Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bundesliga 2010/2011

Hier kan je alles van het seizoen 2010/2011 van de Bundesliga plaatsen. Weet Bayern Munchen weer net zoals vorig jaar het kampioenschap te behalen ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 13-07-2010 07:45 Voetbal
in 13-07-2010 07:45 Voetbal
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zal maar eens even een voorzet plaatsen met meer informatie over de Bundesliga 2010/2011. De eerste twee ploegen in de eindstand plaatsen zich direct voor de Champions League, de nummer 3 speelt hiervoor kwalificatie. De nummers 4 en 5 worden direct toegelaten tot de europa league.

De laatste 2 ploegen degraderen direct naar de Bundesliga 2 en de 2-na-laatste ploeg speelt promotie/degradatie wedstrijden.

Clubs in de bundesliga:
1. FC Bayern München
2. FC Schalke 04
3. Werder Bremen
4. Bayer 04 Leverkusen
5. Borussia Dortmund
6. VfB Stuttgart
7. Hamburger SV
8. VfL Wolfsburg
9. FSV Mainz 05
10. Eintracht Frankfurt
11. 1899 Hoffenheim
12. Borussia M'gladbach
13. 1. FC Köln
14. SC Freiburg
15. Hannover 96
16. FC Nürnberg
17. FC Kaiserslautern
18. Sankt Pauli

Vorig jaar is Bayern Munchen kampioen geworden met 5 punten voorsprong op Schalke 04. Na 8 wedstrijden stond Bayern op de 7e plaats en zou de trainer (Louis van Gaal) bijna onslagen worden, uiteindelijk pakten ze de dubbel (kampioenschap, beker) en net niet de Champions League (verloren van Inter Milaan). Bayern werd in 5 van de 7 laatste seizoen kampioen van Duitsland.

Opmerkelijke (mogelijke) transfers:
Royston Drenthe van Real Madrid naar VfB Stuttgart (eventueel)
Mario Mandzukic van Dinamo Zagreb naar VfL Wolfsburg
Timmy Simons van PSV naar Nurnberg
Nicolai Jörgensen van AB Kopenhagen naar Bayern Leverkusen (Deens talend, 19jr)
Van der Wiel van Ajax naar Bayern Munchen (eventueel)

Bij deze de eerste informatie voor de Bundesliga! Eventuele transfers/nieuws/weddenschappen op Bundesliga wedstrijden of vragen hierover kan je zoals gewoonlijk in dit topic kwijt.

Succes allen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Indien Louis van Gaal bij Bayern blijft, ze v.d. Wiel kunnen aantrekken van Ajax dan zie ik Bayern vanaf het begin af aan direct meedoen om de eerste plaats. Vorig jaar begon Bayern erg slecht aan de competitie maar wist toch kampioen te worden. Erg knap!

Ik zet hier in ieder geval een tientje op in. Hup Louis, Robben, Bommeltje en v.d. Wiel!!
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Bayern Munchen zal op dezelfde voet doorgaan als vorig seizoen. Bayern Munchen zal waarschijnlijk ook weer kampioen gaan worden die kans is echt heel groot.
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Bayern Munchen zal op dezelfde voet doorgaan als vorig seizoen. Bayern Munchen zal waarschijnlijk ook weer kampioen gaan worden die kans is echt heel groot.

Ben ik het helemaal mee eens voetbalfan. Ik denk zelfs dat Bayern Munchen met grote voorsprong kampioen gaat worden,ondanks dat van Gaal in de voorbereiding bijna geen spelers tot zijn beschikking had vanwege het WK.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.