Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vragen over Moneybookers / Skrill

Goedemiddag!
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvinnie in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
213 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jeffreythespartaan:
wedden:
jeffreythespartaan:
Hallo,

heb zojuist een storting gedaan van mijn bank met ideal naar mijn skrill account, echter heb ik niks ontvangen op mijn skrill account.... Wat kan ik nu doen? Heb al een mailtje gestuurd.. Erg vreemd.

Ik zou het nog even afwachten en anders kent geloof ik voetbalwedden nog wel een contactpersoon van skrill. Mocht het vandaag nog niet opgelost worden dan zal ik ook even navraag gaan doen.

Heb bericht van ze ontvangen dat ik een printscreen moest sturen van mijn overboeking. Inmiddels gedaan en afwachten...

Ik lees op Twitter dat er meerdere zijn met een Ideal betaling die niet is bijgeschreven op hun Skrill account... Wordt vervolgd...
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
jeffreythespartaan:

Ik lees op Twitter dat er meerdere zijn met een Ideal betaling die niet is bijgeschreven op hun Skrill account... Wordt vervolgd...

Dan wordt het zeker vervolgd en kan het niet anders dan het een fout is van Skrill. Hopelijk wordt het een beetje snel opgelost (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
jeffreythespartaan:

Dan wordt het zeker vervolgd en kan het niet anders dan het een fout is van Skrill. Hopelijk wordt het een beetje snel opgelost (y)

Wel erg vervelend (met nadruk op vervelend) dat ze via social media & mail reageren tot dat je concreet word....
0 Vind ik leuk's
Net deze mail gehad:

We have now escalated this matter to a more senior team here at Skrill, and will do our best to offer a satisfactory resolution within the next 24 hours.

Ben benieuwd.
0 Vind ik leuk's
Ik heb afgelopen weekend documenten opgestuurd omdat ik aan mijn transactielimiet zit van €2500. Als ze deze goedkeuren kan ik pas weer transacties maken. Heeft iemand enig idee hoe lang ze hier bij Skrill over doen?
0 Vind ik leuk's
Geen bericht gehad en ook geen geld. @wedden kon jij contact opnemen met die contactpersoon?
0 Vind ik leuk's
jeffreythespartaan:
Geen bericht gehad en ook geen geld. @wedden kon jij contact opnemen met die contactpersoon?

De 24 uur zijn nu voorbij en nu nog steeds geen bericht gehad? Heb jij de mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen met skrill? Zelf in het verleden heb ik hier aantal keren gebruik van gemaakt en alle keren werd ik snel en goed geholpen. Telefonisch is de snelste, makkelijkste en duidelijkste manier. Via de mail kan het allemaal wat langer duren en is geduld een schone zaak. Aangezien jou zaak door is gestuurd naar een hogere afdeling komt er zeker snel een antwoord.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
jeffreythespartaan:

De 24 uur zijn nu voorbij en nu nog steeds geen bericht gehad? Heb jij de mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen met skrill? Zelf in het verleden heb ik hier aantal keren gebruik van gemaakt en alle keren werd ik snel en goed geholpen. Telefonisch is de snelste, makkelijkste en duidelijkste manier. Via de mail kan het allemaal wat langer duren en is geduld een schone zaak. Aangezien jou zaak door is gestuurd naar een hogere afdeling komt er zeker snel een antwoord.

gebeld en gelukt. Staat op me Skrill account. Bedankt voor de hulp
0 Vind ik leuk's
Hallo,

Ik heb hier account aangemaakt, omdat hier een topic over Skrill bestaat in het Nederlands. Wel zo handig om op de voet te volgen wat jullie ervaringen zijn. Ik heb eigenlijk 1 concrete vraag omtrent Skrill en ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.

Nu is het zo dat ik in een korte tijd redelijk wat geld op mijn Skrill rekening heb staan. Je kunt rustig stellen dat mijn skrill op dit moment een verkapte spaarrekening is geworden. Ik heb geen behoefte om het geld naar mijn bank te transfereren, klinkt jullie ongetwijfeld bekend in de oren ^^. Dit werkt overigens prima in combinatie met de uitstekend werkende prepaid Mastercard! Nu is mijn vraag of Skrill hier wellicht moeilijk over kan doen. Ik heb begrepen dat de mensen die Skrill gebruiken, de dienst over het algemeen gebruiken om relatief kleine bedragen te transferen en het niet als verkapte spaarrekening gebruiken zoals ik dat doe. Mijn vraag is: Is mijn geld veilig bij Skrill? En hier bedoel ik mee: Kunnen ze mijn account ineens bevriezen oid wegens (vage) policy redenen, omdat hen dat beter uitkomt? Ik verdien mijn centjes enkel met het spelen van poker en af en toe een sportbet. Jullie begrijpen ongetwijfeld dat ik zeer blij bent met mijn centjes en ik zie het niet graag ineens in een luchtbel veranderen! :-) Overigens is mijn account gevalideerd, dus wat dat betreft zit het snor. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Verder verloopt mijn interactie met skrill altijd prima. Mijn tip is om ze te contacteren via Twitter. Je hebt vaak binnen de dag nog een feedback vanuit hun kant.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Elpee
0 Vind ik leuk's
elpee:
Hallo,

Ik heb hier account aangemaakt, omdat hier een topic over Skrill bestaat in het Nederlands. Wel zo handig om op de voet te volgen wat jullie ervaringen zijn. Ik heb eigenlijk 1 concrete vraag omtrent Skrill en ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.

Nu is het zo dat ik in een korte tijd redelijk wat geld op mijn Skrill rekening heb staan. Je kunt rustig stellen dat mijn skrill op dit moment een verkapte spaarrekening is geworden. Ik heb geen behoefte om het geld naar mijn bank te transfereren, klinkt jullie ongetwijfeld bekend in de oren ^^. Dit werkt overigens prima in combinatie met de uitstekend werkende prepaid Mastercard! Nu is mijn vraag of Skrill hier wellicht moeilijk over kan doen. Ik heb begrepen dat de mensen die Skrill gebruiken, de dienst over het algemeen gebruiken om relatief kleine bedragen te transferen en het niet als verkapte spaarrekening gebruiken zoals ik dat doe. Mijn vraag is: Is mijn geld veilig bij Skrill? En hier bedoel ik mee: Kunnen ze mijn account ineens bevriezen oid wegens (vage) policy redenen, omdat hen dat beter uitkomt? Ik verdien mijn centjes enkel met het spelen van poker en af en toe een sportbet. Jullie begrijpen ongetwijfeld dat ik zeer blij bent met mijn centjes en ik zie het niet graag ineens in een luchtbel veranderen! :-) Overigens is mijn account gevalideerd, dus wat dat betreft zit het snor. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Verder verloopt mijn interactie met skrill altijd prima. Mijn tip is om ze te contacteren via Twitter. Je hebt vaak binnen de dag nog een feedback vanuit hun kant.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Elpee

ik heb al 6 jaar een paar K op me skrill account staan. En gebruik ook me skrill kaart voor dagelijks betalingen. geen enkele probleem gehad ermee. nooit geblockt geweest of wat dan ook.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.