Esperance Tunis - Wydad (gestopt naar 60 minuten - fout gerekend unibet)
Goedemorgen iedereen,
Voor de mensen die gisteren op de wedstrijd Esperance Tunis - Wydad hebben ingezet (De CAF Champions leauge playoffs finale). In ieder geval bij unibet is deze wedstrijd fout gerekend terwijl de wedstrijd rond de 60e minuut is gestopt. Dat is ook meteen de officiële uitslag geworden zonder het laatste half uur te spelen.
Wydad maakte 1-1 maar is onterecht (tenminste wat ik in het nieuws lees, ik heb de goal niet gezien) afgekeurd voor buitenspel in de 60e minuut.
Ze wouden dit laten controleren door de VAR maar de VAR bleek stuk te zijn, wydad weigerde daardoor verder te spelen.
Voor mij extra zuur want ik speelde over 1.5 goals @ 1.53 en het was de laatste in mijn combi, dat is pech maar ik had op zijn minst een void verwacht.
Nu ben ik in de unibet chat geweest met de algemene vraag wat de regels zijn als na zo'n 60 minuten een voetbal uitslag officieel wordt gemaakt.
De reactie was: als een wedstrijd voor 90% is gespeeld dan telt de wedstrijd, anders is het een void. Nou 60 minuten van 90 minuten is nog lang geen 90%
Daarna gaf ik bovenstaande wedstrijd door in de chat en de medewerker gaf aan dat er veel meer verzoeken zijn geweest over deze wedstrijd en dat dit in onderzoek is.
Mochten jullie bij unibet hebben ingezet op deze wedstrijd, het onderzoek loopt nog. Maar controleer dit ook even goed bij je eigen bookmaker! Bij een flashscore staat namelijk de normale uitslag, vandaar dat sommige misschien denken dat de wedstrijd 90min heeft geduurd, als je echter op de uitslag van flashscore drukt zie je bovenin wel staan dat "the match finished early" en by commentary dat: the match is abandoned!.
Hier ook een nieuws artikel:
Gr.
Thunder
Zal wel void worden