Seizoensweddenschappen 2020-2021
Ik heb gisteren mijn eerste seizoensweddenschap geplaatst en ook al even via de chat gedeeld. Ik kwam twee interessante weddenschappen tegen voor de Premier League, komend seizoen.
Enerzijds staat Liverpool aan de hoge kant, aangezien ze dit seizoen met een straatlengte voorsprong kampioen zijn geworden en er (nog) niet echt sprake is van een leegloop. Anderzijds valt me de odd voor Chelsea op. Ze hebben Ziyech en Werner binnen en lijken op pole position te zitten voor Havertz. Aanvallend zit het dus wel snor, wanneer ze ook defensief versterkingen kunnen halen, kan het een goede outsider worden.
Liverpool kampioen @ 2.88 (Betfair, medium)
Chelsea kampioen @ 15 (Betfair, low)
Zeker de odd van Liverpool is bruikbaar voor een pre season combi.
Nog interessante weddenschappen gevonden voor komend seizoen?
Ik ben eigenlijk aan het wachten op de topscorer market van de Bundesliga, wil Lewandowski wel in mijn rijtje ook al is het maar een odd van 1.5 oid.
Ik ben eigenlijk aan het wachten op de topscorer market van de Bundesliga, wil Lewandowski wel in mijn rijtje ook al is het maar een odd van 1.5 oid.
Niet onwaarschijnlijk, maar Haaland is wel gevaarlijke concurrent denk ik.
In Engeland ook twee erg leuke odds.
Best promoted team: Leeds @1,53, WBA @4,25 en Fulham @4,75.
Kan iemand mij uitleggen waarom die odd op Leeds zo ontzettend laag is? WBA en Fulham hebben recentelijk meer ervaring in de Premier League. Ook eind van het seizoen lagen de kwaliteitsverschillen dicht bij elkaar.
Zet wat geld op WBA en Fulham.
Speel hem toch mee. Het is met de debutanten altijd maar een vraag.
Weet iemand bij welke bookmaker er seizoensweddenschappen uit verschillende competities gecombineerd kunnen worden, of is dat nergens mogelijk?
Sowieso bij unibet.
Alle seizoensweddenschappen kunnen gecombineerd worden behalve 2 bets in een zelfde competitie.
Als ik dat probeer bij Unibet dan krijg ik de melding dat er niet valt te combineren, ook niet met verschillende competities