Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wanneer moet ik mijn winsten uitbetalen ?

Zoals ik een ander topic al aangaf ben ik nog niet zolang bezig met toto en nog niet begonnen met serieus winst te maken. Waar ik wel benieuwd naar ben is bij welk bedrag jullie uitbetalen ? Wat ik zelf voor ogen heb is bij elke verdubbeling (na 50 euro) de helft uitbetalen. Dus wanneer ik op 100 euro zit ik 50 euro terugstort op mijn rekening. Wat zijn hier de voor en nadelen van is dit slim en wat zouden jullie doen ?
En 50 euro is voor mij redelijk veel op dit moment,probeer daar ook een beetje naar te kijken.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaggrrr in 31-10-2011 22:33 Storten, inzetten en uitbetalen
in 31-10-2011 22:33 Storten, inzetten en uitbetalen
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat is wijsheid?
Ik denk dat het wel goed is om een doel te hebben. Dat kan een bepaald bedrag zijn, of een bepaald aantal units. Ik zit nu al een tijdje tegen de +350 units aan te hikken, die symbolische grens doorbreken is mijn voorlopige doel op de korte termijn. Hierdoor ben ik onbewust nog kritischer met wat ik speel, wat volgens mij wel een gezonde eigenschap is.
Als je eenmaal je doel hebt bereikt zou je tot uitbetaling over kunnen gaan, om vervolgens op dezelfde voet verder te gaan. Als je besluit je geld te laten staan zou je in principe je units op kunnen hogen (ik ga er voor het gemak even van uit dat je je aan het taartsysteem houdt). Het grote voordeel is dat wanneer je laat uitbetalen het gewonnen geld echt van jou is; zolang het op de site van de bookmaker staat heb je het, althans voor mijn gevoel, nog niet echt in handen.
Voorlopig ben ik nog druk bezig met het vrijspelen van diverse bonussen (zie het artikel 'Risicoloos een bankroll opbouwen,' door Vivoex), en daar heb je wel een flinke bankroll voor nodig. Een uitbetaling zit er voorlopig dus nog niet in voor mij.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Wat je ook kan doen is, als je aan de 100 zit, je dan 40 laten uitbetalen en een 10tje bij je bankroll voegen. En bij de volgende 50 euro winst weer hetzelfde, 40 voor jou, 10tje voor je bankroll. Et cetera ad infinitum. 't Kan natuurlijk ook 25/25 of 10/40, wat jij wilt...
Zo worden je winsten toch tastbaarder doordat je het ook af en toe in je handen hebt, terwijl je wel een bankroll opbouwt.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.