Midweeks Voetbal (8 t/m 11 feb 2010)
Wat denken jullie van onderstaande wedstrijden voor vandaag, dinsdag & woensdag:
Telstar - De Graafschap 2
Fulham - Burnley 1
Parma - Inter 2
Deze combo moet te doen zijn toch ?
Telstar - De Graafschap 2
Fulham - Burnley 1
Parma - Inter 2
Deze combo moet te doen zijn toch ?
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Sorry voor late reactie maar zag er goed uit. De Graafschap heeft onderhand al gewonnen en Fulham staat momenteel met 1-0 voor. Inter wordt ook flink getipt en heeft toch een vrij hoge quotering. Dus een prima combi idd :)
Toto Sigarenboer
[quote]Sorry voor late reactie maar zag er goed uit. De Graafschap heeft onderhand al gewonnen en Fulham staat momenteel met 1-0 voor. Inter wordt ook flink getipt en heeft toch een vrij hoge quotering. Dus een prima combi idd :)
Maak niet uit. De Graafschap is idd al binnen. Fulham ondertussen 3-0 voor. Hopen dat Inter morgen z'n werk doet, dan is tie binnen...
Maak niet uit. De Graafschap is idd al binnen. Fulham ondertussen 3-0 voor. Hopen dat Inter morgen z'n werk doet, dan is tie binnen...
Ik denk niet dat het nodig is om voor het showen van 1 combi een nieuw topic te open?!
VInd sowieso dat er hier teveel topics zijn die elkaar overlappen...
VInd sowieso dat er hier teveel topics zijn die elkaar overlappen...
[quote]Ik denk niet dat het nodig is om voor het showen van 1 combi een nieuw topic te open?! VInd sowieso dat er hier teveel topics zijn die elkaar overlappen...
idd
idd
Veni, vidi, vici
VW crew is nu op vakantie dus die kan er momenteel geen slotje opzetten. Het is nog even wachten dus todat vw crew dit forum topic naar bijv verschillende competitie wedden tips kan zetten.
Toto Sigarenboer
Had idd geen nieuw topic geopend hoeven worden :-$ .
Mocht Inter winnen dan krijg ik ongeveer 750 euro terug. Heb 150 ingezet.
Mocht Inter winnen dan krijg ik ongeveer 750 euro terug. Heb 150 ingezet.