Spaanse Primera Division wedden tips
Hier kan je alles kwijt omtrent het seizoen 2010/2011 van de Primera Division. Wie zal er kampioen gaan worden van de Primera Division FC Barcelona of Real Madrid of wie zal er topscorer gaan worden ?
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]Tip: Barca over 2.5 offsides @ 1.65
Unibet / Bwin / William Hill / Betclic / Titan bet?
Unibet / Bwin / William Hill / Betclic / Titan bet?
Hakuna Matatttta.
[quote]Sabine oftewel Unibet :)
Lol, Sabine bestaat helemaal niet. Gelukkig Unibet wel ;-)
Lol, Sabine bestaat helemaal niet. Gelukkig Unibet wel ;-)
Hakuna Matatttta.
ik denk dat barca gaat winnen wat denken jullie????
Ik speel 10/10 op 1X. Beide teams zijn even sterk maar ik zie Real absoluut niet winnen in Camp Nou.
Haha 10/10 op zo'n wedstrijd!!
Ik speel alleen mijn eerder genoemde pick.
Ik speel alleen mijn eerder genoemde pick.
4 0 pff
lange terugreis voor de koninklijke
lange terugreis voor de koninklijke
[quote]Ik speel 10/10 op 1X. Beide teams zijn even sterk maar ik zie Real absoluut niet winnen in Camp Nou.[quote]Haha 10/10 op zo'n wedstrijd!!
Ik speel alleen mijn eerder genoemde pick.[quote]ik denk dat barca gaat winnen wat denken jullie????[quote]Tip: Barca over 2.5 offsides @ 1.65
Gefeliciteerd allemaal! Wat een wedstrijd, wat een wedstrijd wat een wedstrijd. Ongelofelijk! Indien Barcelona met dit team mee zou doen aan een WK voor landen worden ze lachend Wereldkampioen. Mooiste wedstrijd sinds jaren :-) :-) :-)
Ik speel alleen mijn eerder genoemde pick.[quote]ik denk dat barca gaat winnen wat denken jullie????[quote]Tip: Barca over 2.5 offsides @ 1.65
Gefeliciteerd allemaal! Wat een wedstrijd, wat een wedstrijd wat een wedstrijd. Ongelofelijk! Indien Barcelona met dit team mee zou doen aan een WK voor landen worden ze lachend Wereldkampioen. Mooiste wedstrijd sinds jaren :-) :-) :-)
Hakuna Matatttta.
ja inderdaad, ze hebben zit seizoen inderdaad zelfs van barcelona gewonnen!!!
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!