NL EN SP DU Competitie Excel Tracker 2015/2016 V1.2
Beste Leden,
Vanaf vandaag begint de eerste officiële wedstrijd weer in het Nederlandse voetbal seizoen namelijk de Johan Cruijff Schaal. Ik heb voor het seizoen 2015/2016 een excel sheet gemaakt waarmee je alle single bets kan bijhouden in de Eredivisie, Jupiler leauge, KNVB Beker en Johan Cruijff schaal.
Het is een simpel Excel sheet (zo handig ben ik ook weer niet met Excel) maar het meeste wordt wel automatisch uitgerekend en er zitten genoeg keuzelijsten in zodat er maar weinig handmatig ingevoerd hoeft te worden.
Voorbeeld
Versie 1.2
- Duitse, Engelse en Spaanse Competitie Tracker toegevoegd
- BTS, BTS + Win Thuis team en BTS + Win Uit team toegevoegd
- Resultaat invullen geeft geen foutmelding meer
Versie 1.1
- Prematch/Live keuze toegevoegd
Versie 1.0
Keuzelijst
Thuis Team
Keuze uit een lijst met de 18 eredivisie clubs, de jupiler Leauge teams dienen wel handmatig ingevoerd te worden in de regel i.v.m. een limiet met de lijst aanmaken
Uit Team
Keuze uit een lijst met de 18 eredivisie clubs, de jupiler Leauge teams dienen wel handmatig ingevoerd te worden in de regel i.v.m. een limiet met de lijst aanmaken
Picks
Deze staan voor geprogrammeerd in de keuzelijst, andere kunnen handmatig ingetypt worden:
- Winst Thuis Team, Gelijkspel, Winst Uit Team
- Over 1,5 Over 2,5 Over 3,5 Over 4.5 Over 5.5
- Under 1,5 Under 2,5 Under 3,5 Under 4,5 Under 5,5
Resultaat
- Goed: Kies je goed dan berekent die de pure winst die je krijgt € 10,00 @ 1.97 = € 9,70 profit
- Fout: Kies je fout dan wordt de inzet van de totale profit afgetrokken
- Void: Profit wordt dan € 0,00
Competitie
- Eredivisie
- Jupiler Leauge
- KNVB Beker
- Johan Cruijff Schaal
Statistieken
- De totale inzet wordt bijgehouden
- De gemiddelde odd wordt bijgehouden
- De aantal wedstrijden goed wordt bijgehouden
- De aantal wedstrijden fout wordt bijgehouden
- De totale profit wordt bijgehouden
- Percentage winst/verlies van aantal wedstrijden (Void wordt niet meegerekend!)
Indien VOID
De wedstrijd telt wel mee voor de statistieken zoals de gemiddelde odd en het totaal ingezet bedrag omdat de wedstrijd wel is gespeeld . Bij Profit wordt het bedrag wel € 0,00 omdat de bet niet is gewonnen of verloren. De void heeft dus geen effect op de totale profit.
Update
Suggesties neem ik zeker in overweging voor de volgende versie, graag hoor ik ook de fouten.
Downloaden
Rechtermuisknop op de URL / Doel Opslaan ALS:
Nederlandse Competitie
www.timbarrett.nl/VW/NLCompetitie2015-2016BettingTrackerV1.2.xlsx
Duitse Competitie
www.timbarrett.nl/VW/DUCompetitie2015-2016BettingTrackerV1.2.xlsx
Engelse Competitie
www.timbarrett.nl/VW/ENCompetitie2015-2016BettingTrackerV1.2.xlsx
Spaanse Competitie
www.timbarrett.nl/VW/SPCompetitie2015-2016BettingTrackerV1.2.xlsx
Versie 1.2 is gereleased op: 21-08-2015
Vanaf vandaag begint de eerste officiële wedstrijd weer in het Nederlandse voetbal seizoen namelijk de Johan Cruijff Schaal. Ik heb voor het seizoen 2015/2016 een excel sheet gemaakt waarmee je alle single bets kan bijhouden in de Eredivisie, Jupiler leauge, KNVB Beker en Johan Cruijff schaal.
Het is een simpel Excel sheet (zo handig ben ik ook weer niet met Excel) maar het meeste wordt wel automatisch uitgerekend en er zitten genoeg keuzelijsten in zodat er maar weinig handmatig ingevoerd hoeft te worden.
Voorbeeld
Versie 1.2
- Duitse, Engelse en Spaanse Competitie Tracker toegevoegd
- BTS, BTS + Win Thuis team en BTS + Win Uit team toegevoegd
- Resultaat invullen geeft geen foutmelding meer
Versie 1.1
- Prematch/Live keuze toegevoegd
Versie 1.0
Keuzelijst
Thuis Team
Uit Team
Picks
Deze staan voor geprogrammeerd in de keuzelijst, andere kunnen handmatig ingetypt worden:
- Winst Thuis Team, Gelijkspel, Winst Uit Team
- Over 1,5 Over 2,5 Over 3,5 Over 4.5 Over 5.5
- Under 1,5 Under 2,5 Under 3,5 Under 4,5 Under 5,5
Resultaat
- Goed: Kies je goed dan berekent die de pure winst die je krijgt € 10,00 @ 1.97 = € 9,70 profit
- Fout: Kies je fout dan wordt de inzet van de totale profit afgetrokken
- Void: Profit wordt dan € 0,00
Competitie
- Eredivisie
- Jupiler Leauge
- KNVB Beker
- Johan Cruijff Schaal
Statistieken
- De totale inzet wordt bijgehouden
- De gemiddelde odd wordt bijgehouden
- De aantal wedstrijden goed wordt bijgehouden
- De aantal wedstrijden fout wordt bijgehouden
- De totale profit wordt bijgehouden
- Percentage winst/verlies van aantal wedstrijden (Void wordt niet meegerekend!)
Indien VOID
De wedstrijd telt wel mee voor de statistieken zoals de gemiddelde odd en het totaal ingezet bedrag omdat de wedstrijd wel is gespeeld . Bij Profit wordt het bedrag wel € 0,00 omdat de bet niet is gewonnen of verloren. De void heeft dus geen effect op de totale profit.
Update
Suggesties neem ik zeker in overweging voor de volgende versie, graag hoor ik ook de fouten.
Downloaden
Rechtermuisknop op de URL / Doel Opslaan ALS:
Nederlandse Competitie
www.timbarrett.nl/VW/NLCompetitie2015-2016BettingTrackerV1.2.xlsx
Duitse Competitie
www.timbarrett.nl/VW/DUCompetitie2015-2016BettingTrackerV1.2.xlsx
Engelse Competitie
www.timbarrett.nl/VW/ENCompetitie2015-2016BettingTrackerV1.2.xlsx
Spaanse Competitie
www.timbarrett.nl/VW/SPCompetitie2015-2016BettingTrackerV1.2.xlsx
Versie 1.2 is gereleased op: 21-08-2015
in 2-08-2015 12:16 Voetbal