Wedden op het WK 2018
Laten we maar weer eens wat leven in de brouwerij brengen. Alle tips komen af van Unibet.
Werner (Dui) topscorer @21
Muller (Dui) topscorer @31
Ik verwacht dat Duitsland wel ver gaat komen in het tournooi. Zitten in de poule met o.a Zweden en Zuid Korea. Als je daar een beetje gas op geeft dan moet Duitsland er wel 4/5 goals er tegen kunnen maken. De vaste spits van Duitsland is Werner. Vorig seizoen in de Bundesliga goed voor 21 goals, maar dit seizoen blijft ie hangen op 11.
A. Silva (Por) topscorer @51
Lijkt een vaste waarde naast Ronaldo in de spits te zijn bij Portugal. In de kwalificatie reeds goed voor 9 doelpunten. Altijd de moeite waard om er een paar euro op te gooien.
Wat ik vooral interessant vind zijn de exacte finish order in de poule. je kunt ze combineren en geven mooie odds.
Poule A: Uru / Rusland @3.0
Poule B: Spa/Port @3.0
Poule C: Fra / Den @3.0
Poule D: Arg/Kroa @2.75
Poule E: Bra/Zwi @2.80
Poule F: Dui/Mex @3.0
Senegal uitgeschakeld worden in de Poule @1.50
Servie uitgeschakeld worden in de Poule @1.70
Giroud under 2.5 goals @1.60
Costa over 1.5 goals @1.60
Iran 0 of 1 punt in groep @5.0 / @4.0
Marokko 1 of 3 punten in de groep @6.0 / @4.50
Pananma 0 of 1 punt @4.50 / 3.75
Zlatan minimaal 1 minuuts pelen op het WK @4.0
most goals Fra, Griezmann @2.50
Ik vond Dolberg in de selectie Denemarken @4 wel een hele mooie. Payet in de selectie van Frankrijk @1,60. Naar mijn weten is Payet nooit een twijfel geval.
Payet komt van 2,50. Is op dit moment geen value meer. Frankrijk zit zeer ruim in de aanvallende middenvelders.
Meeste value bij de squad selection ligt wat mij betreft bij Nainggolan op 1,33. Ben ben benieuwd hoe de Belgen hierover denken.
Speler van het Toernooi...
Isco @ 51 een mooie outsider?
Wat denken jullie van deze bets?
Engeland over 5.5 points @1.57 (WH)
Straight Forecast Brazil / Switzerland @2.75 (WH)
Straight Forecast Spain / Portugal @2.00 (WH)T
o Qualify From Group Egypt @2.37 (WH)
Christian Eriksen over 1.5 goals @2.75 (888sport)
To score most goals in the Competition for the Team Griezmann @2.50 (888sport)
Ha Jilles,
Ziet er goed uit, al zou ik die eerste weddenschap weglaten. De odd is wat aan de lage kant, plus met een overwinning en twee gelijke spelen ben je normaliter ook zeker van een plekje in de volgende ronde. Daarnaast heeft Engeland er een handje van om op grote toernooien te verzaken, al heeft het nu met spelers als Harry Kane en Dele Alli wel een interessante selectie.
Payet komt van 2,50. Is op dit moment geen value meer. Frankrijk zit zeer ruim in de aanvallende middenvelders.
Meeste value bij de squad selection ligt wat mij betreft bij Nainggolan op 1,33. Ben ben benieuwd hoe de Belgen hierover denken.
Ja hebt het over value en dan kom je met een 1.33 odd, lol? Hoewel het me logisch lijkt dat hij erbij zit, is Nainggolan op slechte voet met Martinez vgm, dus ik zou dat nooit aandurven voor zo'n poep odd.
Als je de werkelijke kans dat hij erbij zit op 90%+ bepaalt heb je het over value van 15%+ lijkt me dan een prima bet.
De hoogte van de odd alleen zegt niks over de value.
Mijn inschatting is dat alleen een blessure van Nainggolan in de komende 2 a 3 weken de bet verliezend zou maken.
In dat geval is 1,33 zeker value en zou de odd niet hoger mogen zijn dan 1,05.
Lijkt mij persoonlijk gratis geld
Any manager to be sent to the stands in any matchTournament Specials (World Cup 2018) @2.00 (888sport)
Any player to be sent off for biting another player during the Tournament @31
Any player under 1.65m to score from a header during the tournament @7.5
Ook aardig, alhoewel de eerste quote is wel te laag :grinning: :grinning: :grinning:
Zijn er medebetters die inside informatie hebben over de spelers van Denemarken, Belgie, Frankrijk,Polen die meegaan naar het wk? P Ankerson bijv en K Dollberg?