Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips voor het WK voetbal voor vrouwen 2011

Aanstaande vrijdag start het WK voor vrouwen. Natuurlijk zijn er onder onze leden veel mannelijke vrouwen-kenners die precies weten wie er gaan scoren en wie niet, want wij kennen vrouwen, toch? Dit topic is bedoeld voor alles wat over het WK voor vrouwen gaat.
Doe mee met onze WK voor vrouwen actie: http://bit.ly/ls98G1
Het toernooi zal op zondag 26 juni starten en zal op zondag 17 juli eindigen. Hieronder vast wat weetjes waar je mogelijk je voordeel mee kunt doen!
Feitjes over het WK voetbal voor vrouwen
- Er zijn 670.000 kaarten verkocht voor 32 wedstrijden
- Michelle Akers scoorde in 1991 5 doelpunten in één wedstrijd
- Birgit Prinz (Duitsland) scoore in totaal 14 doelpunten op een WK
- Elena Danilova is de jongste doelpuntenmaker (16 jaar en 96 dagen)
- Luiu Husiu Mei werd in 1991 al na 6 minuten vervangen
- In 1999 werd Alicia Ferguson na 2 minuten uit het veld gestuurd
- Ri Hang Ok kreeg in 1999 al na 1 minuut een gele kaart
- De oudste deelnemer is Meg van Brazilie (39 jaar en 169 dagen)
- Het snelste doelpunt (na 30 seconden) staat op naam van Lena Videkull (zweden)
- Michelle Akers scoorde in 1991 10 doelpunten in één toernooi
- Amerika scoorede in totaal de meeste doelpunten: 85
- Duitsland staat op een mooie 2e plaats: 84
- Duitsland won in 2007 met 11-0 van Argentinië
- Nigeria heeft het jongste team ooit gehad: gemiddeld 18 jaar en 8 maanden
- In Zweden waren slechts 250 toeschouwers aanwezig bij de wedstrijd Nigeria - Canada
De Groepsindeling
Groep A:
Duitsland
Canada
Nigeria
Frankrijk
Groep B:
Japan
Mexico
Nieuw Zeeland
Engeland
Groep C:
USA
Noord Korea
Columbia
Zweden
Groep D:
Brazilië
Australië
Equatoriaal Guinee
Noorwegen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 20-06-2011 15:12 Voetbal
in 20-06-2011 15:12 Voetbal
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
WK 2011, Vrouwen - Toernooiwinnaar
1. Duitsland @ 1.90
2. Brazilië @ 5.75
3. VS @ 7.00
4. Zweden @ 14.00
5. Engeland @ 19.00

Dit zijn de enigste wedstrijden om een beetje te spelen: ( de rest 1,05 - 1,20)
VS (vs Noord-korea) @ 1,44
Engeland (vs Mexico) @ 1,65
0 Vind ik leuk's
Zijn Handicap-wedstrijden dan geen optie om de quotes op te hogen??
0 Vind ik leuk's
rolfinho:
Zijn Handicap-wedstrijden dan geen optie om de quotes op te hogen??

Die zijn er zeker. De verschillen bij vrouwen zijn groter dan bij mannen aangezien het niveau verder uit elkaar ligt. Daarnaast zijn de top favorieten erg gemotiveerd en kijken ze erg uit naar dit WK.
De combi zoals onzemichel al aangeeft is inderdaad interessant. Totale odd van 2,38 welke ik zelf speel op 4/10.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Nou, de eerste speelronde is voorbij en zijn een aantal zaken die mij opvallen:
- De lage quoteringen houden vooral in dat de wedstrijd zowieso wordt gewonnen door het team met deze lage quotering. Het is zeker niet zonder risico om hierdoor voor een Handicap gaan voor het team met de lage quotering omdat de wedstrijden vaak met 1 doelpunt verschil worden gewonnen. Dus op een Draw dan spelen is veel beter.
- Unders zijn wel winstgevend. Bv gister heb ik bij Brazilie alle unders gewonnen behalve -0,5.
- Both team to score - No , Dit kan ook zeker winstgevend zijn door het grote krachtsverschil.
Voor vandaag heb ik de combi: Germany- Nigeria both to score- no en Canada-Frankrijk X2 voor 15 @ 1.79
Eigenlijk gemakkelijk gewonnen. Had daarnaast ook een +2 handicap voor Nigeria @4.50 gewonnen
0 Vind ik leuk's
Ik heb zojuist onderstaande combi afgesloten (inzet 3/10) bij Bwin tegen 2,46
Japan - Mexico [1] 1.57
Brazilië - Noorwegen [1] 1.57
Japan verloor in de laatste 8 wedstrijden slechts één keer, van Amerika wat absoluut geen schande is. De eerste wedstrijd werd gewonnen met 2-1 van Nieuw Zeeland.
Brazilië is de outsider van het toernooi. Zij hebben vijfvoudige wereldspeelster van het jaar 'Marta' in de gelederen. Brazilië won haar eerste wedstrijd met 1-0 van Australie. De laatste 8 wedstrijden werden gewonnen met een doelsaldo van 26 voor en 3 tegen. Een aardig saldo. Kortom: een goede aanval en een sterke verdediging.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Net afgesloten voor vandaag:
Japan-Mexico 1
Nw Zeeland - Engeland Both to score No
0 Vind ik leuk's
Hieronder de wedstrijden die vandaag en morgen gespeeld gaan worden. De meest spannende wedstrijd zal de wedstrijd worden tussen Australië en Noorwegen. Noorwegen moet winnen aangezien Australië een beter doelsaldo heeft.
Heeft iemand nog meer informatie beschikbaar over het WK?
De beste odds vind je hier:
- https://www.voetbalwedden.net/odds/wk-vrouwen-voetbal/
Dinsdag om 18:15
Engeland - Japan // Engeland heeft aan een gelijkspel genoeg voor de volgende ronde
Nieuw Zeeland - Mexico // Mexico moet winnen, Engeland verliezen en Mexico moet moet 5 doelpunten goedmaken
Dinsdag om 20:45
France - Germany // Beide landen zijn al geplaatst voor de volgende ronde, niet op wedden dus
Canada - Nigeria // Beide landen zijn uitgeschakeld, niet op wedden dus
Woensdag om 18:00
Equatorial Guinea - Brazil // Brazilië is al door naar de volgende ronde. Niet op wedden.
Australia - Norway // Een direct duel die uit gaat maken wie doorgaat naar de kwart finales
Woensdag om 20:45
Sweden - United States // Beide ploegen zijn al door, niet op wedden dus
Korea DPR - Colombia // Beide ploegen zijn uitgeschakeld, niet op wedden dus
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ben aan het kijken naar Engeland-Frankrijk.Ik moet zeggen dat Frankrijk mij uitermate bevalt.En ik vind het best leuk om naar te kijken en er valt nog vee kijkplezier aan te beleven ook.Hoop echt dat Frankrijk door gaat,want dat zou dik verdiend zijn.l
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.