Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

William Hill NETeller

Heeft iemand ervaring met uitbetalingen naar NETeller van deze bookie?
Ik vraag in die livechat daar of ik kan uitbetalen naar NETeller als ik daarmee stort. ''Will' zegt ja.
Dus ik maak een storting en wil een uur later uitbetalen staat de optie er niet bij.
Ik weer de livechat in zegt ''Annie'' eerst dat ik gewoon kan uitbetalen via NETeller. Nadat ik zei dat de optie er bij mij niet bij staat zegt ze ineens dat het niet mogelijk is op mijn locatie. Beetje tegenstrijdig wat de collega's hier zeggen dus ik ga in de FAQ zoeken en er staat dat alleen Canada en Turkije hier geen gebruik van kunnen maken.
Kan iemand me hier mee verder helpen of heeft hier ervaring mee?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizloso in 20-12-2011 12:12 Storten, inzetten en uitbetalen
in 20-12-2011 12:12 Storten, inzetten en uitbetalen
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Raar dat het zo zit, maar waarom wil je het via neteller, moneybookers werkt ook prima, misschien moet je daarop overstappen.
Moneybookers werkt naar mijn weten hetzelfde als neteller.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Heb op Moneybookers een $ account. Zonde van het geld als je de exchange rates moet betalen naar $ en dan weer naar € als je het hier wilt uitgeven.
Na lang gezeik in die livechat heb ik het via de livechat uitbetaald gekregen naar me NETeller terwij ze eerst zei dat het niet kon. Onnodig gedoe allemaal..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.