Wedden op de Asian Cup 2019
Gisteren zat 05jan zyn de 17e Aziatische kampioenschappen begonnen .
Het is de eerste keer met 24 ploegen ipv 16.
De eerste 2 van elke groep en de vier beste derdes gaan door naar de8e finales.
De finale is in Abu Dhabi op vr 01 febr.
GroepA
India/ United Arab/ Emirates/ Bahrain/ Thailand
Ver. Arab. Emir.1 - 1Bahrein(VAE scoorde pas in de 88' Ahmed Khalil op pen.)
Groep B
Jordan/ Syria/ Palestine/ Australia
Australië0 - 1Jordanië
Thailand1 - 4India (Twee Sunil Chhetri-goals in beide helften gaven aan India een verdiende zege)zeker iemand om te spelen als scoorder in volgende wedstrijden.
Syrië0 - 0Palestina
Groep C
South Korea/ China/ Kyrgyzstan/ Philippines
Groep D
Iran/ Vietnam/Iraq/ Yemen
Groep E
North Korea/ Qatar/ Saudi Arabia/ Lebanon
Groep F
Japan/Uzbekistan/ Oman/ Turkmenistan
info haal ik van:
https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/dit-moet-je-weten-over-de-azie-cup~ac3ac5ae/
En
Australie -1
India - Bahrain over 2.25
Iran - Irak -0.50 Irak
Libanon - Noord Korea Libanon -0.50
De coach van Jordanië, Vital Borkelmans. Alias 'het brommerke'. Hulptrainer bij België in het Wilmots tijdperk (WK 2014, EK 2016) doet het verrassend goed. 2 matchen gespeeld en 6 op 6 tegen landen als Australië en Syria (dat maar net het WK moest missen).
odds voor India liggen best hoog! India won 4-1 van Thailand. Thailand won 1-0 van bahrein. Vamiddag moet India-Bahrein. En India winst staat aan 4x je bedrag. Probleem is dat ik beide wedstrijden niet gezien heb. Dus is dit een een goeie om met low-stake meetespelen?
Odds voor India liggen best hoog! India won 4-1 van Thailand. Thailand won 1-0 van bahrein. Vamiddag moet India-Bahrein. En India winst staat aan 4x je bedrag. Probleem is dat ik beide wedstrijden niet gezien heb. Dus is dit een een goeie om met low-stake meetespelen?
Ik heb de laatste wedstrijd gezien tegen UAE. India had de betere kansen en er moest minimaal een gelijkspel inzitten. India is een gevaarlijke tegenstander en ik denk zomaar dat ze er overheen kunnen vliegen tegen Bahrein. Ik zie enorme value in de DNB op India en BTS. Hiernaast funbetje op asian handicap -1 op India.
Oman -1.0
Saoedi -Arabie 2.0o
Lebanon-North Korea
Beide ploegen moeten winnen. Aan een gelijkspel hebben beide teams niks. Ik verwacht veel kaarten. Over 5.5 cards 2.75 @unibet. Meningen?
Saudi Arabia-Qatar
Beide teams scoren! In laaste 5 duels scoorde beide teams tegen elkaar. Ik vind ze erg gelijkwaardig. Btts staat aan 2.10! Graag mening over beide tips:punch_tone3:
@jorddkkroon bts speel ik mee , kaarten zijn altijd maar vaag en speel ik persoonlijk liever niet op. Speel je de bts high stake ?
@jorddkkroon bts speel ik mee , kaarten zijn altijd maar vaag en speel ik persoonlijk liever niet op. Speel je de bts high stake ?
Medium stake, puur omdat beide teams al door zijn. Anders wel met high stake gespeeld.