Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Champions League 2015-2016

dinsdag 21 juli 20u45
» Soccer » Europe » Champions League » Crusaders (Nir) - Skenderbeu (Alb) 1@3.10 bwin, 1X@1.57 Tipico/1.55 UB/NG
http://www.oddsportal.com/soccer/europe/champions-league/crusaders-skenderbeu-korca-2PCZVhs8/#1X2;2
De Albanezen wonnen de heenwedstrijd al met 4-1, dus moeten ze niet winnen van de Noord-Ieren
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagboempatat in 20-07-2015 21:49 Voetbal
in 20-07-2015 21:49 Voetbal
206 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Denken jullie van de combo Arsenal/Bayern, lijkt me toch een mooie combo met een odd van 2,2.

Voor de rest zat ik te denken aan Arsenal -1 @2,4
0 Vind ik leuk's
Vind ook wel degelijk dat er value ligt op Arsenal met deze odds. Tuurlijk, Dinamo is groot in eigen land maar dat komt ook al omdat daar de begroting al 10x groter van is dan de rest. Achterin is het zeker niet goed de laatste tijd en helemaal de keeper begaat vaak beschamende foutjes. Alleen Pjaca voorin is zeker een speler om in de gaten te houden. Laatste keer Champions League was er een betere sfeer, betere spelers en zelfs toen gingen ze aardig hard de mist in. Arsenal de laatste weken aardig los, produceren erg goed voetbal en pakken punten. Met Bayern in de poule is het voor Wenger nodig om aan te blijven en daarvoor mogen ze van Dinamo en Olympiakos zeker niet verliezen. Misschien denkt het publoek dat er aardig wat afwezigen zijn bij de bezoekers maar ik denk dat de opstelling met Oxlade en Sanchez op de zijkanten zeer gevaarlijk is, waar Dinamo weinig afwezigen kent. De laatste uren steeg de matchodd al een beetje (1,53 -> +- 1,58) en zeker de handicaps gingen hard (-1.5AH van 2.40 naar 2.60). Deze lijnen, maar ook de -1AH (1.95 ongeveer) hebben hier wel value, prima te spelen.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Heb vandaag van meerdere mensen gezien dat ze er heel erg van overtuigd zijn dat Bayern munchen wel even wint van Olympiakos. Vorig seizoen zat Olympiakos bij Juventus, Atletico madrid en Malmö in de groep. Toen hebben ze alle 3 de thuis wedstrijden gewonnen. (1-0 tegen juve,3-2 tegen atletico en 4-2 tegen malmo)
Olympiakos is dan wel hun belangrijke spits

Meerdere mensen spraken ook over een handicap winst voor Bayern munchen ik zou hiermee opletten. Bayern krijgt de laatste tijd wel makkelijk doelpunten tegen dus misschien is een BTS wel te spelen @1,98.

Verder denk ik dat Valencia vandaag wel moet kunnen winnen van Zenit(@1,95). Valencia is thuis een zeer sterke ploeg en Zenit heeft afgelopen weekend een zware pot gespeeld tegen CSKA.

Alle andere potten is wat mij betreft niet gek veel over te zeggen 1x2 bets. Lyon zou opzich wel moeten kunnen winnen van AA Gent maar Lyon is zelf ook niet bijzonder goed begonnen aan de competitie dus dit is ook maar een gok hoe ze gaan spelen.

0 Vind ik leuk's
gas erop! ginne klets :p
Joostvw:
Vind ook wel degelijk dat er value ligt op Arsenal met deze odds. Tuurlijk, Dinamo is groot in eigen land maar dat komt ook al omdat daar de begroting al 10x groter van is dan de rest. Achterin is het zeker niet goed de laatste tijd en helemaal de keeper begaat vaak beschamende foutjes. Alleen Pjaca voorin is zeker een speler om in de gaten te houden. Laatste keer Champions League was er een betere sfeer, betere spelers en zelfs toen gingen ze aardig hard de mist in. Arsenal de laatste weken aardig los, produceren erg goed voetbal en pakken punten. Met Bayern in de poule is het voor Wenger nodig om aan te blijven en daarvoor mogen ze van Dinamo en Olympiakos zeker niet verliezen. Misschien denkt het publoek dat er aardig wat afwezigen zijn bij de bezoekers maar ik denk dat de opstelling met Oxlade en Sanchez op de zijkanten zeer gevaarlijk is, waar Dinamo weinig afwezigen kent. De laatste uren steeg de matchodd al een beetje (1,53 -> +- 1,58) en zeker de handicaps gingen hard (-1.5AH van 2.40 naar 2.60). Deze lijnen, maar ook de -1AH (1.95 ongeveer) hebben hier wel value, prima te spelen.

Ik zag dat een Kroatische blogger schreef dat Dinamo er wel eens flink zou kunnen van langs krijgen.Ik ga voor de over 2.5@1.76

@Rody odd op Valencia is wel gestegen.Daar zet ik liever Znith +1@1.82

Verder denk ik Chelsea 1-0/2-0 .Als ze voorkomen zullen ze met de rem opspelen want zondag moeten ze tegen Arsenal.
Bij Leverkusen heb ik over 3.5 kaarten @1.65 netbet/betfirst(niet op UB)Ned Danny Makelie is de scheids en die trok al 2x rood in zn 3CHL wedstrijden.
Bij AA Gent -Lyon kies ik BTS .Een vriend van mij ,supporter en die alle thuiswedstrijden live gaat kijken,denkt dat Gent niet verliest. Ik zie Lacazette:scoorde op offside en miste pen wel scoren .Dan moet Gent er ook 1 maken :p
Verder vind ik Barca en Arsenal wint @ 2.50 een héél mooie en mss de bet van de avond.

GL boys

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
ik heb nog een systeem bet: Lacazette scoort met chelsea 1,2,3-0
0 Vind ik leuk's
boempatat:
Ik denk dat je Lyon bedoelt :)
0 Vind ik leuk's
boyds:
boempatat:
Ik denk dat je Lyon bedoelt :)

Dit is een systeem bet : dit wil zeggen dat ik Lacazette scoort met Chelsea 1-0/2-0 of 3-0 pak

Lacazette scoorde op offside en miste pen
Chelsea 4-0 1 tje te veel
0 Vind ik leuk's
CSKA Moskou - PSV: CSKA Moskou, 3/10 @2.00 (Interwetten)

Ik heb als PSV-supporter bar weinig vertrouwen in een goede afloop van dit duel. Sinds de spectaculaire overwinning op Louis van Gaal's Army is PSV totaal de weg kwijt: een kansloze nederlaag bij Heracles en een draak van een wedstrijd tegen NEC. Alsof dat nog niet genoeg is moeten we het woensdagavond ook nog eens stellen zonder Guardado, Willems en hoogstwaarschijnlijk ook De Jong, met afstand onze beste 3 spelers. CSKA Moskou ken ik eerlijk gezegd niet zo goed, maar als je in Rusland lijstaanvoerder bent moet je wel wat in je mars hebben. Ik verwacht dat de odds voor een thuisoverwinning in de loop van de week nog wel gaan zakken.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Champions League:

Arsenal - Olympiakos / 1
Bayern Munchen - Dinamo Zagreb / 1
Zenit - AA Gent / 1
Astana - Galatasaray / 2
Borussia MG - Manchester City / 2
Malmo - Real Madrid / 2

Euro 25 maakt Euro 200,25

Graag wil ik jullie mening over deze, zelf twijfel ik over zenit en manchester city, vind dat galatasaray wel genoeg kwaliteiten heeft om te winnen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.