Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

CONCACAF Goldcup 2011

De CONCACAF Goldcup 2011 staat ook weer op het programma met deze zondag al 2 wedstrijden.
Groep A
Mexico
Costa Rica
El Salvador
Cuba
Groep B
Honduras
Guatemala
Jamaica
Grenada
Groep C
USA
Canada
Panama
Guadeloupe
Programma CONCACAF Goldcup 2011:
Zondag 5 Juni DALLAS - Cowboys Stadium
COSTA RICA - CUBA
MEXICO - EL SALVADOR

Maandag, 6 Juni LOS ANGELES - The Home Depot Center
JAMAICA - GRENADA
HONDURAS - GUATEMALA

Dinsdag,7 Juni DETROIT - Ford Field
PANAMA - GUADELOUPE
USA - CANADA

Donderdag 9 Juni CHARLOTTE - Bank Of America Stadium
COSTA RICA - EL SALVADOR
CUBA - MEXICO

Vrijdag 10 Juni MIAMI - FIU
JAMAICA - GUATEMALA
GRENADA - HONDURAS

Zaterdag 11 Juni TAMPA BAY - Raymond James Stadium
CANADA - GUADELOUPE
USA - PANAMA

Zondag 12 Juni CHICAGO - Soldier Field
EL SALVADOR - CUBA
MEXICO - COSTA RICA

Maandag 13 Juni NEW YORK - Red Bull Arena
GUATEMALA - GRENADA
HONDURAS - JAMAICA

Dinsdag 14 Juni KANSAS CITY - LIVESTRONG Sporting Park
CANADA - PANAMA
GUADELOUPE - USA

Zaterdag 18 Juni
Kwartfinales
NEW YORK - New Meadowlands Stadium

A2 - B2
A1 - B3 of C3

Zondag 19 Juni
Kwartfinales
WASHINGTON DC - RFK Stadium

B1 - C2
C1 - A3 of B3

Woensda 22 Juni
Halve Finales
HOUSTON - Reliant Stadium

Game 1
Game 2

Zaterdag 25 Juni
Finale
PASADENA - Rose Bowl
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 4-06-2011 22:09 Voetbal
in 4-06-2011 22:09 Voetbal
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Guadaloupe is mijn favoriet!!Wist ineens niet dat ze daar voetbal speelden!!Weet ineens nog niet waar dat ergens ligt!!Maar die naam alleen al!!
Hoop dat ze genoeg plaats hebben op de beker om die naam erop te krijgen!!
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Guadaloupe is mijn favoriet!!Wist ineens niet dat ze daar voetbal speelden!!Weet ineens nog niet waar dat ergens ligt!!Maar die naam alleen al!! Hoop dat ze genoeg plaats hebben op de beker om die naam erop te krijgen!!

haha je zou denken dat het in Frankrijk ligt he ;)
Lage quotes in de poulewedstrijden zeg. Ik denk dat ik deze morgen pak:
Mexico/Mexico Rust/Eind @ 1,62
Costa Rica 1 @ 1,42
0 Vind ik leuk's
Ja de quotes zijn laag,maar er gaan daar toch een paar verrassingen vallen!!
Je moet de juiste pakken!!Denk in groep B dat je er zo een paar gaat krijgen!!
Ik zou Mexico +2.5 en +3.5 durven zetten!! 1.5 en 2.3 is zo slecht nog niet!!En Mexico heeft er al 2 van de drie matchen +3.5 tegen gespeeld!!
0 Vind ik leuk's
Gisteren 2 wedstrijden gespeeld :
Costa Rica-Cuba 5 - 0
Mexico- El Salvador 5-0
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Heb voor deze nacht Guadaloupe gebet tegen Panama voor 5.5 odd.
Heb het voor zo van die speciale ploegen en is best een gokje waard.
Trouwens Mexico wel gehit op +2,5 en +3,5 zondag.
0 Vind ik leuk's
Het was gister wel de wedstrijden van de keepers. De keeper van Canada maakt mij combi kapot door op een hoge bal 10 meter van zijn goal te komen en mist en daardoor scoort Panama nog.
En de wedstrijd erna was Grandel op goal. Een klein wonder dat er niet vaker gescoord werd.
Maarja nu zijn de grote overwinningen er wel uit denk ik.
0 Vind ik leuk's
Een pick voor komende zaterdagnacht in de wedstrijd Mexico - Guatemala (kwartfinale CONCACAF Gold Cup). Deze wedstrijd wordt gespeeld in East Rutherfort (VS).
Javier Hernández to score, 5/10 @1.75 (Nordicbet)
Mexico is na 3 zeges in de groepsfase de topfavoriet om dit toernooi op haar naam te schrijven. El Salvador, Cuba en Costa Rica kregen met respectievelijk 5-0, 5-0 en 4-1 op de broek. Het dopingschandaal (Sinha (middenvelder), Dueñas (verdediger), Bermúdez (middenvelder), Maza (verdediger) en Ochoa (keeper) kwamen positief uit een dopingcontrole) lijkt "El Tri" dan ook niet te deren.
"Chicharito" heeft natuurlijk een uitstekend debuutseizoen bij Manchester United achter de rug. Als diepe spits, met Rooney om hem heen zwervend, wist hij in 1484 minuten competitievoetbal 13 doelpunten te maken (gemiddeld 1 goal 114 per minuten).
Ook in het shirt van Mexico weet hij het vijandelijk doel goed te vinden. In 1463 minuten interlandvoetbal wist hij 18 keer te scoren (gemiddeld 1 goal per 81 minuten).
In de eerste wedstrijd van de Gold Cup tegen El Salvador 3 keer trefzeker, en ook tegen Cuba wist hij het doel twee maal te vinden. In de wedstrijd tegen Costa Rica kwam hij niet tot scoren, en werd hij in de 83e minuut naar de kant gehaald.
In de Gold Cup kwam Hernández in 263 minuten voetbal dus tot 5 goals, wat neer komt op een gemiddelde van 1 goal per 53 minuten. Een moyenne waar menig spits zijn vingers bij af zal likken!
Guatemala wist zich met 4 punten uit 3 wedstrijden te verzekeren van de derde plaats in groep B, wat voldoende was voor plaatsing voor de kwartfinale. Honduras werd op 0-0 gehouden, waarna Jamaica met 2-0 te sterk was. De laatste groepswedstrijd tegen het nietige Grenada werd met 4-0 gewonnen. Sterspelers, voor zover je daar van kunt spreken, zijn Marco Pappa en Carlos Ruiz. Beiden komen uit in de Amerikaanse MLS. Buiten deze twee spelers heeft "La Furia Azul" echter weinig te bieden. Met uitzondering van Ramírez (Honduras) spelen alle andere spelers in de eigen nationale competitie. Op de wereldranglijst van de FIFA is het land terug te vinden op de 124e plek, net boven Luxemburg en een plaats onder Kenia.
Mexico is de grote favoriet voor de eindzege; ik verwacht dat Mexico wederom met een ruime overwinning van het veld zal stappen.
P.S.
Andere bookies hebben deze pick nog niet uit, en om eerlijk te zijn verwacht ik die ook niet. Unibet bood namelijk tot dusverre voor de Gold Cup geen "to score" picks aan. Wellicht komt Betsson later in de week met "Hernández over 1.5 goals."
Edit:
Unibet biedt toch to-score bets aan voor deze wedstrijd. Zij zitten voor deze pick echter op dit moment op een odd van 1.67.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.