Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Seizoensweddenschappen 2014/2015

Na een minder succesvol seizoen wat betreft de langlopende weddenschappen (seizoensweddenschappen), hopelijk dit jaar weer een beter seizoen. Ik heb vanavond wat rondgekeken op Unibet en al enkele seizoensweddenschappen geplaatst.

Van dit eerste wedstrookje ben ik het meest zeker. Het risico ligt hem volgens mij enkel bij Mechelen en in mindere mate bij Napoli. Mijn gevoel zegt echter dat Mechelen na enkele magere jaren dit jaar weer beter gaat presteren. Tegen een weliswaar zwak Genk lieten ze best aardig voetbal zien. Lierse zie ik dan weer eerder in de onderste regionen van het klassement terechtkomen.

Wat betreft Napoli gaat het hier om een top 3 weddenschap, wat niet echt duidelijk is op het wedformulier. Normaal gezien eindigen Juve en Roma waarschijnlijk voor hen. Maar voor de derde plaats zie ik voorlopig weinig concurrentie.

De tweede bet slip houdt dan weer meer risico's in, vandaar de lagere inzet. Mitrovic is favoriet om topschutter te worden in de JPL, en moest hij van grote blessures bespaard blijven, zal hij zeker in de buurt van deze titel komen.

Stoke top 10 is dan weer een kleine gok, maar ik vind de odd wel de moeite. Ze speelden vorig seizoen goed voetbal en eindigden als ik mij niet vergis voor het eerst in hun bestaan in de top 10 (plaats 9). Ik zie ze dit jaar gewoon bevestigen.

Zulte heeft met Dury een trainer die elk jaar opnieuw misschien wel het mooiste voetbal op de mat brengt. Ze hebben met Hazard wel een bepalende speler verloren, maar er staan al nieuwe talenten klaar om hem te vervangen. Genk daarentegen leek in de eerste match van het seizoen voort te gaan op de weg van het afgelopen seizoen, met slecht voetbal en weinig vertrouwen. Het blijft echter afwachten welk effect de nieuwe trainer op de ploeg gaat hebben, maar ik ben bereid om deze gok nu al te nemen.

Bovenstaande en laatste bet slip is dezelfde als de tweede, aangevuld met Rossi als topschutter van Italië. Dit is natuurlijk een grote gok, maar een odd van 17 vind ik gewoon te belachelijk voor woorden. Rossi lag vorig seizoen zeer lang in de lappenmand, maar wist met 16 goals toch nog in de buurt te komen van topschutter Immobile (22 goals). Het blijft echter de vraag of hij nog eens een seizoen lang blessurevrij kan blijven. Zo ja, dan geef ik hem veel kans om topschutter te worden. Ik speel hem dan ook nog single.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghypnotist86 in 29-07-2014 20:53 Voetbal
in 29-07-2014 20:53 Voetbal
72 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.