Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]
Kayerr
Wat doen jullie vandaag? Ik heb onderstaande potjes tegen een odd van 21.
⁹
Ik doe op dit moment nog niets, maar Heerenveen is wel een mooie sowieso.
Waarom ik eigenlijk reageer; wat is het verschil tussen die 3 way handicap en een Asian handicap? Zoals hij daar nu staat is het een Asian Handicap -1 op Ajax. Wat doet deze 3 way handicap?
Ik hoop dat je hier iets aan hebt Arthur
https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/weddenschappen/asian-handicaps-uitleg
Dank je. De Asian Handicap is me zeer duidelijk, maar de 3 way niet, dit staat er ook niet bij. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Zoals je hem bij mij ziet staan is het een fictieve voorsprong voor aanvang van de wedstrijd. In dr geval zeg ik dus dat Ajax wint terwijl Heracles fictief met een 1-0 voorsprong begint. Het staat op het moment van schrijven dus 4-1 voor Ajax...
Asian handicap betekent alleen dat je meer variaties hebt qua handicap betten. 3-way handicap betekent enkel 2, 3, 4 verschil enz. Asian handicap kun je bijv. -1,25 pakken.
Als het team die je op -1,25 handicap hebt met 1 verschil wint, dan verlies je de helft van je inzet. Als het team met 2 verschil wint, win je.
Als je bijv. asian -1 pakt. Dan krijg je je geld terug wanneer het 1 verschil wordt (bet void). En 2 verschil win je. enz enz (2,75 is weer helft winnen bij 3 verschil en winnen bij 4 bijv.)
Kijk, dit is bij Unibet. Wat is dan het werkelijke verschil, want er dus een 3-Way en Asian. Is 3-way een Europese handicap? Verlies jij je inleg als Ajax fictief met 1-0 had gewonnen?
On Sunday 4 premium picks for free!
ElitarBet.com/blog
ElitarBet is the market leader and most trusted source for sports fans, enhancing their betting and entertainment experience through original news and premium insights. As a sports analysis and media company, ElitarBet brings a unique lens to the world of sports, mixing premium content, proprietary tools and in-depth analytics to make sports fans with something at stake smarter about betting.
Every day we prepare a carefully selected picks in American sports (MLB, NFL, NCAAF, NBA, NHL) and soccer. Thanks to our vast knowledge and contacts in the world of sports unavailable to ordinary people, we give you a guarantee of multiplying your money.
Oke, dit geeft wat meer inzicht. Dus met AH kun je idd ook -1.25 doen of + 1.75, maar met 3-way handicap kun je alleen maar hele getallen doen. Krijg je hem wel terug als je bijv. Ajax thuis op 0-1 3-way handicap zet en de uitslag is 1-0? Krijg je dan je inleg terug zoals met AH?
Nee, dat is nou juist het grote verschil tussen 3-way en asian handicap. Bij 3-way handicap krijg je nooit iets terug, tenzij je de volledige weddenschap winnend afsluit. (inzet+winst).
Bij asian handicap kun je met +1 of -1 of +2 of -2 wel een inzet terug krijgen. Dus als jij asian -2 pakt bij Liverpool-Leicster, en Liverpool wint met 2-0, dan is je bet void en krijg je je inzet terug. Overigens nog een tip: speel altijd asian handicap. 3-way handicap kun je gewoon vergeten. Want de asian lines zijn altijd net een puntje hoger dan de 3-way. En je kan alles bij asian doen wat je ook bij 3-way kan doen.