• /
  • Forum /
  • Voetbal /
  • Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Aangezien de chat redelijk knock out ligt wil ik hier gewoon wat tips voor de komende 24 uren. Zo blijven we toch een beetje op de hoogte van elkaars doen. Is er morgen nog wat leuks?
Kayerr
6 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkayerr in 4-01-2011 21:58 Voetbal
in 4-01-2011 21:58 Voetbal
10255 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op do. 31 jan. 2019, 09:33 schreef Iaquinta1984:
Op do. 31 jan. 2019, 09:16 schreef rjansen82:
Op wo. 30 jan. 2019, 18:17 schreef kreggie:

Goedeavond heren, zijn we weer. Gisteren liepen de combi's klote door o.a. een tegenvallend Manchester United & Sankt Pauli. Helaas, maar nog wel 3/6 bij de singles gepakt. Vandaag weer een combi voor de fun:

Liverpool - Leicester City BTTS @2,08

Liverpool kent wat twijfels achterin met o.a. Van Dijk & Alexander Arnold, daarnaast speelt ook Joe Gomez niet. Leicester weet in 92% van zen away games een goaltje te maken en ook de laatste 4 duels eindigden in BTTS.

Sport Boys - Royal Pari BTTS @1,58

Beide teams scoorden de laatste 7x in hun respectievelijke thuis en uit wedstrijd. In bolivia vallen altijd veel goals en vanavond zullen beide zeker een keer scoren.

Figureinse - Metropolitano / Figureinse HT/FT @1,74

De koploper tegen de nummer een na laatst. Metropolitano verloor zijn vorige twee uitwedstrijden met 4-0, waarbij het in de rust ook al achter stond. Daarnaast speelt Figueirense ook sterk waardoor ik die ook voor rust al voor zie staan.

Ponte Preta - Mirassol / Ponte Preta win @1,76

Ponte Petra doorgaans een sterke uitploeg en Mirassol een zeer zwakke uitploeg.

Real Betis - Espanyol / Betis win @1,65

In de uitwedstrijd was Betis al sterker, daarnaast is Espanyol over het algemeen een zwakke uitploeg waardoor ik Betis zie winnen vanavond voor eigen publiek.

Total combi @16,61

Goodluck! (uiteraard alles medium singles)

Zonde van Figureinse! Prima tips verder!

Betis was ook gelijk of was tip niet naar 90 minuten?!

Betis was idd getipt over 90 minuten. Had beter team to go through Betis kunnen spelen. Verder idd zonde van Figuerense, stonden HT voor maar spelen vervolgens gelijk. Iig fijn voor je positieve reactie!

0 Vind ik leuk's

Vandaag weer een nieuwe combi. Dit keer zonder onderbouwing gezien het tijdsgebrek:

FC Koln win @2,60

Lazio X2 @1,72

Le Mans win @1,50

Mons Calpe SC win @1,60

Totale odd @10,73

Goodluck!

0 Vind ik leuk's

Roda jc win

Charleroi DNB

Leipzig win

Combi @ 5.79

0 Vind ik leuk's

Mitchell vd Gaag next manager to leave @ 4.00 UB

Mijn club presteert alles behalve goed en lang is de trainer buiten schot gebleven. Nu toch diversen signalen dat een verlies vanavond hem wel eens de kop kan kosten.

Inzetloos tegen W2 ten onder, een onbegrijpelijke opstelling tegen ADO wat je puntverlies kost en het geduld van investeerders lijkt op te raken.

Ik vind het een gokje waard, ook zeker gezien het aankomemde programma van NAC.

1 Vind ik leuk's

Wat is ub? Wil hem ook wel speen namelijk

0 Vind ik leuk's

ze hebben hem er nu uitgehaald denk ik omdat de ronde al begonnen is of kan jij hem nog vinden?

0 Vind ik leuk's

AS Roma - AC Milan om 20:30u.

Pick: Red Card given @3.85 (Unibet)

Onderbouwing: De scheidsrechter van vanavond is Fabio Maresca. In de afgelopen 5 competitiewedstrijden gaf Maresca maar liefst 4 maal rood. Uiteraard geen garantie dat dit vanavond weer het geval is, maar gezien de stand kan het zomaar een verhit potje worden tussen deze twee ploegen.

Lyon - PSG om 21:00u.

Pick: Red Card given @4.20 (Unibet)

Onderbouwing: De scheidsrechter van vanavond is Clément Turpin. In de afgelopen 28 wedstrijden (seizoen 2017-2018 en 2018-2019) gaf Turpin 7 maal rood. Opvallend detail hier is dat van die 7 keer rood het 5 maal werd gegeven bij een wedstrijd van Lyon.

Beide wedstrijden speel ik single en tevens in een combi @16.17.

Good luck!

1 Vind ik leuk's

Fun combi:

ST. Pauli - Union Berlin Draw @2,85(live)

Liverpool win BTTS @2,55

Rayo Vallecano win @2,6

Palermo win @1,75

Combi odd @33

Goodluck!

1 Vind ik leuk's
Op ma. 4 feb. 2019, 20:52 schreef kreggie:

Fun combi:

ST. Pauli - Union Berlin Draw @2,85(live)

Liverpool win BTTS @2,55

Rayo Vallecano win @2,6

Palermo win @1,75

Combi odd @33

Goodluck!

heb meegedaan freebet opgezet :)

3 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.