal.com/soccer/europe/champions-league/crusaders-skenderbeu-korca-2PCZVhs8/#1X2;2
De Albanezen wonnen de heenwedstrijd al met 4-1, dus moeten ze niet winnen van de Noord-Ieren
» Soccer » Europe » Champions League » Crusaders (Nir) - Skenderbeu (Alb) 1@3.10 bwin, 1X@1.57 Tipico/1.55 UB/NG
http://www.oddsportal.com/soccer/europe/champions-league/crusaders-skenderbeu-korca-2PCZVhs8/#1X2;2
De Albanezen wonnen de heenwedstrijd al met 4-1, dus moeten ze niet winnen van de Noord-Ieren
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Chelsea-Dynamo u3,5
Barca-Bate u4,5
Bayern-Arsenal u3,5
Gezamelijke odd: 3,28
Meningen? Verwacht dat deze 3 matchen niet zullen overlopen van de doelpunten.
Chelsea zal wel niet te veel risico nemen achterin en hopen op een kleine overwinning, Dynamo zal tevreden zijn met een 0-0 zoals in de heenmatch.
Barca verwacht ik op spaarstand met het oog op de volgende matchen (en zonder Messi) en dus denk ik geen al te grote overwinning.
Bayern-Arsenal verwacht ik een spannende partij. Arsenal oogt behoorlijk achterin en Bayern krijgt zelden meer dan 1 goal tegen.
Eventueel Bayern-Arsenal vervangen door Roma-Leverkussen bts? is ook ongeveer zelfde odd en geef ik grote kans op slagen
Barca-Bate u4,5
Bayern-Arsenal u3,5
Chelsea zal wel niet te veel risico nemen achterin en hopen op een kleine overwinning, Dynamo zal tevreden zijn met een 0-0 zoals in de heenmatch.
Barca verwacht ik op spaarstand met het oog op de volgende matchen (en zonder Messi) en dus denk ik geen al te grote overwinning.
Bayern-Arsenal verwacht ik een spannende partij. Arsenal oogt behoorlijk achterin en Bayern krijgt zelden meer dan 1 goal tegen.
Eventueel Bayern-Arsenal vervangen door Roma-Leverkussen bts? is ook ongeveer zelfde odd en geef ik grote kans op slagen
peboog:
Chelsea-Dynamo u3,5
Barca-Bate u4,5
Bayern-Arsenal u3,5
Chelsea-Dynamo u3,5
Barca-Bate u4,5
Bayern-Arsenal u3,5
Eventueel nog match roma Ove r1.5 bijvoegen
Porto -1 @ 1.81 (5/10)
Olympiakos -1.5 @ 2.16 (4/10)
Lyon @ 2.15 (4/10)
Dynamo Kiev X2 @ 2.28 (3/10)
Gent @ 3.30 (2/10)
Roma wint en beide teams scoren @ 3.5 (3/10)
Stakes zijn volgens wat op deze site staat volgens dat taartmodel ongeveer.
Olympiakos -1.5 @ 2.16 (4/10)
Lyon @ 2.15 (4/10)
Dynamo Kiev X2 @ 2.28 (3/10)
Gent @ 3.30 (2/10)
Roma wint en beide teams scoren @ 3.5 (3/10)
Stakes zijn volgens wat op deze site staat volgens dat taartmodel ongeveer.
Mijn CL pick van vandaag: Porto meeste corners met 2-0 en 4-0 achter @2.08 en 3.95. Vorige keer was het verschil 13-0, dat zal nu vast lager liggen, maar vond de odd te mooi om te laten liggen
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Zit wat te klikken op soccerway, dus puur op statistiek:
Dinamo Kiev >0,5 goals @1,65 (unibet)
Kiev heeft in alle gespeelde CL uitwedstrijden sinds 04-08-2010 (9x wedstrijden) minimaal 1 goal gemaakt.
Dinamo Kiev >0,5 goals @1,65 (unibet)
Kiev heeft in alle gespeelde CL uitwedstrijden sinds 04-08-2010 (9x wedstrijden) minimaal 1 goal gemaakt.
Boys aankomende week speelronde 5 in de Champions League en dan pakken veel spelers bewust geel om de laatste speelronde geschorst te zijn en de achtste finales clean in te gaan. Wie weten welke spelers op scherp staan? Vorig jaar waren aantal mensen hier die goede sites hadden waar ze info konden lezen waar je alle info kan vinden.
totomaster:
Boys aankomende week speelronde 5 in de champions league en dan pakken veel spelers bewust geel om de laatste speelronde geschorst te zijn en de achtste finales clean in te gaan. Wie weten welke spelers op scherp staan? Vorig jaar waren aantal mensen hier die goede sites hadden waar ze info konden lezen waar je alle info kan vinden.
Boys aankomende week speelronde 5 in de champions league en dan pakken veel spelers bewust geel om de laatste speelronde geschorst te zijn en de achtste finales clean in te gaan. Wie weten welke spelers op scherp staan? Vorig jaar waren aantal mensen hier die goede sites hadden waar ze info konden lezen waar je alle info kan vinden.
Spelers worden vanaf de 3e gele kaart geschorst (zie dit document, pag. 45).
Spelers van (bijna) geplaatste teams die dus nu op 2 gele prenten staan zijn grote kanshebbers voor het pakken van een bewuste kaart. Ik kom zelf tot het volgende lijstje:
Zenit: Hulk, Witsel
Porto: Maxi Pereira, Danilo Pereira
Barcelona: Dani Alves
Benfica: Jardel, Luisao
Olympiakos: Cambiasso, Elabdellaoui
PSG: Aurier, Verratti
Real Madrid: Casemiro
"Todo bien , todo bien."
Derde gele kaart is schorsing toch?
Bij Zenit hebben sowieso javi garcia witsel en hulk 2 gele kaarten.
Bij Zenit hebben sowieso javi garcia witsel en hulk 2 gele kaarten.
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Jammer dat sommige al niet doorzijn met hun club ander was t bijna 100 procent dat ze een kaart zouden pakken nu is het toch nog afwachten